با یکی از انواع کفپوش مناسب فضای باز آشنا شوید !

با یکی از انواع کفپوش مناسب فضای باز آشنا شوید !
فهرست مطالب

در سال‌های اخیر به خصوص در شهرهای بزرگ، بیشتر افراد و خانواده‌ها تمایل به استفاده از فضای باز یا دست کم محیطی سرسبز و دلنشین دارند. شلوغی و ازدحام جمعیت به‌علاوه کمبود یا حتی نبود فضای سبز در شهرهای بزرگ باعث شده تا محیط‌های غیر کارآمدی که تا به امروز به آنها اهمیتی داده نمی‌شد، همچون پشت بام یا تراس، به فضایی خصوصی و کارآمد تبدیل شوند. همین باعث شده تا اجرای انواع کفپوش، نرده، فلاورباکس و … با استفاده از محصولات مختص فضای باز مانند چوب پلاست بیش از پیش باشد.

در کشور ما از قدیم به حیاط و رسیدگی به آن توجهی ویژه می‌شد. اما این روزها رشد آپارتمان نشینی بیش از پیش شده و کمتر ساختمانی دارای حیاط است. با این حال پشت بام‌ها جای نبود حیاط را به راحتی پر کرده و اگر کسی به سپری کردن زمان در فضای باز علاقه دارد، می‌تواند در نزدیک‌ترین محل زندگی، روف گاردن یا تراس گاردن داشته باشد. اینجاست که اهمیت کاربرد محصولات فضای باز مشخص می‌شود. اینکه شما از چه متریالی استفاده کنید تا هم دکوراسیونی بی‌نظیر داشته و باشید و در کنار آن اطمینان خاطر داشته باشید از اینکه محصول استفاده شده طول عمر بالایی داشته باشد.

مشاوره رایگان با کارشناسان چوپکس 

02122901835

در این مطلب قصد داریم شما را با یکی از انواع کفپوش که مناسب فضای باز است، آشنا کنیم. اگر شما هم به فکر این هستید که از فضای بازی که در اختیار دارید، نهایت استفاده را داشته باشید، قطعا باید محصولی مقاوم و مستحکم انتخاب نمایید.

اجرای یکی از انواع کفپوش برای فضای باز با محصولی نوین !

پروفیل چوب پلاست از سری محصولات نوین در کشور ماست که به تازگی مورد توجه معماران و طراحان قرار گرفته است. این متریال سالیان زیادی در کشورهای پیشرفته مورد استفاده قرار گرفته و علت این امر پایداری آن است؛ به این معنا که دوستدار محیط زیست بوده و با استفاده از آن به طبیعت هیچ گونه آسیبی وارد نخواهد شد. ضمن اینکه برای تولید چوب پلاست همچنین نیازی به قطع درختان نبوده و این متریال از بازیافت چوب تولید می‌شود. به همین علت کفپوش چوبی قابل اجرا با این محصول بهترین انتخاب برای فضای باز و البته پر رفت و آمد است.

اجرای یکی از انواع کفپوش برای فضای باز با محصولی نوین !

از خصوصیات این محصول می‌توان به مختص فضای باز بودن آن اشاره نمود. چوب پلاست فقط برای فضای باز و بیرونی تولید می‌شود. هرچند در برخی مواقع برای دکوراسیون داخلی نیز از سقف چوبی قابل اجرا با این محصول یا دیگر موارد استفاده می‌شود. در هر حال شما می‌توانید از چوب پلاست در هر فضای بازی استفاده کنید.

یکی از اصلی‌ترین کاربردهای چوب پلاست، اجرای کفپوش است. پروفیل‌های مختص کفپوش همچون سایر محصولات چوب پلاست، از استحکام و مقاومت بالایی برخوردارند. همین باعث شده تا از کفپوش چوبی قابل اجرا با چوب پلاست در مکان‌های متعددی همچون: روف گاردن، تراس گاردن، مراکز تجاری- اداری، محوطه سازی باغ و ویلا یا سایر اماکن استفاده شود.

یکی از بهترین انواع کفپوش برای فضای باز !

اما چرا می‌گوییم کفپوش چوب پلاست یکی از بهترین انواع کفپوش برای فضای باز است ؟ چوب یکی از قدیمی‌ترین و البته پرکاربردترین مصالح در دسترس برای ساختمان سازی بوده است. علت این امر شاید ایجاد حس گرم و صمیمی است که این ماده به بیشتر افراد القا می‌کند. حال آنکه محصولی نوین با چوب اما دارای ویژگی‌هایی متفاوت جایگزین آن شده است. به همین علت نیز امروزه محصولات نوین بسیاری با چوب تولید می‌شود و چوب پلاست یکی از این متریال‌های پرکابرد محسوب می‌شود.

علاوه‌بر اینها ایجاد هارمونی و یکپارچگی در محیط با دیگر عناصر قبل اجرا توسط چوب پلاست همچون نرده چوبی یا سقف کاذب چوبی، فلاورباکس و … امکان پذیر است. این باعث می‌شود تا محیط یکدست و شیک شود. 

شاید به این فکر کنید که چوب در مجاورت با هوای آزاد آسیب خواهد دید و دچار پوسیدگی و رنگ‌پریدگی می‌شود. اما چوب پلاست با ظاهری شبیه به چوب اما خصوصیاتی کاملا مفید و کاربردی اتخابی مناسب برای فضای باز و بیرونی است. این محصول مزایای بسیاری دارد که در این بخش به آنها اشاره خواهیم کرد.

یکی از بهترین انواع کفپوش برای فضای باز !

مقاوم و مستحکم

یکی از ویژگی‌های اصلی این نوع کفپوش برای فضای باز، مقاومت بالا آن است. این محصول به دلیل تولید از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت از استحکام بسیار بالایی برخوردار است. این متریال از استحکام بسیار بالایی به نسبت سایر محصولات چوبی برخوردار است و همین باعث طول عمر بالای آن خواهد شد. از سوی دیگر ظاهری با شباهت بالا به چوب طبیعی باعث می‌شود تا چوب پلاست را جایگزینی مناسب برای چوب قرار دهید.

یکی از انواع کفپوش دوستدار محیط زیست

کفپوش چوب پلاست قابلیت بازیافت و بازگشت به چرخه طبیعت را دارد و مانع از برجای گذاشتن ضایعات و نخالات خواهد شد. همین امر تاثیر بسزایی در کاهش آلودگی زیست- محیطی داشته و از سمت دیگر سازگار با طبیعت است. با توجه به این موضوع یکی از محصولات پرطرفدار و پایدار در کشورهای پیشرفته به شمار می‌آید.

سبک سازی و روش نصب آسان

سرعت بالا در ساخت و ساز آنهاست. وزن نسبتا سبک و همینطور طریقه نصب متفاوتی که به نصب خشک معروف است، کاربرد متریال‌های چوبی مانند چوب پلاست را بیش از پیش نموده است. سبک سازی و مقاومت سازه‌های قابل اجرا با چوب پلاست همچنین باعث می‌شود تا شما از این محصول در ساخت سازه چوبی در ابعاد و متراژ متفاوت استفاده نمایید. روش نصب آن خشک بوده و در کمترین زمان ممکن و با سرعتی بالا عناصر مورد نظر با این محصول ساخته خواهند شد.

یکی از انواع کفپوش دارای مدل تایل با کاربردی ساده

از دیگر مدل‌های کفپوش چوب پلاست که مناسب فضای کوچک با ابعاد کم و البته برخی موقع متراژ متوسط است می‌توان به تایل چوبی یا کفپوش تایل اشاره کرد. این مدل از کفپوش چوب پلاست به راحتی حتی توسط شما قابل نصب است. مناسب بالکن یا تراس و حیاط خلوت بوده و می‌توانید کف سازی مدرن را با آن در کمترین زمان ممکن انجام دهید. تایل چوب پلاست به دلیل کاربرد آسانی که دارد، به عنوان بهترین گزینه برای کف تراس یا بالکن می‌تواند انتخابی هوشمندانه باشد.
این امکان برای شما فراهم است تا بتوانید از طریق مشاوره با کارشناسان مجرب چوپکس در این زمینه، بهترین نوع کفپوش را برای فضای مورد نظر انتخاب نمایید.

Rate this post
با یکی از انواع کفپوش مناسب فضای باز آشنا شوید !

مشاوره رایگان با کارشناسان چوپکس 

02122901835

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا