بهترین روش برای دیزاین تراس !

بهترین روش برای دیزاین تراس !
فهرست مطالب

دیزاین تراس یک راه فوق العاده برای افزودن فضای جدید و شخصیت جدید به آپارتمان یا ویلای شماست. اینکه بتوانید محیط بیرونی و فضای باز موجود در منزل را تغییراتی داده و از آن استفاده‌ای بهینه داشته باشید، قطعا ایده‌ای جذاب خواهد بود. همین باعث شده تا در سال‌های اخیر مالکان به اینگونه فضاها بیش از پیش توجهی ویژه داشته باشند. به خصوص که محضولات نوین و کاربردی و البته چند کاربره همچون چوب پلاست کار را در این زیمنه آسان نموده است.
از پشت بام گرفته تا تراس و بالکن یا هر نوع فضای باز و آزاد را می‌توان در کمترین زمان ممکن، به محیطی دسترس و کاربردی تبدیل کرد. برای این منظور باید قبل از هر اقدامی ایده آن را در ذهن پرورانده و از بهترین محصولات استفاده کنید. زیرا همانطور که می‌دانید متریالی که برای محیط باز و بیرونی مورد استفاده قرار می‌گیرد، باید از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار باشد. تا به این صورت در برابر قرار گرفتن دائمی با هوای ازاد آسیب نبیند.

معرفی محصولی کاربردی برای دیزاین تراس !

همانطور که پیش‌تر توضیح دادیم، امروزه محصولات بی‌شماری به بازار عرضه شده است که با استفاده از آنها می‌توان فضای باز را مانند: روف گاردن، تراس گاردن، محوطه و … را تغییر داد. اما باید به مشخصه اصلی متریال‌های پیشنهادی به خوبی دقت نمایید تا بتوانید بهترین آن را برای تغییر و کاربرد در تراس استفاده نمایید. پروفیل چوب پلاست از سری محصولات مختص فضای باز بوده و یکی از بهترین انتخاب‌ها برای دیزاین تراس به شمار می‌آید.
محصولات چوب پلاست به علت تولید از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت از مقاومت و استحکام بالایی برخودار هستند. این متریال نه تنها در فضای باز که در برخی مواقع برای محیط داخلی مانند سقف کاذب نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما در این مطلب قصد داریم موارد استفاده این پروفیل در محیط‌هایی مانند تراس را ذکر کنیم.

مشاوره رایگان با کارشناسان چوپکس 

02122901835

دیزاین تراس را چگونه شروع کنید !

برای اینکه بتوانید به آسانی وارد تراس شوید، اولین و بهترین کار این است که کف آن را با چوب پلاست بپوشانید. این پروفیل به دو صورت برای کف تراس قابل کاربرد است. اولین روشی که می‌توانید کف این محیط را زیباسازی کنید، کفپوش چوبی بوده که در کمترین زمان ممکن قبل اجراست.

دیزاین تراس باریک به چه صورت است ؟

روش دیگر کاربرد تایل چوبی یا تایل کفپوش است که توسط مالک نیز قابل اجراست. این گزینه برای تراس‌هایی با ابعاد و متراژ کوچک مناسب است. با این حال در متراژ بالا نیز قابل نصب است. خوبی تایل این است که به راحتی نصب می‌شود. با این روش کف تراس نه تنها زیبا سازی خواهد شد که همچون محیط داخلی منزل قابل تردد و رفت و آمد می‌شود.
پس از کف می‌توانید به سراغ دیگر عناصر بروید. خوبی چوب پلاست این است که می‌توان از آن در ساخت عناصر متعدد استفاده کرد. این به مواردی همچون نیاز مالک، بودجه مورد نظر و متراز فضایی که تصمیم به تغییر آن را دارید، بستگی خواهد داشت.

دیزاین تراس با عناصر کاربردی !

از اصلی‌ترین عناصری که برای دیزاین تراس پس از کفپوش می‌توان به آن اشاره نمود، ایجاد جان پناه یا همان نرده حفاظتی است. این مورد علاوه‌بر ایمنی ساکنین، تاثیر بسزایی در زیباسازی و نیز ایجاد حریم خصوصی خواهد داشت. نرده چوبی قابل اجرا با چوب پلاست از مدل‌های متنوعی برخوردار بوده و همین دست شما را در دیزاین باز خواهد گذاشت. بنابراین می‌توانید طبق سلیقه‌ای که دارید از جان پناهی مناسب برای تراس استفاده کنید.
پس از آن می‌توانید دیگر عناصری که با این متریال ساخته می‌شود و در تراس کاربرد دارد را به این محیط اضافه کنید. برای مثال اگر نیاز به فضایی برای نشستن دارید، می‌توانید مبلمان فضای باز را با چوب پلاست در تراس اجرا کنید. می‌توانید این مبلمان را طوری طراحی کنید که فضیی کافی در زیر نیمکت یا مبلمان به عنوان انباری وجود داشته باشد.

اگر تصمیم به دیزاین تراس بزرگ دارید !

دیزاین تراس باریک به چه صورت است ؟

اگر بدنبال دیزاین تراس باریک هستید، قطعا دچار سردرگمی خواهید شد. اما باید به شما بگوییم که کاری آسان پیش رو دارید. برای این کار تنها کافیست بدنبال روش‌های مدرن باشید که به شما کمک می‌کند تا دیزاین تراس باریک را به آسانی انجام دهید. می‌توانید از میز و نیمکت‌های تاشو برای این منظور استفاده کنید. حتی می‌توانید از نیمکت- فلاورباکس‌هایی که هم نقش نیمکت و هم گلدان را به صورت یکجا ایفا می‌کنند، در این محیط استفاد کنید.
از دیگر مواردی که برای دیزاین تراس باریک با چوب پلاست می‌توان به آن اشاره نمود، کاربرد نرده چوبی و فلاورباکس است. این المان نه تنها حفاظی ایمن برای تراس خواهد بود که امکان پرورش گیاهان و گل‌های زینتی را برای شما در همان فضای باریک مهیا خواهد کرد. در نهایت این بستگی به شما دارد که کدام گزینه را انتخاب کنید. شاید هر دو مورد را برای دیزاین تراس باریک در نظر گرفته و فضای آن را به بهترین شکل تغییر دهید.

اگر تصمیم به دیزاین تراس بزرگ دارید !

قطعا دیزاین تراس بزرگ آسان‌تر از تراس کوچک یا باریک خواهد بود. زیرا ایده‌هایی که برای فضایی با متراژ بالا قابل اجراست، بیشتر است. به همین علت می‌توانید دیزاین تراس بزرگ را با چوب پلاست به بهترین شکل انجام دهید. از سقف گرفته تا کف و حتی دیوارهای این محیط را می‌توان با چوب پلاست اجرا کرد.
سقف کاذب شاید به نظر ایده‌ای پیش پا افتاده باشد، اما باید بگوییم تاثیر بسزایی در دیزاین این محیط خواهد داشت. شما می‌توانید با اجرای سقف چوبی در تراس، خیلی آسان‌تر در این محیط یکدستی یا هارمونی ایجاد کنید. اگر سقف کاذب و کفپوش را با این متریال اجرا کنید و فضایی گرم و دلنشین بوجود خواهد آمد.
در هر حال ایده‌های متنوع و کاربردی برای دیزاین این محیط وجود دارد که باید طبق سلیقه و میزان بدجه مورد نظر اجرا شود. خوشبختانه کارشناسان مجرب چوپکس در همه حال آماده ارائه مشاوره رایگان در این زمینه به شما همراهان گرامی خواهند بود. تنها کافیست با چوپکس در تماس باشید.

1.5/5 - (13 امتیاز)
بهترین روش برای دیزاین تراس !

مشاوره رایگان با کارشناسان چوپکس 

02122901835

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا