فهرست مطالب

نمونه پروژه نرده چوبی چوپکس

نمونه نرده چوبی اجرا شده توسط چوپکس

نرده چوبی چیست؟

نرده چوبی را می‌توان یکی از عناصر اصلی در محوطه سازی، روف گاردن و تراس دانست که یکی از پروژه‌های قابل اجرا توسط چوب پلاست چوپکس است. همینطور این عنصر در دکوراسیون داخلی نیز بسیار پرکاربرد است.

از این‌رو در ابعاد و طرح‌های متنوع موجود است. این المان با محصولات متفاوتی ساخته می‌شود، با این حال یکی از پرکاربردترین متریال‌هایی که برای اجرای ان در نظر گرفته می‌شود، چوب و محصولات تولید شده از چوب است. یکی از این محصولات پروفیل چوب پلاست بوده که نه تنها از ظاهری با شباهت بسیار بالا به چوب طبیعی برخوردار است که مقاومت و استحکامی چندین برابر چوب را دارد.

نرده چوبی | نرده چوب پلاست | قیمت نرده چوبی
نرده چوبی | نرده چوب پلاست | نرده چوب پلاستیک

نرده چوب پلاست

نرده پلاستیکی طرح چوب به نرده چوبی نیز معروف است، امروزه یکی از پرکاربردترین محصولات دکوراسیون داخلی و طراحی فضای باز به شمار می‌آید. همانطور که مشخص است، نرده چوب پلاستیک از پروفیل مخصوص با مواد اولیه مرغوب تولید شده است. به همین علت نرده چوب پلاستیک از استحکام بالایی برخوردار خواهد بود. استفاده از عنصر در طراحی دکوراسیون داخلی، ایده‌ای خلاقانه بوده که علاوه‌بر این در راه پله، تراس یا  جان پناه پشت بام مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مزایای نرده چوبی با پروفیل چوب پلاست از آنجایی که محصولی مخصوص فضای باز بوده، بسیار است. بنابراین اگر شما از این محصول در هر زمینه‌ای استفاده کنید یا برای اجرای هر عنصری مورد استفاده قرار گیرد، قطعا از مزایای چوب پلاست بهرمند خواهید شد. از جمله مواردی که می‌توان به آن اشاره کرد، مقاومت و استحکام بالای این محصول بوده که آن را برای کاربرد در فضای بیرونی مناسب می‌نماید. چوب پلاست از مقاومت بالایی در برابر هر نوع شرایط آب و هوایی (مرطوب یا گرم و خشک)، سرما و گرما، ترکخوردگی یا پوسیدگی، شکستگی یا موریانه و حشرات و … کاملا مقاوم است.

مزایای نرده چوبی

این محصول گرما بخش محیط است و اگر عنصری را با آن اجرا کنید، قطعا فضایی گرم و صمیمی بوجود خواهد آمد. ضمن اینکه امکان ایجاد فضای یکپارچه را برای شما فراهم خواهد کرد و علت این امر چند کاربره بودن این محصول است. برای مثال اگر شما نرده را با چوب پلاست اجرا کنید، می‌توانید از فلاورباکس یا کفپوش و نیمکت در محیط نیز برای یکدست کردن استفاده کنید.

می‌توان گفت این متریال یکی از بهترین انتخاب‌های شما برای اجرای نرده در طراحی فضای باز و بعضا دکوراسیون داخلی خواهد بود. از آنجایی که چوب پلاست ترکیبی از چوب طبیعی و پلاستیک مرغوب بوده، مختص فضای باز و بیرونی تولید شده است.

به همین علت می‌توانید از این محصول در هر فضای بازی، بدون هیچگونه نگرانی از آسیب رسیدن به آن، استفاده نمایید. مزایای بی‌شمار این متریال باعث شده تا جایگزینی مناسب برای چوب طبیعی در زمینه‌های متعدد باشد.

نرده چوبی که با استفاده از پروفیل چوب پلاستیک اجرا شده است، ویژگی‌های چوب و پلاستیک را به طور همزمان دارد. همین امر باعث می‌شود تا بتوان از آن بعضا در طراحی دکوراسیون داخلی و هم طراحی فضای باز استفاده کرد. یکی از ویژگی‌های نرده چوب پلاستیک طول عمر بالای آن است. با توجه به این امر پس از سال‌ها به همان شکل اولیه باقی خواهد ماند و تغییر شکل نمی‌دهد.

نرده چوبی ارزان​

یکی از انواع جنس نرده چوبی، پروفیل چوب پلاست است. همانطور که پیش‌تر نیز اشاره شد، این محصول مختص فضای باز تولید می‌شود. این ویژگی باعث می‌شود تا نرده اجرا شده شما از طول عمر بالایی برخوردار باشد. ضمن اینکه از لحاظ ظاهری نیز محیط را شیک و مدرن خواهد کرد. از سوی دیگر می‌توانید طرح‌های متنوعی را با این محصول بسازید. که البته نصب و اجرای آن به روش خشک انجام خواهد شد.

اگر بخواهیم بیشتر از جنس نرده چوبی با پروفیل چوب پلاست صحبت کنیم، می‌توانیم به این نکته اشاره کنیم که به دلیل وجود پلاستیک مرغوب در ترکیبات اولیه آن، استحکامی چندین برابر نه تنها نسبت به چوب طبیعی که در مقایسه با محصولات مشابهی همچون ترموو دارد. بنابراین بهترین جایگزین چوب طبیعی بوده و به خصوص که آسیب‌های تهدید کنده برای چوب، بر روی این متریال کاملا بی اثر است.

دیوار سبز

پرچین باغ

نرده بالکن

نرده گابیون

نرده راهرو

دیوار جداکننده

ویدئوهای چوپکس

انواع نرده چوب پلاستیک

انواع نرده چوبی که با استفاده از پروفیل چوب پلاستیک تولید می‌شود، در دکوراسیون داخلی و همچنین طراحی فضای باز کاربرد دارد. انواع نرده چوبی با در نظر گرفتن متراژ مساحت، فضای مورد نظر، نوع کاربرد و دیگر موارد متفاوت است. به همین جهت می‌توان انواع نرده چوب پلاستیک را به دسته‌های متفاوت از جمله: نرده چوبی تراس، نرده چوبی باغچه، نرده چوبی پله، نرده چوبی ویلا، حصار چوبی و … تقسیم بندی کرد؛ از این رو شما می‌توانید نرده چوب پلاستیک را جهت مصارف متعدد مورد استفاده قرار دهید.

انواع نرده چوبی در دنیای دکوراسیون وجود دارد که هر کدام از آن‌ها برای محیط خاص خودشان مناسب هستند. در کنار محصولات متنوع، نرده چوب پلاست هم قرار دارد که همان ویژگی‌های چوب را دارد؛ به علاوه مزیت‌هایی مثل اینکه دوام بسیار بالایی خواهد داشت و نسبت به مواردی مثل رطوبت و گرما عایق خواهد بود.

چه قصد انتخاب نرده وود پلاست را دارید و چه دنبال چوب معمولی می‌گردید، خوب است با فضاهایی که در آن‌ها مجاز به استفاده از نرده چوبی هستید، بیشتر آشنا شوید. هفت موردی که در ادامه راجع به آن‌ها می‌خوانید، شامل مهم‌ترین این موارد می‌شود.

مدل نرده چوبی

همانطور که مشاهده میکنید مدل نرده چوبی را می‌توان به 5 دسته: نرده سالید، نرده فارم، نرده تاپ فلس، نرده متال فرم و نرده بکیارد تقسیم کرد. با این حال این امکان فراهم است تا به غیر از موارد ذکر شده بتوان از طرح مورد نظر برای اجرای این عنصر در هر نقطه استفاده کرد. زیرا چوب پلاست عموما در هر طرحی قابل اجرا بوده و همین باعث می‌شود تا بتوان فضا و محیط را کاملا طبق سلیقه تغییر داد.

کد رنگی پروفیل‌های چوپکس

قیمت نرده چوبی

قیمت نرده چوبی با توجه به متراژ مساحت، ارتفاع نرده چوبی یا کاربرد آن در دکوراسیون داخلی یا بیرونی و … متغیر خواهد بود. قیمت چوب پلاست یکی از اصلی‌ترین معیارهای تعیین این امر است. به همین جهت برای یافتن بهترین و مناسب‌ترین قیمت نرده پلاستیکی طرح چوب باید به شرکت‌های معتبر مراجعه نمایید. برای آگاهی از قیمت نرده چوب پلاستیک می‌توانید به شرکت چوپکس مراجعه نمایید. به این صورت از قیمت نرده چوب پلاستیک مطلع شوید.

نرده چوبی ارزان

نرده چوبی ارزان در مدل‌ها و طرح‌های متنوع، یکی از خدمات شرکت چوپکس بوده که از اولین تولیدکنندگان پروفیل چوب پلاستیک در سراسر ایران به شمار می‌آید. اجرای پروژه‌های مانند: نما چوبی، کفپوش یا سقف کاذب نیز با این محصول در یک محوطه خاص یکدستی متفاوتی را ایجاد خواهد کرد.به صرفه بودن این محصول و قیمت مناسب آن امکان ایجاد هارمونی را برای شما فراهم خواهد کرد.

نرده چوبی ارزان​
قیمت نرده چوبی

خرید نرده چوبی

خرید و فروش نرده چوبی به صورت حضوری از شرکت چوپکس امکان پذیر بوده و شما مشتریان گرامی می‌توانید با مراجعه به این مرکز فروش، از پروژه‌های شرکت چوپکس دیدن فرمایید.

علاوه براین برای خرید و فروش نرده چوبی می‌توانید، غیر حضوری اقدام نموده و با مراجعه به سایت چوپکس و مشاوره با کارشناسان مجرب، نرده چوب پلاستیک مورد نظر را سفارش دهید.

نصب و اجرای نرده چوبی

نصب و اجرای نرده چوبی برای فضای داخلی یا طراحی فضای بیرونی از خدمات اصلی شرکت چوپکس به شمار می‌آید. شرکت چوپکس در زمینه نصب و اجرای نرده چوبی در سراسر ایران فعالیت دارد؛ شما مشتریان گرامی می‌توانید پس از بررسی‌های لازم به صورت حضوری و غیر حضوری با مراجعه به شرکت چوپکس جهت نصب و اجرای نرده چوب پلاستیک سفارش خود را ثبت کنید

نرده چوبی باغچه

از ویژگی‌های چوب پلاست برای نرده باغچه که در روف گاردن و همینطور محوطه سازی طرفداران بسیاری دارد، می‌توان به ظاهر زیبا و متفاوت آن اشاره کرد. یکی از انواع نرده که با این محصول قابل اجراست پرچین چوبی است. فضای سبز باغچه از قدیم در کنار چوب شناخته شده است و فضایی آرامبخش بوجود می‌آورد. به همین علت اگر نرده باغچه را با چوب پلاست طراحی و اجرا کنید، قطعا فضایی خاص بوجود می‌آید که زیبایی فضای سبز و زنده را چندین برابر نشان خواهد داد. ظاهر شبیه به چوب طبیعی آن در باغچه حس گرم و صمیمی را ایجاد می‌کند. همچنین حصاری مناسب جهت محافظت از گیاهان سبز و گل‌های تزئینی به شمار می‌آید.

اگر می‌خواهید باغچه را به بهترین شکل ممکن حصار بندی کنید، نرده چوبی قابل اجرا با چوب پلاست اولین و مناسب‌ترین گزینه برای شماست. زیرا مناسب فضای باز و بیرونی طراحی و تولید شده است. بنابراین نگرانی برای از بین رفتن این المان در مجاورت با هوای باز و آزاد یا پوسیدگی و ترکیدگی در اثر آبپاشی گیاهان هیچ تهدیدی برای این محصول نخواهد بود.

قیمت نرده چوبی باغچه

برای تعیین قیمت نرده چوبی باغچه با پروفیل چوب پلاست، قطعا متراژ و میزان استفاده از این متریال در قیمت تما شده پروژه تاثیر گذار خواهد بود. قیمت چوب پلاست یکی از معیارهاییست که با اطلاع از آن می‌توانید قیمت نرده باغچه را بر حسب متراژ آن تا حدودی محاسبه نمایید. با این حال می‌توانید از طریق مشاوره رایگان با کارشناسان چوپکس در این زمینه از قیمت نرده باغچه مطلع شوید.

افرادی که قصد طراحی فضاهای سبز شهری را دارند یا دوست دارند برای باغچه ویلا یا منزلشان حفاظ نصب کنند، به راحتی می‌توانند سراغ انواع نرده چوبی، به خصوص نرده‌های نیمه خصوصی بروند. نرده‌های نیمه خصوصی یا Semi Privacy Fence نه خیلی به هم چسبیده هستند که چیزی از داخلشان دیده نشود و نه خیلی از هم دور هستند که امکان عبور حیوانات از بین آن وجود داشته باشد. به همین دلیل از بهترین گزینه‌های نرده چوبی باغچه به حساب می‌روند و می‌توانند فضایی بسیار زیبا را برایتان خلق کنند.

استفاده از نرده چوبی به عنوان حصار

افرادی که قصد طراحی فضاهای سبز شهری را دارند یا دوست دارند برای باغچه ویلا یا منزلشان حفاظ نصب کنند، به راحتی می‌توانند سراغ انواع نرده چوبی، به خصوص نرده‌های نیمه خصوصی بروند. نرده‌های نیمه خصوصی یا Semi Privacy Fence نه خیلی به هم چسبیده هستند که چیزی از داخلشان دیده نشود و نه خیلی از هم دور هستند که امکان عبور حیوانات از بین آن وجود داشته باشد. به همین دلیل از بهترین گزینه‌های نرده چوبی باغچه به حساب می‌روند و می‌توانند فضایی بسیار زیبا را برایتان خلق کنند.

نرده باغچه
انواع نرده چوبی​

رنگ نرده چوبی

یکی از مواردی که در زیبایی فضای شما تاثیر گذار خواهد بود، رنگ نرده چوبی است که تنوع بسیاری دارد. در صورتی که بخواهید از چوب پلاست برای اجرای نرده استفاده کنید، قطعا در انتخاب رنگ دست شما باز خواهد بود. این محصول از 6 رنگ متنوع برخوردار است که شما می‌توانید متناسب با سلیقه، رنگ دلخواه را انتخاب کنید.

در این قسمت کاتالوگی مختص رنگبندی چوب پلاست قرار داده شده است که با مشاهده آن، امکان انتخاب رنگ نرده چوبی قابل اجرا با چوب پلاست برای شما فراهم است. بنابراین می‌توانید پس از انتخاب رنگ مورد نظر با مشاوران چوپکس در این زمینه مشورت داشته و تصاویری از پروژه‌هایی که با رنگ مورد نظر شما اجرا شده است در اختیار داشته باشید تا بتوانید رنگ آن را به آسانی انتخاب نمایید.

نرده چوبی تراس​

نرده چوبی تراس

از دیگر انواع نرده چوبی که می‌توان به راحتی از آن استفاده کرد، نرده چوبی تراس یا نرده چوبی ایوان است. چه یک فضای آپارتمانی در دسترس داشته باشید و چه دلتان برای زیباسازی تراس ویلایتان لک زده باشد، استفاده از این عنصر به کمک شما خواهد آمد. نرده چوب پلاست تراس به خصوص برای خانه‌های آفتابگیر مناسب است؛ چون چوب پلاست در مقابل تابش نور خورشید مقاوم است و دچار رنگ پریدگی نخواهد شد.

نرده چوبی برای فضای داخلی

پله‌ها جزو پر ریسک‌ترین فضاهای داخلی هر خانه یا محل کاری هستند. اصولا زمانی که پای ارتفاع در میان باشد، باید از روش‌های ایمنی سازی از جمله استفاده از نرده و حفاظ کمک گرفت. در این میان استفاده از نرده چوبی پله نه تنها پله ها را امن می‌کند، بلکه استایل متفاوت و شیکی به آن‌ها می‌بخشد که در نهایت فضای داخلی منزل یا محیط کارتان را گرمتر و صمیمی‌تر نشان خواهد داشت.

اگر دوست دارید متوجه تفاوت بین سایر جنس نرده‌ها شوید، کافی است سردی یک نرده فلزی و انتقال احساس خشک و بی‌روح بودن آن را به خاطر بیاورید و با زیبایی نرده چوبی مقایسه کنید.

نرده چوبی آلاچیق

از دیگر موارد استفاده از انواع نرده چوبی، آلاچیق‌ها و پرگولاها هستند. امروزه استفاده از این دو گزینه برای هر چه زیباتر کردن روف گاردن یا باغ سبز اهمیت بیشتری پیدا کرده است. استفاده از نرده چوبی آلاچیق محیطی صمیمی در باغ بام یا حیاط منزل یا محیط کارتان ایجاد می‌کند که حتی حضور کوتاه مدت در آن باعث در رفتن خستگی شما و مهمانانتان خواهد شد.

اگر بابت بارندگی برف و باران نگران هستید، خوب است بدانید نرده چوب پلاست یا آلاچیق وود پلاست در مقابل این موارد مقاوم هستند و دچار ترک خوردگی و پوسیدگی نخواهند شد. در حالی که چوب ممکن است دچار این مشکلات شود.

نرده چوبی باغ

برای تعیین حد و مرز باغ‌ها و مزارع، یکی از بهترین گزینه‌ها نرده چوبی باغ است. از آنجایی که چوب با ماهیت طبیعی موجود در باغ و مزرعه هماهنگی دارد، ترکیبی بسیار زیبا با این محیط‌ها را ایجاد می‌کند.

اگر دوست دارید هزینه نصب و خرید نرده اطراف باغ یا مزرعه‌تان را کاهش دهید، پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به قیمت بیندازید و تفاوت قیمت بین نرده چوب پلاست و نرده معمولی را مقایسه کنید. نرده چوب پلاست هزینه‌ای به مراتب پایین‌تر از نرده معمولی دارد. همچنین استفاده از نرده چوب پلاست در باغ و ویلا 10 مزیت ویژه دارد که استفاده از آن را منطقی‌تر از همیشه می‌کند.

قیمت نرده باغچه​

نرده چوبی ویلا

سه ایده عالی برای نرده کشی اطراف ویلا وجود دارد. اولی استفاده از دیوار سبز است؛ یعنی با کاشت گیاهانی مثل شمشاد و شکل دادن به آن‌ها می‌تواند حیاط ویلا را از سایر حیاط‌ها جدا کرد. ایده دوم استفاده از گابیون است، توری‌های سنگی که می‌توان از آن به صورت حصار یا نرده برای پوشاندن فضای اطراف حیاط ویلا استفاده کرد. در نهایت نوبت به انواع نرده چوبی می‌رسد که از آن میان نرده چوب پلاست یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده به عنوان نرده ویلا است. نرده چوبی ریلی یا Rail Fence به گزینه‌هایی گفته می‌شود فاصله بین هر نرده تا نرده بعدی نسبتا زیاد است. به همین دلیل هزینه کار گذاشتن آن کم خواهد بود.

 

استفاده از نرده چوبی در آپارتمان، چه در فضای داخلی و چه به عنوان محافظ برای راه پله کارکرد دارد. اما قبل از انتخاب نرده چوب پلاست یا سایر مدل‌ها باید به پله‌ها دقت کرد:

  • ارتفاع مجاز برای هر پله چیزی حدود 15 تا 18 سانتی‌متر است.
  • طول مجاز برای پله‌ها حدود 90 الی 110 سانتی‌متر است.
  • عرض پله‌ها ترجیحا نباید بیشتر از 32 سانتی‌متر شود.
  • اگر تعداد پله‌ها بیش از 12 عدد بود، باید پاگرد نصب کنید.

وقتی تکلیف پله‌ها مشخص شد، نوبت به انتخاب نرده امن و مقاوم می‌رسد. نرده‌ای که فاصله بین میله‌های آن 10 تا 15 سانتی‌متر باشد تا در صورتی که بچه کوچکی قصد بازی کردن داشت، نتواند سرش را از لای آن رد کند و گیر بیفتد.

نرده چوبی راه پله

به خاطر داشته باشید اگر قصد دارید در راه پله از نرده قابل اجرا با چوب پلاست استفاده کنید، بهتر است بین رنگ پله‌ها و نرده هماهنگی یا شباهت وجود داشته باشد. برای فضای داخلی منزل، برای مثال نرده دوبلکس هم بهتر است کفی پله‌ها هم چوبی باشد تا زیبایی فضای منزلتان بیشتر از قبل شود. استفاده از کفپوش چوب پلاست نسبت به کفپوش پارکت برتری دارد، به خصوص اگر در محیطی شرجی زندگی می‌کنید یا رفت و آمدتان زیاد است.

استفاده از نظرات تخصصی

برای انجام هر کاری به بهترین شکل، لازم است با افراد متخصص آن حیطه مشورت کنید. در حیطه استفاده از انواع نرده چوبی و چوب پلاست از مشاوران حرفه‌ای شرکت چوپکس راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید تا هم هزینه‌هایتان کاهش پیدا کند و هم از کیفیت کار مطمئن شوید. چوپکس سال‌هاست بهترین پروژه‌های چوب پلاست ایران را اجرایی می‎‌کند.

سوالات متداول

نرده چوبی اگر با پروفیل چوب پلاست اجرا شود، گزینه‌ای عالی و مناسب برای فضای بیرونی به شمار می‌آید؛ این محصول مختص فضای باز تولید شده است و به همین علت در برابر شرایط بیرونی مقاومت بسیار بالایی دارد. جهت مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید

قیمت نرده چوبی قابل اجرا با پروفیل چوب پلاست با توجه به متراژ و مساحت، تراکم پروفیل‌های  استفاده شده برای اجرای نرده و همین طور قیمت چوب پلاست متغیر خواهد بود؛ با این حال محصول چوب پلاست با توجه به برخورداری از مزایای بالا قیمتی مقرون به صرفه در مقایسه با سایر متریال‌ها دارد

نرده چوبی قابل اجرا با پروفیل چوب پلاست یکی از بهترین متریال‌ها برای کاربرد در فضای باز، محوطه سازی (لنداسکیپ)، روف گاردن، تراس، به عنوان حصار دور باغچه، پرچین، پارتیشن و … موارد است

4/5 - (126 امتیاز)
۲۴ نظر درباره “نرده چوبی
    1. با سلام خدمت شما دوست عزیز
      بله خوشبختانه این محصول از مقاومت بالایی برخوردار هست
      برای چه بخشی از ویلا نیاز به نرده کشی دارید ؟

  1. سلام
    این نرده ها برای دور استخرم میشه؟ توی یه سری عکساتون دیدم که دور استخرم زدید ازینا. آب خرابشون نمیکنه؟ مثلا پوسیده شه یا بترکه

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز، برای دور استخر مناسب هست
      رطوبت یا خیس شدن و سایر موارد باعث ترکیدگی و پوسیدگی نرده نمیشه، حتی میتونید دور استخر هم با کفپوش چوب پلاست اجرا کنید

    1. سلام وقت بخیر
      نه محصولات چوپکس در برابر آب مقاوم و با دوام هست و با آبیاری باغچه آسیب نمیبینه
      برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید
      ممنون از شما

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز برای نرده بالکن یا تراس در آپارتمان و ویلا یا هر مکان دیگه کاملا مناسب و همینطور مستحکم هست

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز، می‌تونید برای افزایش ایمنی از نرده چوب پلاست استفاده کنید
      همینطور میتونید بالکن رو کاملا با این محصول بپوشونید

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز، این محصول بهترین گزینه برای جانپناه پشت بام هست
      میتونید برای دیزاین یا طراحی حتی ایجاد حریم خصوصی و افزایش ایمنی از محصولات چوپکس استفاده کنید

  2. سلام باعی مشاعی از باغی بزرگ سند تفکیکی در یبارک شهریار دارم میخاهم دور ۴ طرف باغ به مساحت ۲۴۰ متر مربع رابا چوب زیبا ارزان محصور کنم با قید فوریت ودرب ورودی چوبی اگر امکان دارد هزینه تقریبی اجرا نصب را بر اوردو اعلام شود که کار را شروع کنم ممنون میرزایی

    1. سلام
      وقت بخیر برای اجرای نرده پیشنهادهای زیادی خدمتتون داریم
      میتونید برای دریافت کاتالوگ با شماره زیر در ارتباط باشید ۰۹۱۲۷۳۶۱۸۲۵

  3. سلام
    آیاجهت جایگزینی قوطی فلزی با جهار پهلو و یا قوطی چوب پلاست پروفیل از جنس چوب پلاست برای زیر سازی موجود هست؟
    مصرف برای برای شهرکی در شمال و در کنار استخر رو باز است.

    1. سلام
      وقت بخیر
      برای اجرای چوب پلاست حتما باید از زیرسازی فلزی استفاده بشه و استفاده از چوب پلاست به عنوان زیرساز چوب پلاست یا هر متریال دیگه ای امکان پذیر نیست و پیشنهاد نمیشه
      برای دریافت دستورالعمل اجرای چوب پلاست میتونید با شماره زیر در ارتباط باشید…
      ۰۹۱۲۷۳۶۱۸۲۵

  4. سلام.بنده برای جداسازی دو بخش از حیاط خونم میخواستم از این چوب پلاستها استفاده کنم.برای متراژ شش متر با ارتفاع حدود یک متر حدودا چه مبلغی رو باید در نظر بگیرم؟؟

    1. سلام وقت بخیر
      برای این کار پیشنهادهای زیادی خدمتتون داریم
      میتونید برای دریافت کاتالوگ با شماره های داخل سایت در ارتباط باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا