این محصول بر روی کف سازی ساختمان کاربرد دارد !

این محصول بر روی کف سازی ساختمان کاربرد دارد !
فهرست مطالب

کف سازی ساختمان را می‌توان یکی از اصلی‌ترین فعالیت‌ها در پروژه‌های عمرانی حساب کرد. همانطور که پس از ساخت و اجرای دیوار، برای یکدست و بهتر نشان دادن آن از نازک کاری استفاده می‌شود، بر روی کف ساختمان نیز باید عملیات کف سازی انجام شده و به این ترتیب فضایی قابل کاربرد و دسترس بوجود آید. این امر همچنین تاثیر بسزایی در زیباسازی ساختمان خواهد داشت. انواع مختلفی از مصالح کفپوش در ساخت و ساز ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد و انتخاب آنها به کاربرد، زیبایی شناسی و سلیقه کاربر بستگی دارد؛ کفپوش چوبی نیز یکی از پرطرفدارترین آنها به شمار می‌آید.
کف سازی بخش مهمی از ساختمان بوده که پس از اتمام آن، می‌توان از مصالح و متریال‌های مختلفی جهت اجرا بر روی کف اصلی استفاده کرد. در اصل می‌توان کفپوش دلخواه و البته کاربردی را اجرا کرد. انتخاب یک متریال مناسب و قابل اعتماد برای ایجاد یک کفپوش جذاب در قسمت‌های متنوع ساختمان و کف سازی مدرن بسیار مهم است. انواع کفپوش‌ها بر اساس فاکتورهای مختلف وجود دارد. مواد کفپوش بر اساس نیاز کاربر و بر اساس کاربردهایی انتخاب می‌شود که رضایت بخش‌ترین نتایج را برای هدف مورد نظر فراهم می‌کند، چه از نظر اقتصادی و چه از نظر دوام.
همانطور که می‌دانید هر بنایی دارای پشت بام بوده که باید به روشی کاملا اصولی کف سازی شود. از سوی دیگر نیز برخی ساختمان‌ها دارای حیاط هستند. ورودی، پیاده‌رو، پله‌ها و پاگرد نیز همگی از فضای باز و بیرونی ساختمان محسوب می‌شوند. که همانند دیگر قسمت‌ها نیاز به کف سازی اصلی در ساختمان دارند. پس از اتمام این مرحله است که شما می‌توانید کفپوش دلخواه و کاربردی‌تان را اجرا کنید. در این مطلب از چوپکس قصد داریم به شما محصولی را معرفی کنیم که در بخش‌های از بنا و بر روی کف سازی اصلی ساختمان کاربرد دارد.

کف سازی ساختمان

مشاوره رایگان با کارشناسان چوپکس 

02122901835

معرفی محصولی کاربردی برای اجرا پس از کف سازی ساختمان !

کفپوش مناسب پس از کف سازی ساختمان !

چوب پلاست از سری محصولاتی به شمار می‌آید که به تازگی جایگاه خود را در بازار ایران یافته است. از ویژگی‌های اصلی این متریال می‌توان به مختص فضای باز بودن آن اشاره کرد. این محصول چند کاربره بوده و یکی از پرکاربردترین عناصری که می‌توان با آن اجرا کرد، کفپوش چوب پلاست است. ظاهری با شباهت بسیار بالا به چوب طبیعی اما کیفیتی غیر قابل مقایسه با آن، باعث شده تا جایگزینی مناسب برای چوب باشد. به دلیل روش نصب متفاوتی که دارد، می‌توان کفپوش را پس از کف سازی ساختمان اجرا کرد.

اما چرا می‌گوییم این محصول برای اجرا پس از کف سازی ساختمان مناسب است ؟
علت این امر خصوصیات و ویژگی‌هایی است که چوب پلاست در مقایسه با دیگر متریال‌ها از آن برخوردار است. این محصول مخصوص فضای باز و بیرونی تولید می‌شود و به همین علت می‌توانید در فضاهای اشاره شده برای اجرای کفپوش از آن به صورت گسترده یا متراژهای متفاوت استفاده کنید. این محصول در مجاورت دائمی با هوای باز و آزاد آسیب نخواهد دید. مواردی همچون بارش باران یا تابش متداوم نور خورشید یا در کل هر عامل فیزیکی- محیطی که که برای محصولات دیگر تهدید به شمار می‌آید، به چوب پلاست هیچ گونه آسیبی وارد نخواهند کرد. از سوی دیگر نیز دوام بالای این متریال در برابر روطوبت باعث شده تا در نواحی با اقلیم مرطوب مورد استقبا واقع شود.

کاربرد این محصول پس از کف سازی پشت بام !

پس از کف سازی پشت بام از چه کفپوشی برای زیباسازی استفاده کنیم ؟

پس از اتمام کار بنا و شروع کف سازی ساختمان، بهتر است توجه ویژه‌ای به کف سازی پشت بام شود. علت این امر نیز قرار گرفتن این بخش از بنا در مجاورت هوای باز و آزاد است. در اصل پشت بام باید به بهترین شکل ایزوگام شود تا به این ترتیب از نم دادن یا بروز مشکلاتی از این قبیل به طبقه زیرین آن جلوگیری شود. پس از اینکه فضای پشت بام به طور کاملا اصولی عایق بندی شد، می‌توان از کفپوش پشت بام برای زیباسازی آن استفاده کرد. اگر تصمیم دارید فضایی کاملا متفاوت بوجود آورید، قطعا چوب پلاست می‌تواند بهترین انتخاب برای کفپوش پشت بام باشد. مزایای بسیاری آن باعث شده تا از این محصول به صورت گسترده و برای پوشاندن سطح بام استفاده شود.

کفپوش مناسب پس از کف سازی ساختمان !

روف گاردن نیز که این روزها طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است و فضایی لذت بخش را برای ساکنین ساختمان فراهم می‌کند، بر روی اصلی‌ترین بخش ساختمان یعنی پشت بام اجرا می‌شود. بنابراین برای اجرای بام سبز باید ابتدا کفپوش مناسب اجرا کنید و به این ترتیب سطح ساختمان را با این کفپوش به صورت یکدست بپوشانید. این امر باعث می‌شود تا شما راحت‌تر دیگر بخش‌های روف گاردن را پیاده سازی کنید. زیرا پایه و اساس آن را با کفپوش چوب پلاست اجر کرده‌اید و حالا دیگر بخش‌ها اضافه خواهد شد.

کاربرد این محصول پس از کف سازی حیاط ساختمان !

پس از کف سازی حیاط ساختمان از چه کفپوشی برای زیباسازی استفاده کنیم ؟

کف سازی مدرن حیاط نیز یکی دیگر از مواردیست که با چوب پلاست انجام می‌شود. کمبود فضای سبز این روزها باعث شده تا افراد به محوطه سازی توجه بیشتری نشان دهند. به همین علت اخیرا با تقاضای محوطه سازی حیاط در باغ، ویلا و آپارتمان‌ها روبرو هستیم. چوب پلاست در این مورد نیز کاربردی گسترده دارد و به شما این امکان را می‌دهد از 0 تا 100 محوطه سازی را به خصوص برای کفپوش حیاط اجرا کنید. از مواردی نگران کننده که شاید برخی را برای کفپوش حیاط با این محصول تحت تاثیر قرار دهد، آبیاری متداوم فضای سبز است. اما خوشبختانه مقاومت بالای چوب پلاست در برابر نفوذ آب و رطوبت باعث شده تا بتوان از آن در کف سازی حیاط نیز استفاده کرد.
با این حال در نهایت بستگی به شما خواهد داشت که تصمیم بگیرید چه نوع کفپوشی را برای اجرا بر روی کف سازی ساختمان در نقاط مختلف انتخاب نمایید. در صورت نیاز می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان چوپکس، از مشاوره رایگان ما بهرمند شوید.

Rate this post
این محصول بر روی کف سازی ساختمان کاربرد دارد !

مشاوره رایگان با کارشناسان چوپکس 

02122901835

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا