ایده برای بالکن بزرگ !

ایده برای بالکن بزرگ !
فهرست مطالب

به دنبال ایده‌ای برای بالکن بزرگ هستید؟ حتی یک فضای کوچک را می‌توان طوری طراحی کرد که تمام نیازهای کاربردی و زیبایی شما را برآورده کند. این روزها با محصولات و مصالح جدید مانند چوب پلاست، ایده‌های طراحی برای بالکن‌های بزرگ تنوع بیشتری پیدا کرده است. این محصول همه کاره است و می‌تواند به طور گسترده در طراحی بالکن استفاده شود. از مبلمان و لوازم جانبی مناسب برای بالکن که راحتی را ایجاد می‌کنند و در عین حال عملکرد و زیبایی را انجام می‌دهند، تا کف، سقف و حتی دیوار با پروفیل چوبی پلاستیکی تغییر می‌کند.
از بالکن همانند پشت بام که ثابل تبدیل به روف گاردن است، می‌توان به روش‌های مختلف استفاده کرد: به عنوان یک منطقه تفریحی، مکانی برای استراحت و گذراندن وقت، فضای اضافی برای ذخیره منظم اقلام اضافی و حتی تبدیل آن به تراس گاردن، که یکی از بهترین ایده‌ها است. با مبلمان و لوازم جانبی بالکن مناسب، می‌توانید فضا را متناسب با نیاز خود سفارشی کرده و مکانی دنج و کاربردی برای استراحت ایجاد کنید.

اقامتگاه مناسب برای اوقات فراغت

برای استراحت در بالکن به یک مبل یا کاناپه نرم احتیاج دارید. اگر بالکن بزرگ است، می‌توانید چند صندلی راحت با زیرپایی نصب کنید. بهتر است مبلمان عمیق را برای صندلی‌هایی با پشت بلند انتخاب کنید که در آن می‌توانید کاملاً استراحت کنید. بالش‌های نرم را فراموش نکنید. آنها راحتی شما را تضمین می‌کنند. ناهار در بالکن با یک فنجان چای و کتاب مورد علاقه باعث می‌شود نگرانی‌های روزمره را فراموش کنید.

مشاوره رایگان با کارشناسان چوپکس 

02122901835

گلخانه بهترین ایده برای یک بالکن بزرگ است

لوازم جانبی جالب و نورپردازی مشخصه چیدمان بالکن را تعیین می‌کند. هنگام برنامه ریزی یک گوشه سبز، با مجموعه‌ای از گلدان‌ها روبرو می‌شوید. تولید کنندگان طیف گسترده‌ای از محصولات ساخته شده از چوب پلاست را ارائه می‌دهند. محبوب ترین در بالکن‌های شهر فلاورباکس چوبی یا گلدان‌های مستطیلی ساخته شده از چوب پلاستیکی است. لامپ‌های LED یا خورشیدی که در گوشه واقع شده اند، شب‌های متفاوتی را ایجاد می‌کنند. می‌توانید فانوس‌های چند رنگ و روشن را روی میز آویزان کنید.

گلخانه بهترین ایده برای بالکن بزرگ 

تبدیل یک بالکن به فضای سبز بسیار آسان است. می‌توانید نرده چوبی را طوری طراحی کنید که بتوانید به راحتی یک جعبه گل نصب کنید و گل بکارید. اگر به طور مرتب به آنها آب بدهید و آنها را بارور کنید، رشد بهتری خواهند داشت و شما را در طول فصل خوشحال می‌کنند. می‌توانید یک سری گلدان کم ارتفاع را در یک بالکن بزرگ و بلند در امتداد نرده قرار دهید. به عنوان مثال، می‌توان آنها را با گیاهان زینتی که فقط نیاز به آبیاری دارند مرتبط کرد. چندین گلدان کوچک را در اطراف یک قابلمه بزرگ نصب کنید. آنها نه تنها طراحی بالکن را تغییر می‌دهند، بلکه فضا را با رایحه خود اشباع می‌کنند.
اگر بالکن سایه دار است، می‌توانید گلهایی بکارید که نیازی به نور خورشید ندارند.اگر شیوه زندگی بسیار فعال دارید، اغلب خانه را ترک می‌کنید، در مورد گیاهانی تصمیم بگیرید که نیازی به آبیاری خاصی ندارند. بالکن مکانی عالی برای پرورش گیاهان در گلدان و جعبه است. همیشه برگهای تازه‌ای دارید که در آشپزخانه استفاده می‌کنید. مانند: نعناع، رزماری، ریحان. گیاهان منتخب برخی حشرات را دفع می‌کنند.

مکانی عالی برای میزبانی؛ ایده برای بالکن بزرگ

تا همین اواخر، بالکن یک کمد بود که کم و بیش اقلام ضروری، مبلمان قدیمی یا خشک کن لباس را در خود جای می‌داد. امروزه مردم نیاز فوری به چیدمان زیبا از فضای زندگی را درک می‌کنند. این باعث شد که گلها و گیاهان، تختخواب یا مبلمان ظاهر شود و در بالکن استفاده شود.
افرادی که عاشق میزبانی هستند می‌توانند یک بالکن بزرگ را به یک فضای عمومی تبدیل کنند. در این حالت، صندلی ها، میزها و مبل‌های راحت برای چیدمان بالکن مفید خواهد بود. مبلمان باغی یا مبلمان چوبی فضای باز ساخته شده از چوب پلاست را می‌توان بهترین انتخاب برای فضای باز دانست. مونتاژ آنها بسیار آسان است. برای بسیاری از مهمانان می‌توانید بالش‌های بزرگی تهیه کنید که به همه اجازه می‌دهد در هر نقطه‌ای از بالکن راحت بنشینند.

مکانی عالی برای میزبانی ایده ها برای یک بالکن بزرگ

نمونه ای از راه حل جمع و جور برای چیدمان بالکن مبلمان ساخته شده از چوب پلاستیکی است. این بدان معناست که این ماده در برابر آب و هوا و اشعه ماوراء بنفش بسیار مقاوم است. در زمستان ، نیازی نیست که آن را از سرما پنهان کنید. چنین مبلمان می تواند در تمام طول سال بدون تغییر در ساختار و رنگ خود در بالکن بایستد و یک بالش نرم روی آن باعث می شود آرامش را راحت کنید.
آشپزخانه و اتاق غذاخوری در بالکن بزرگ: تفریح ​​در فضای باز
خوردن غذا رویای هر شهروند است. اگر در یک ساختمان مسکونی زندگی می کنید ، یک بالکن بزرگ می تواند به عنوان یک تراس عالی برای پذیرایی تمام اعضای خانواده باشد.

انبار هوشمند در بالکن مبله

اگر بالکن آفتابی دارید، از پرگولا چوبی یا همان سایبان استفاده کنید. همچنین ارزش انتخاب لوازم جانبی را دارد که فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند. مبلمان چوبی را می‌توان برای اهداف زیادی استفاده کرد. نیمکت چوبی داخلی اغلب دارای محفظه‌ای برای نگهداری ابزارهای مراقبت از گیاه هستند. آنها معمولاً در بالا باز می‌شوند، بنابراین می‌توانید دستمال سفره و سایر لوازم جانبی میز را پنهان کنید. یک پایه چوبی یا فلزی که در کنار دیوار نصب شده است به عنوان انبار خانه عمل می‌کند. وسایلی را که می‌خواهید ذخیره کنید در بالکن در ظروف بسته و زیبا قرار دهید.
یک بالکن بزرگ به شما امکان می‌دهد مساحت خانه یا آپارتمان را با مزایای زیادی برای صاحبان ترتیب دهید. می‌توانید یک اتاق نشیمن یا محل پیک نیک اضافی بسازید. از یکی از ایده‌های متعدد ذکر شده استفاده کنید. 

4/5 - (1 امتیاز)
ایده برای بالکن بزرگ !

مشاوره رایگان با کارشناسان چوپکس 

02122901835

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا