خانه باغ به سبکی مدرن و زیبا داشته باشید !

خانه باغ به سبکی مدرن و زیبا داشته باشید !
فهرست مطالب

خانه باغ به سبکی مدرن و زیبا داشته باشید !

داشتن باغ یک نعمت است، هر چند کوچک باشد حال آنکه خانه باغ زیبا به سبکی مدرن در آن طراحی شود. هر تکه‌ای از فضای باز که می‌توانیم آن را به سلیقه خود زیباسازی کنیم، یک مزیت بزرگ برای سلامت روان ما است. برخورداری از فضایی که برای پرورش گل و گیاهان تزئینی، سبزیجات و … یا حتی مکانی صرفاً برای استراحت در روز وجود داشته باشد، باعث تغییر روحیه خواهد شد. خوشبختانه این روزها محصولات نوین و چند منظوره همچون چوب پلاست که در زمینه‌های متعدد کاربرد دارد، طراحی باغ و سازه‌های سبک برای این محیط را فراهم نموده است.

یک باغ وسیع و پر از گل ایده‌آل خواهد بود، اما حتی داشتن یک هوم گاردن، بالکن یا تراس کوچک، روف گاردن می‌تواند آرامش را برای ساکنان ایجاد کند. تنها مشکل یک باغ کوچک این است که طراحی آنها دشوارتر است، اما نیازی به نگرانی نیست. می‌توانید با رعایت نکات و ترفندهای درست طراحی باغ را اجرا کنید و ابزارهای مورد نیاز برای تبدیل آن به پناهگاه کوچکی برای لذت بردن از آن در تمام ماه‌های گرم‌تر که به سرعت نزدیک می‌شوند را خواهید داشت! فرقی نمی‌کند که باغ بزرگ داشته باشید یا یک تکه کوچک پاسیو یا حتی یک باغ کوچک، با برنامه‌ریزی و کاشت درست، آن را به فضایی دوستداشتنی تبدیل کنید.

مشاوره رایگان با کارشناسان چوپکس 

02122901835

با فکر کردن به آنچه در باغ نیاز دارید شروع کنید و محیط را طوری طراحی کنید که عناصر کاربردی به بهترین شکل در جای خود قرار گیرد. به احتمال زیاد تصمیم دارید مکانی دلپذیر برای نشستن داشته باشید، بنابراین فضایی را برای اجرای خانه باغ، کلبه چوبی، پرگولا یا آلاچیق در نظر بگیرید. همچنین استفاده از نورپردازی در باغ بسیار ایده‌آل بوده به ویژه چراغ‌های خورشیدی که می‌تواند پس از تاریک شدن هوا، محیط باغ یا فضای باز را به خوبی روشن کند.

ساخت خانه باغ با محصولی کاربردی !

ساخت خانه باغ با محصولی کاربردی !

از اصلی‌ترین ویژگی‌هایی که باید برای ساخت خانه باغ در نظر گرفته شود، استفاده از محصولی با کیفیت و مختص فضای باز است. اما چرا ؟ این سازه به طور دائم در مجاورت هوای باز و آزاد قرار دارد، بنابراین شما باید از متریالی استفاده کنید که با قرار گرفتن دائمی در فضای باز آسیب نبیند. پس از یافتن محصول مناسب می‌توانید طراحی متناسب با متراژ باغ را برای کلبه در نظر بگیرید. چوب پلاست بهترین انتخاب برای ساخت خانه باغ است. این متریال مختص فضای باز بوده و در معرض قرار گرفتن با هوای آزاد هیچ گونه آسیبی نخواهد دید.

مزایای چوب پلاست این امکان را فراهم کرده تا بتوانید از این متریال به عنوان جایگزینی مناسب برای چوب طبیعی استفاده نمایید. شباهت بسیار بالای این محصول به چوب طبیعی به خصوص در مواقعی که آن را سنباده می‌کشید، باعث شده تا سازه اجرا شده ظاهری چوبی و خاص داشته باشد. بنابراین بهترین انتخاب برای ساخت خانه باغ بوده و می‌توانید این سازه را با چوب پلاست به راحتی طراحی و اجرا کنید. علاوه‌براین ترکیب چوب پلاست در کنار فضای سبز باغ، زیبایی جذاب و خیره کننده‌ای دارد.

ساخت خانه باغ با چوب پلاست همچنین به دلیل روش نصب خشک در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد. پس از مشورت با طراحان حرفه‌ای و تاییدیه طرح نهایی، نصابانی که در این زمینه تجربه دارند، بدون نیاز به ملات و روش‌های سنتی، سازه را می‌سازند. روش نصب خشک با زیرسازی و آهن کشی اصلی انجام خواهد شد. ضمن ینکه ساخت خانه باغ طبق اصول بوده و با تاسیسات و امکانات کامل انجام خواهد شد.

چرا خانه باغ را با چوب پلاست بسازیم !

زیبایی چوب پلاستیک در این است که درست مانند چوب معمولی، ماده‌ایست که می‌توان آن را برش داد، سوراخ کرد و مطابق با نیازهای خاص تطبیق داد. چه به دنبال ایجاد یک محل نشستن کانونی باشید، چه بخواهید یک آلونک یا خانه باغ بسازید یا یک حصار، پارتیشن یا کلبه چوبی، کامپوزیت چوب پلاست همه کاره‌ترین گزینه برای باغ خواهد بود! این محصول از ضایعات پلاستیک و تراشه‌های چوب طبیعی ساخته شده است. بنابراین دوستدار محیط زیست بوده و برای تولید آن هیچ گونه آسیبی به محیط زیست وارد نخواهد شد. ضمن اینکه پس از استفاده قابل بازیافت و بازگشت به طبیعت است.

چرا خانه باغ را با چوب پلاست بسازیم !

به روش‌های متعددی می‌توانید از چوب پلاستیکی علاوه‌بر خانه باغ در دیگر قسمت‌های باغ استفاده کرد.

تراس خانه باغ را کفپوش کنید!

کفپوش چوبی با پروفیل چوب پلاست گزینه‌ای مناسب برای کفپوش کردن تراس یا وردی خانه باغ است. با این کار می‌توانید استفاده بهینه از فضای باز و بیرونی را داشته باشید. ضمن اینکه یکپارچگی و هماهنگی خاصی در محیط  ایجاد می‌شود.

در قسمتی از خانه باغ، پرگولا بسازید!

یکی از ایده‌هایی که گزینه مناسب برای نشیمنگاه تابستانی بوده، ساخت پرگولا در بخشی از خانه باغ است. پرگولا یا همان سایبان سازه‌ای کاربردی برای فصول گرم سال بوده و محلی مناسب برای سپری کردن اوقات فراغت به شمار می‌آید.
با این حال کاربرد تمامی این موارد بستگی به سلیقه شما خواهد داشت. شما می‌توانید از صفر تا صد باغ خود را با متریال چوب پلاست طراحی و اجرا کنید.

بخشی از خانه باغ را با نرده زیباسازی کنید!

نرده چوبی با پروفیل چوب پلاست علاوه‌بر ایمن سازی محیط، یکی از عناصر زیباسازی محسوب می‌شود. بنابراین شما می‌توانید بخشی از فضای بیرونی خانه باغ را با این المان به بهترین شکل طراحی کنید و ایده‌ای شیک پیاده کنید.

از فلاورباکس در حاشیه خانه باغ استفاده کنید!

فلاورباکس چوبی قابل اجرا با پروفیل چوب پلاست یکی از بهترین انتخاب‌ها برای پرورش گیاهان و گل‌های تزئینی در فضای باغ است. شما می‌توانید حاشیه خانه باغ را با فلاورباکس تزئین کرده و فضای سبز جذاب و دوستداشتنی بوجود آورید. کاشت و پرورش گیاهان سبز در فلاورباکس چوبی ایده‌ای منحصر بفرد بوده و آرامش بخش است.

5/5 - (1 امتیاز)
خانه باغ به سبکی مدرن و زیبا داشته باشید !

مشاوره رایگان با کارشناسان چوپکس 

02122901835

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا