خرید سطل زباله چوبی با بهترین قیمت

سطل زباله چوبی (سطل زباله چوب پلاست) یکی از عناصر اصلی در طراحی شهری و مبلمان فضای باز است؛ این سازه نه تنها در پاکیزگی محیط زیست بسیار تاثیر گذار است، بلکه در صورت طراحی متفاوت باعث زیبایی ظاهری شهر خواهد شد. از این رو می‌توانید از این المان در روف گاردن، محوطه سازی آپارتمان یا ویلا، همچنین در فضاسازی شهری استفاده نمایید. با توجه به مدرنیته شدن زندگی شهری، این روزها در مراکز عمومی و پر رفت و آمد با انواع سطل زباله چوبی مدرن روبرو خواهید که از لحاظ ظاهری متفاوت هستند.سطل زباله چوبی

سطل زباله چوب پلاست از انواع سطل زباله ساخته شده با متریال نوین یعنی چوب پلاست است؛ این سازه شکلی کاملا از سایر نمونه‌ها داشته و نقش اساسی در زیباسازی شهری دارد. ضمن این که می‌توانید سازه مورد نظر خود را سفارش دهید تا بر طبق خواسته با رنگ دلخواه شما ساخته شود. از مزایای این محصول می‌توان به طول عمر بالای آن به نسبت نمونه‌های مشابه اشاره نمود؛ ضمن این که در برابر هر نوع شرایط آب و هوایی کاملا مقاوم است.

سطل زباله چوب پلاست قابل اجرا در طرح‌ها و مدل‌های متنوع بوده و شما می‌توانید سازه مورد نظر را با ابعاد مشخص و در رنگ دلخواه سفارش دهید. سطل زباله چوبی ساخته شده با پروفیل چوب پلاستیک بسیار با کیفیت و با دوام بوده در دسته مبلمان فضای باز و سازه جای می‌گیرد. به همین علت این المان قابل استفاده در روف گاردن، محوطه سازی حیاط یا باغ، طراحی شهری و … خواهد بود؛ طرح چوبی این سازه هماهنگی خاصی با عناصر ذکر شده ایجاد می‌نماید.

قیمت سطل زباله چوبی

قیمت سطل زباله چوبی

قیمت سطل زباله چوبی با توجه به ابعاد انتخابی و سایز انتخابی توسط کارفرما متفاوت خواهد بود؛ بنابراین شما می‌توانید متناسب با فضایی که نیاز به سطل زباله دارد، ابعاد و سایز مورد نظر را انتخاب کرده و به این صورت در قیمت سازه تاثیر گذار باشید.

یکی از مزایای این المان سفارش آن بوده که این امکان را به کاربر می‌دهد تا بتواند متناسب با فضای مورد نظر محصول خود را سفارش داده یا انتخاب نماید. قیمت سطل زباله چوب پلاست به دلیل استفاده از متریال چوب پلاستیک مقرون به صرفه بوده، ضمن این که می‌توان به نسبت بودجه‌ای که برای ساخت این سازه در نظر گرفته شده است، محصول را سفارش داد. 

خرید سطل زباله چوبی

خرید سطل زباله چوبی که با استفاده از پروفیل چوب پلاست ساخته شده است را می‌توانید از شرکت چوپکس انجام دهید. ضمن این که مدل‌های متنوعی از این سازه توسط شرکت چوپکس در طراحی و اجرای مبلمان فضای باز، روف گاردن، محوطه سازی آپارتمان یا ویلا و نیز طراحی شهری اجرا شده است.

این سازه دارای مدل‌های متنوعی از جمله سطل زباله چوبی پارک یا فضاهای تجاری- اداری بوده که این امکان را به شما می‌دهد که با توجه به فضای مورد نظر بتوانید طرحی متفاوت و متناسب با محیط سفارش دهید. سفارش و خرید سطل زباله چوب پلاست را می‌توانید با مراجعه به شرکت چوپکس به صورت حضوری یا آنلاین انجام دهید.

خرید سطل زباله چوبی

فروش سطل زباله چوبی

فروش سطل زباله چوبی در بسیاری از مراکز فروش و فروشگاه‌ها انجام می‌شود؛ اما برای این که از کیفیت محصول اطمینان خاطر داشته باشید، بهتر است سفارش این سازه را به شرکت‌های معتبر بدهید.

با این کار شما مطمئن خواهید بود که سازه مورد نظر نه تنها بر طبق سلیقه و خواسته شما طراحی و اجرا شده است، بلکه از کیفیتی که باید برخوردار است. شرکت چوپکس از مراکز ساخت و فروش سطل زباله چوب پلاست در طرح‌ها و مدل‌های متنوع است که به شما مشتریان گرامی این امکان را می‌دهد تا بر طبق سلیقه و بودجه مورد نظر محصول را سفارش دهید. 

سطل زباله چوبی ارزان

سطل زباله چوبی ارزان را می‌توانید با مراجعه به شرکت چوب پلاست چوپکس سفارش دهید. محصولات اجرا شده توسط این شرکت از کیفیت بالایی برخوردا بوده، ضمن این که در کمترین زمان ممکن و در محل مورد نظر توسط تیم حرفه‌ای نصب و اجرا خواهند شد. همانطور که می‌دانید این سازه بسیار پرکاربرد بوده و با توجه به این که از جنس چوب پلاست تولید می‌شود، گزینه‌ای مناسب برای مکان‌های عمومی و فضای باز بوده و سازگار با محیط زیست است؛ به همین علت می‌توان با انتخاب سطل زباله چوب پلاست از آلودگی محیط به بهترین شکل جلوگیری کرد.

انواع سطل زباله چوبی

انواع سطل زباله چوبی را می‌توانید در مراکز عمومی یا تجاری، پارک، محل عبور و مرور افراد و … مشاهده نمایید. این سازه یکی از عناصر اصلی در فضاسازی شهر به شمار می‌آید و نقش اساسی در پاکسازی محیط زیست دارد.

به‌علاوه سطل زباله چوب پلاستیک طرح بندی‌های متفاوتی دارد که می‌توان از این سازه مختص مکان‌های مختلف و با ظاهری متفاوت استفاده نمود. از ویژگی‌های این المان می‌توان به برخورداری از رنگ‌های متنوع و نیز مقاومت بالای آن در برابر عوامل بیرونی مانند: سرما یا گرمای هوا، باد، باران یا تابش‌های متداوم آفتاب در فضای باز اشاره نمود. 

4.3/5 - (27 امتیاز)
بازگشت به بالا