چطور با دکور چوبی حال و هوای خانه را عوض کنیم؟

چطور با دکور چوبی حال و هوای خانه را عوض کنیم؟
فهرست مطالب

در مقاله دکور چوبی منزل به طور کامل درباره این موضوع که دکور چوبی این توانایی را دارد تا یک دنیا جذابیت به هر محیطی وارد کند، صحبت کردیم؛ اما گاهی به دلیل هزینه بالایش به گزینه اول مشتری‌ها تبدیل نمی‌شود. خوشبختانه چند سالی می‌شود که صنعت به کمک مشتری‌ها  آمده تا بتواند هزینه استفاده از دکور چوبی را کاهش دهد، مزایای آن را بیشتر کرده و زیبایی بی‌نظیری را وارد هر خانه یا محیط کاری کند. در این مقاله به معرفی انواع راه‌های مدرنی که می‌توان برای زیباتر کردن خانه با چوب انجام داد، می‌پردازیم و بعضی مزایای این روش‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

دکور چوبی و غرق شدن در طبیعت

چوب درست از جنس طبیعت است و ورودش به هر محیطی، حال و هوای طبیعی و منحصر به فردی به آن محیط می‌دهد. کافی است به فضای خانه‌هایی که در آن‌ها از دکور چوبی استفاده شده است، دقت کنید؛ احساس پیوند با طبیعت در این خانه‌ها بسیار زیاد است. استفاده از چوب علاوه بر ایجاد احساس خوب حضور در طبیعت، باعث ایجاد فضایی صمیمی و گرم می‌شود که عمدتا به دلیل رنگ و جنس آن است. به همین دلیل اگر دوست دارید شیک بودن را به دکور منزل یا محیط کار اضافه کنید و در آن فضایی صمیمی به وجود بیاورید، استفاده از دکور چوبی را در برنامه‌هایتان قرار دهید.

مشاوره رایگان با کارشناسان چوپکس 

02122901835

کفپوش چوبی و تغییر فضای باز

انواع کفپوش چوبی در بازار موجود است که هر کدام ویژگی‌های خاص خودشان را دارند؛ از پارکت گرفته تا لمینت، قیمت‌ها، مزایا و معایب با هم فرق دارد. اگر دوست دارید یکی از بزرگترین سطح‌های موجود در منزل، یعنی کف خانه را با استفاده از دکور چوبی زیباتر کنید، کفپوش چوب پلاست ایده خوبی برای شما خواهد بود، چون مزایای آن بسیار زیاد است، ضمن این که بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. کفپوش پارکت بر اثر رطوبت خراب می‌شود، لمینت رنگش را از دست می‌دهد و موقع راه رفتن هم احساس خوبی به شما نخواهد داد، چون روی کفپوش سخت دیگری نصب شده است اما چوب پلاست اینطور نیست.

سقف کاذب چوبی برای یک دکور زیبا
سقف کاذب چوبی برای یک دکور زیبا

چوب پلاست همان ویژگی‌های چوب را دارد، با تنوع بالا، دوام بسیار زیاد و عایق بودن نسبت به رطوبت؛ تا جایی که می‌توان از این کفپوش در کنار استخر هم استفاده کرد! همه این ویژگی‌ها در کنار قیمت کفپوش چوبی اجرا شده با چوب پلاست  نسبت به کفپوش چوبی معمولی قرار می‌گیرد و چوب پلاست را به یک گزینه‌ای ایده‌آل برای استفاده در هر محیطی تبدیل خواهد کرد.

مبلمان فضای باز نقش اساسی آن در محیط

این روزها برای اینکه طبیعت را به فضای شهری اضافه کنیم، نیازی نیست راه دوری برویم؛ کافی است برای خودمان تهیه و تدارک بام سبز ببینیم یا از بالکن خانه استفاده کنیم و سفارش ساخت یک تراس گاردن کم هزینه را دهیم. گابیون، تراس سبز و روف گاردن علاوه‌بر اینکه از گیاهان برای زیبایی هر چه بیشتر استفاده می‌کنند و محیطی فوق‌العاده زیبا می‌سازند؛ از مبلمان چوب پلاست هم برای درست کردن یک دکور چوبی زیبا کمک می‌گیرند. کافی است ویژگی‌های بهترین نیمکت چوبی را بدانید یا از فلاور باکس و آلاچیق در محیط حیاط یا بام سبز منزل یا اداره‌تان استفاده کنید. چنانچه این گزینه‌ها از چوب پلاست تهیه شده باشند، سه مزیت بزرگ خواهند داشت:

  1. به سرعت و راحتی نصب می‌شوند.
  2. هزینه پایین‌تری نسبت به چوب دارد.
  3. نسبت به باران، برف و آفتاب بسیار مقاوم است.

سقف کاذب چوبی برای یک دکور زیبا

یک راه دیگر برای استفاده از دکور چوبی در محیط این است که سراغ سقف کاذب چوبی بروید. کافی است سقف کاذب چوبی را با سایر سقف‌ها مقایسه کنید تا متوجه مزایای متعدد آن شوید. سقف کاذب چوبی با پایین آوردن ارتفاع، فضا را کاهش می‌دهد و گرم و سرد کردنش را آسان خواهد کرد. به همین دلیل روش خوبی برای پایین آوردن هزینه گاز و برق است. در عین حال استفاده از این سقف در شرایطی که بخواهید نورپردازی ویژه‌ای انجام دهید برایتان مفید است؛ چون خیلی راحت می‌توانید سیم‌کشی‌ها و حتی چراغ‌ها را پنهان کنید و نظم و زیبایی بیشتر به نورپردازی ببخشید. استفاده از سقف کاذب چوب پلاست تمام این مزایا را دارد؛ به علاوه اینکه بر خلاف سقف چوبی معمولی به حشرات اجازه خانه گزینی نمی‌دهد و عایقی بسیار قوی محسوب می‌شود.

کفپوش چوبی و تغییر فضای باز
کفپوش چوبی و تغییر فضای باز

نرده چوبی و فضایی متفاوت

استفاده از نرده‌هایی که حال و هوای طبیعت را به محیط می‌دهند، ایده خوبی برای کسانی است که دوست دارند محیط متفاوتی خلق کنند. این روزها بسیاری افراد از گابیون در ساخت نرده‌ها استفاده می‌کنند و از دیوار سبز به عنوان حایل کمک می‌گیرند. در کنار این موارد نرده چوبی معمولا در صدر دکور چوبی محیط‌‌های متفاوت قرار داشته است. نرده چوب پلاست تنوع بسیار بالایی دارد؛ به همین دلیل تقریبا برای هر محیطی می‌توان ایده مناسبی پیدا کرد. نکته مهمی که باید درباره نرده چوبی به آن دقت کرد، توجه به شرکت تولید کننده است؛ به خصوص از این جهت که لوازم جانبی مربوط به نرده را تولید و کیفیتشان را تضمین کند.

همه عناصر طبیعت در کنار هم

یکی از نکاتی که باعث جذابیت بیشتر دکور چوبی می‌شود، قابلیت هماهنگی آن با سایر عناصر طبیعت است. برای مثال می‌توانید در کنار نیمکت چوبی موجود در روف گاردن یک آبنمای زیبا قرار دهید تا احساسی شبیه بودن در دل جنگل را برای خودتان و مهمان‌هایتان تداعی کنید. ترکیب گیاهان سبز، گل‌ها، دکور چوبی و آب به خصوص برای کسانی مناسب است که دلشان برای لذت بردن از طبیعت تنگ شده است.

چوپکس، تضمین کننده کیفیت دکور چوبی

اگر برای لذت بردن از دکور چوبی با قیمت مناسب و کیفیت بالا آماده هستید، پیشنهاد می‌کنیم از محصولات چوب پلاست چوپکس استفاده کنید. شرکت چوپکس علاوه‌بر تولید این محصولات، لوازم جانبی مربوط به آن‌ها را هم تولید می‌کند و تضمین کننده کیفیت تک‌تک کالاهایش؛ از جمله نرده چوبی، سقف کاذب، نیمکت و آلاچیق، روف گاردن و تراس سبز است. شرکت چوپکس مجری بسیاری پروژه‌های چوب پلاست مطرح در سطح ایران است و با بهره بردن از کارشناسان با تجربه و حرفه‌ای شما را در رسیدن به ایده‌آل‌هایتان در زمینه دکوراسیون چوبی یاری می‌کند.

 

چوپکس از تولید تا طراحی و اجرا همراه شماست

جهت اجرای معماری داخلی با محصولات چوب پلاست و اطلاع از قیمت چوب پلاست با ما در تماس باشید.

3.7/5 - (6 امتیاز)
چطور با دکور چوبی حال و هوای خانه را عوض کنیم؟

مشاوره رایگان با کارشناسان چوپکس 

02122901835

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا