بهترین دکور چوبی منزل با چند روش ساده

بهترین دکور چوبی منزل با چند روش ساده
فهرست مطالب

دکوراسیون داخلی با چوب طبیعی در منزل یا محیط کار، ضمن شیک بودن، احساس صمیمیت و راحتی بیشتری را منتقل می‌کند؛ به همین دلیل هم در تمام دنیا طرفداران سفت و سخت خودش را دارد. برای اینکه بتوانید با استفاده از دکور چوبی و جدیدترین گزینه‌های دنیای دکوراسیون، منزلتان زیبا و خاص کنید، این مقاله را از دست ندهید و با هشت راه برای زیباسازی محیط زندگی‌تان آشنا شوید.

دکور چوبی منزل و تغییر کفپوش

یکی از مهم‌ترین عناصری که می‌تواند به بخشی از دکور چوبی منزل شما تبدیل شود و فضایی گرم و منحصر به فرد ایجاد کند، استفاده از مزایای خاص کفپوش چوبی قابل اجرا با چوب پلاست است. تغییر کفپوش به راحتی تمام محیط خانه را تحت تاثیر قرار می‌دهد و می‌تواند تم آن را به کلی عوض کند. پیشنهاد ما برای کاهش هزینه و بالا بردن دوام کفپوش، استفاده از کفپوش چوب پلاست به جای پارکت و گزینه‌های مشابه گران قیمت است. مواردی مثل ترموود نه تنها در مقابل حرارت مقاوم هستند؛ بلکه نسبت به رطوبت و خیسی هم مقاومت بسیار بالایی دارند؛ در حدی که به عنوان کفپوش استخرها مورد استفاده قرار می‌گیرند! دوام کفپوش چوبی اجرا شده با پروفیل چوب پلاست را هم می‌توان با 10 روش بالاتر برد. بنابراین این گزینه، انتخابی ایده‌آل است.

مشاوره رایگان با کارشناسان چوپکس 

02122901835

توجه به دکور آشپزخانه

کابینت آشپزخانه حرف اول را در تاثیرگذاری دکور آن می‌زند. اگر دوست دارید از امکانات ویژه دکور چوبی منزل تنها در آشپزخانه استفاده کنید، سراغ کابینت چوبی بروید. رنگ زیبایی را که به صندلی‌ها یا سرویس غذاخوری‌تان بیاید، به عنوان رنگ کابینت‌ها انتخاب کنید. ایجاد هارمونی و تناسب بین رنگ وسایل مربوط به آشپزخانه تاثیر فوق‌العاده‌ای روی زیبایی هر چه بیشتر محیط منزل دارد که نمی‌توان نادیده‌‍‌اش گرفت. اگر هزینه نسبتا بالای کابینت چوبی برایتان زیاد است، بهتر است گزینه‌های مشابه جایگزین را مد نظر داشته باشید.

استفاده از فلاور باکس در دکور چوبی منزل

حضور گل‌های رنگارنگ و گیاهان سرسبز قدرتی کم‌نظیر در روح بخشیدن به دکور چوبی منزل و به طور کلی هر دکور دیگری دارد. کافی است موقع خرید فلاور باکس به نکات مهم دقت کنید و سپس تعدادی فلاور باکس زیبا و خاص تهیه کنید و آن‌ها را در کنار دکور چوبی خانه‌تان قرار دهید تا ترکیب زیبای سبزی گیاهان و رنگ چوب، یادآور زیبایی یک محیط کاملا طبیعی شود و خانه‌تان را زیباتر از همیشه جلوه دهد.

آلاچیق برای داشتن یک حیاط جذاب

شاید آلاچیق چوبی را نتوان به عنوان بخشی از دکوراسیون چوبی منزل به کار برد؛ اما فضای خارجی خانه، مثل حیاط یا باغچه و همچنین فضای پشت بام، مثل روف گاردن یا بام سبز هم جزئی از خانه است و زیبایی آن، روی زیبایی کل خانه و حتی ساختمان شما تاثیری عالی خواهد گذاشت. اگر دوست دارید بعد از هزینه برای آلاچیق جدیدتان، از دوام بالای آن، مقاومتش در برابر آفتاب و آب و عایق بودن نسبت به حرارت لذت ببرید، سراغ آلاچیق چوب پلاست بروید. نصب محصولات چوب پلاست، از جمله آلاچیق و کفپوش، سرعت بالایی دارد و در زمان شما هم صرفه‌جویی خواهد کرد.

دکور چوبی منزل با عناصر اصلی

نیمکت چوبی هماهنگ با طبیعت

در کنار گزینه‌های کفپوش چوب پلاست، آلاچیق وود پلاست و موارد مشابه، نباید تاثیر نیمکت چوب پلاست یا نیمکت چوبی را در زیبایی دکور چوبی منزل و حیاط آن دست کم گرفت. استفاده از نیمکت چوب پلاست در فضاهای زیر امکان پذیر است:

  • حیاط ویلا
  • باغچه یا باغ
  • روف گاردن یا بام سبز
  • پارک‌ها و انواع فضای سبز
  • حیاط مجتمع‌های مسکونی بزرگ

دلیل این طیف وسیع کاربری به ویژگی‌های خاص چوب پلاست برمی‌گردد که استفاده از محصولات متنوع آن، از جمله نیمکت را برای انواع محیط‌ها مناسب می‌کند. سعی کنید موقع انتخاب رنگ، به رنگ حاشیه باغچه‌ها، رنگ آلاچیق (اگر دارید) و نمای کلی ساختمان دقت کنید و بین این موارد هارمونی به وجود بیاورید.

ترکیب سنگ و چوب

یکی از گزینه‎های جدیدی که در کنار دکور چوبی منزل و سایر محیط‌های اداری و غیر اداری از جمله رستوران‌ها و کافه‌ها به کار می‌رود، گابیون است. گابیون نوعی توری است که در آن تکه‌های سنگ رنگی یا معمولی، چوب یا گیاهان قرار می‌گیرد و می‌تواند تکه‌ای از طبیعت کوه‌های سرسبز را به حیاط منزل یا ویلای شما انتقال دهد. استفاده از فلاور باکس در کنار دیوارهای گابیونی یا اضافه کردن آبنمای زیبا به آن یا استفاده از سایر روش‌های زیباسازی گابیون جذابیت این بخش از دکور خانه شما را بسیار زیاد خواهد کرد و ظاهری زیباتر به آن می‌بخشد.

نقش سقف کاذب در دکوراسیون چوبی

از دیگر گزینه‌هایی که می‌توانید به دکور چوبی منزل خود اضافه کنید، سقف کاذب چوب پلاست است. سقف کاذب چوبی گزینه‌ای بسیار مناسب برای نورپردازی‌های دراماتیک و زیبا به خانه است. استفاده از سقف کاذب چوب پلاست تمام اتصالات مربوط به نورپردازی را در خودش پنهان می‌کند و به زیبایی بیشتر منزلتان کمک خواهد کرد. سقف کاذب چوبی همچنین به حفظ دمای منزل و کنترل بیرون رفت انرژی کمک می‌کند؛ به همین دلیل هم باعث پایین آمدن هزینه انرژی‌های مصرفی‌تان خواهد شد. در نهایت این سقف فضایی مدرن و کلاسیک به منزلتان ارائه می‌دهد که از آن لذت خواهید برد.

خانه‌ای مدرن با دکور چوبی

به خاطر داشته باشید اگر تمام فضای منزل از چوب ساخته شده باشد، دکور منزلتان یکنواخت و کسل کننده خواهد شد. برای اینکه بتوانید دکور چوبی منزل خود را شیک نگه دارید، سعی کنید از ترکیب چوب و سایر گزینه‌ها استفاده کنید. برای مثال نرده چوبی را با شیشه‌های امن ترکیب کرده و فضای راهرویتان را به فضایی خاص تبدیل کنید.

همچنین استفاده از رنگ‌های شاد را در کنار چوب فراموش نکنید. استفاده از رنگ‌های شاد و تند هم در دکوراسیون بوهو Bohemian نتیجه خوبی به دنبال دارد و هم اگر فضای منزلتان به سبک دکوراسیون اسکاندیناوی چیده شده و دوست دارید به آن انرژی بیشتری بدهید، برایتان کاربردی خواهد بود. کافی است نگاهی به چرخ رنگ‌ها بیندازید تا متوجه شوید ترکیب کدام رنگ‌ها در کنار هم و در نهایت در کنار دکور چوبی شما بهترین نتیجه را به دنبال خواهد داشت.

مشورت برای گرفتن بهترین نتیجه

تیم حرفه‌ای شرکت چوپکس می‌تواند در زمینه انواع دکوراسیون چوبی منزل، از جمله آلاچیق، کفپوش، نرده، سقف کاذب، فلاور باکس و سایر گزینه‌های دنیای مدرن دکوراسیون به شما مستریان گرامی مشاوره رایگان دهد. چوپکس سال‌هاست که بهترین پروژه‌های چوب پلاست ایران را اجرا کرده است و تجاربش را در اختیار شما خواهد گذاشت.

 

چوپکس از تولید تا طراحی و اجرا همراه شما

جهت دریافت مشاوره رایگان و همچنین اطلاع از قیمت چوب پلاست با ما در تماس باشید

Rate this post
بهترین دکور چوبی منزل با چند روش ساده

مشاوره رایگان با کارشناسان چوپکس 

02122901835

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا