سقف کاذب جدید با متریالی مدرن و مستحکم!

سقف کاذب جدید با متریالی مدرن و مستحکم!
فهرست مطالب

سقف کاذب جدید و مدرن با متریال چوب پلاست !

امروزه در چیدمان‌های مدرن از سقف کاذب چوبی بسیار استفاده می‌شود. در گذشته بیشتر عناصری که در دکوراسیون به کار می‌رفت عناصری سرد بودند، ولی به تازگی بسیاری از افراد از این عناصر خسته شدند و سعی کردند عناصر دیگری را که به خانه رنگ و لعاب بیشتری بدهد را استفاده کنند. پروفیل چوب پلاستیک یکی از محصولاتیست که جهت اجرای سقف کاذب جدید کاربرد داشته و افراد بسیاری از این متریال در دکوراسیون خانه خود استفاده می‌کنند.

بنابراین امروزه یکی از ابزاری که در بیشتر خانه‌های مدرن به کار می‌رود استفاده از سقف کاذب چوب پلاست می‌باشد؛ چرا که از گذشته چوب یکی از مهم‌ترین مصالح برای ساختمان‌ها به شمار می‌رفته و همیشه طراحی فضای داخلی خانه را زیباتر می‌کرده است. استفاده از چوب در فضای خانه، احساس امنیت و آرامش بیشتری را به خانه می‌بخشد و به همین دلیل است بیشتر افرادی که به دنبال طرحی جدید برای ساختمان خود هستند، طراحی سقف با چوب پلاست را انتخاب می‌کنند. برای اینکه شما به این طراحی بیشتر آشنایی داشته باشید، در ادامه نحوه نصب و مزایای آن را بیان می‌کنیم. 

مشاوره رایگان با کارشناسان چوپکس 

02122901835

نحوه نصب سقف کاذب جدید با پروفیل چوب پلاست

همانطور که بیان کردیم امروزه استفاده از چوب پلاست در طراحی سقف چوبی بسیار متداول شده است و افراد بسیاری از این محصول در منزل یا حتی محل کار خود استفاده می‌کنند. برخی از نحوه چگونگی نصب آن اطلاعی ندارند و به همین دلیل دچار مشکلاتی در نصب آن می‌شوند. برای اینکه آشنایی بیشتری با نصب آن داشته باشید در ادامه چگونگی اجرای این طرح را توضیح می‌دهیم.

برای نصب سقف کاذب جدید با طرح چوب قابل اجرا با چوب پلاسن، دور سقف را با چهار تراش‌های چوبی تراز و کلاف کشی کنید و بعد از آن سقف کاذب را روی آن قرار دهید. به طور کلی نصب آن بسیار آسان است و مانند دیگر سقف‌های کاذب سیم کشی و لوله‌ها در زیر سقف پنهان می‌شوند. استفاده از سقف کاذب چوب پلاست تنوع بسیاری دارد و فقط در رنگ و جنس خلاصه نمی‌شود. شما می‌توانید تمامی سقف خانه را با چوب طراحی کنید و برای اتاق‌ها از ورقه‌های نازک چوبی استفاده نمایید. نصب سقف چوبی مزایایی دارد که در ادامه آنها را بیان می‌کنیم.

 

سقف کاذب جدید و مدرن با متریال چوب پلاست !

مزایای سقف کاذب جدید با متریال چوب پلاست

طراحی و استفاده از سقف کاذب جدید با پروفیل چوب پلاست در منزل مزایای بسیاری دارد که دیگر سقف‌های کاذب ندارند. شما اگر با مزایای این سقف آشنا شوید بدون شک برای طراحی خانه خود از آن استفاده خواهید کرد. در ادامه برخی از مزایای سقف کاذب چوبی این طرح را بیان می‌کنیم.

عایق صدا :

یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مزایای سقف کاذب چوبی این است که مانع ورود و خروج صداهای زائد می‌شود و به همین دلیل شما در امنیت خواهید بود. پنل‌هایی که در این سقف به کار می‌رود عایق صدا می‌باشد. اگر شما هنگام خرید و مطالعه کیفیت این محصول عایق صدا بودن آن را مشاهده نکردید به هیچ عنوان شک نکنید چرا که یکی از ویژگی‌های اصلی آن عایق صدا می‌باشد.

پنهان کننده شلختگی‌ها :

بسیاری از منازل در سقف خود لوله، سیم کشی و … دارند که موجب می‌شود، ظاهر منزل زیبایی خود را از دست بدهد و حالت شلختگی به خود بگیرد. شما می‌توانید با استفاده از طرح‌های متفاوت سقف چوبی تمامی این شلختگی‌ها را در زیر سقف بپوشانید، در این صورت نه تنها عملیات تاسیساتی دیگر دیده نمی‌شوند، بلکه سقف شما بسیار زیباتر خواهد شد. همچنین یکی دیگر از مزایای این سقف این است که از لوله‌ها و سیم‌هایی که در زیر سقف پنهان شده‌اند؛ محافظت می‌کند که یکی از کاربرد سقف کاذب چوبی در دکوراسیون محسوب می‌شود. 

جابجایی آسان :

بسیاری از افراد برایشان این سوال پیش می‌آید که اگر این سقف‌ها را نصب کنیم و برای لوله‌ها و سیم‌هایی که در زیر آن پنهان شده‌اند مشکلی پیش آید، می‌توان آنها را تعمیر کرد یا اینکه با مشکل مواجه می‌شوند و شما باید بدانید جابجایی این سقف‌ها بسیار آسان است و اگر بخواهید برای لوله‌ها و سیم‌هایی که زیر آن هستند، تعمیراتی را انجام دهید، به راحتی می‌توانید سقف را باز کنید و بعد از اینکه کار تعمیرات‌تان تمام شد، باری دیگر آنها را نصب کنید.

 

مزایای سقف کاذب جدید با متریال چوب پلاست

صرفه جویی در هزینه :

در صورتی که شما سقف کاذب جدید با چوب پلاست را نصب کنید، ارتفاع پایین‌تر می‌آید و اگر ارتفاع پایین‌تر باشد، مصرف انرژی هم کمتر می‌شود. چرا که هوایی که بر اساس متر مربع در خانه وارد می‌شود و تهویه می‌گردد بسیار کمتر خواهد بود. در نتیجه هوایی که بین سقف کاذب و سقف اصلی وجود دارد در واقع مانند عایق عمل می‌کند و به همین دلیل است که مصرف انرژی کمتر می‌شود.

تنوع بسیار بالا :

تمامی منازل سبک خاصی دارند و هر یک از آنها دارای ویژگی‌های متفاوتی هستند. به همین دلیل است که شما باید از این مدل سقف‌ها استفاده کنید که با طراحی خانه شما هماهنگ باشد. تولید کنندگانی که در این زمینه فعالیت می‌کنند این مشکل را به خوبی حل کرده‌اند، آنها تنوع بسیاری در مدل‌ها به وجود آورده‌اند و شما می‌توانید هر یک را که مایل هستید و بیشتر می‌پسندید انتخاب کنید.

تغییر ساده دکوراسیون :

یکی از مهم‌ترین مزایای سقف کاذب جدید با چوب پلاست برای دکوراسیون این است که سریعا دکوراسیون خانه را متحول می‌کند. نصب آن بسیار آسان بوده و نیازی نیست زمان زیادی را صرف نصب آن کنید؛ ولی زمانی که آن را نصب کنید متوجه تغییر اساس آن در خانه خود خواهید شد. نورپردازی که در زیر سقف کاذب وجود دارد، محیط بسیار متفاوتی را ایجاد می‌کند و به همین دلیل جذابیت آن زیاد می‌شود.

مقاومت بالا نسبت به رطوبت :

سقف کاذب جدید در صورتی که با پروفیل چوب پلاست اجرا شود، مقاومت بالایی در برابر رطوبت خواهد داشت؛ بنابراین می‌توانید از این متریال در شهرهایی با آب و هوای گرم و مرطوب به راحتی و بدون هیچ نگرانی استفاده کنید. به طور کلی باید بدانید اجرای سقف کاذب چوبی با چوب پلاست در محیط خانه فضای بسیار زیبایی را به وجود می‌آورد و در واقع یکی از ایده‌های جدید و به روز می‌باشد که فضا را تغییر می‌دهد. یکی از نکاتی که در نصب این دسته از سقف‌ها بسیار مهم است، نصب آنها بوده که باید به افراد متخصصی در این زمینه سپرده شود.

 

چوب پلاست چوپکس از تولید تا طراحی و اجرا همراه شماست

جهت مشاوره رایگان یا اطلاع از قیمت چوب پلاست با ما در تماس باشید

Rate this post
سقف کاذب جدید با متریالی مدرن و مستحکم!

مشاوره رایگان با کارشناسان چوپکس 

02122901835

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا