طراحی استخر به سبکی خاص و مدرن !

طراحی استخر به سبکی خاص و مدرن !
فهرست مطالب

طراحی استخر !

این روزها اهمیت به فضاسازی و محوطه سازی ویلا یا باغ و محوطه سازی حیاط بیش از پیش مورد توجه مالکان قرار گرفته است و به همین علت سازندگان نیز سعی در استفاده از مصالح مناسب و البته کاربردی در ساخت و ساز دارند. هنگامی که شما تصمیم به تغییر فضای بازی مانند طراحی استخر دارید، یکی از ویژگی‌های اصلی که باید در نظر داشته باشید، انتخاب متریالی بوده که علاوه‌بر زیبایی، طول عمری بالا داشته و از استحکام لازم برخودار باشد. تا به این ترتیب نیاز به تعمیر یا صرف هزینه اضافه برای نگهداری یا تعویض نداشته باشید. خوشبختانه وجود محصولاتی نوین همچون چوب پلاست در بازار باعث شده تا انتخاب، نه تنها برای مالکان که برای سازندگان نیز آسان شود.

استخر یکی از عناصری بوده که در فصول گرم سال به خصوص شهرهای اطراف پایتخت و شهرهای شمالی کشور در بیشتر ویلاها و باغ‌ها ساخته می‌شود. این عنصر همچنین باعث ایجاد فضایی خاص و شیک در باغ یا ویلا می‌شود چه بسا که بتوان بهترین طراحی را برای آن داشت. فرقی ندارد که استخر شما در کدام نقطه یا در چه مکانی اجرا شده است. مهم این است که بتوانید محیط اطراف آن را به سبکی مدرن طراحی کرده و تغییر دهید.

مشاوره رایگان با کارشناسان چوپکس 

02122901835

ایده‌های متنوعی برای این کار وجود دارد، اما این بستگی به شما خواهد داشت که کدام سبک و چه محصولی را برای این محیط برگزینید. از آنجایی که تنوع بسیار بالاست، قبل از هر اقدامی باید به تحقیق و بررسی در این زمینه بپردازید. شاید محصولی را به شما معرفی کنند که از لحاظ زیبایی، محیط را چشمگیر و باشکوه نماید. اما از لحاظ کارآیی و طول عمر پس از مدتی به مشکل خورده و کار شما را چندین برابر نماید. در این مطلب قصد داریم چوب پلاست را برای طراحی استخر به شما معرفی کنیم.

یکی از مهم‌ترین اصول طراحی استخر !

یکی از مهم‌ترین اصول طراحی استخر !

از این محصول مختص فضای باز در طراحی استخر استفاده کنید !

یکی از مهم‌ترین اصئل طراحی استخر، انتخاب متریالی مناسب است. پروفیل چوب پلاست همانطور که پیش‌تر هم اشاره شد، مخصوص فضای باز تولید شده است. گرچه می‌توان از سقف کاذب چوبی یا دیگر عناصر در دکوراسیون داخلی نیز استفاده کرد. با این حال این متریال با فرمولی ساخته شده که بتوان از آن در هر فضای باز و آزادی با هر شرایط آب و هوایی و اقلیم متفاوت مانند روف گاردن با خیالی آسوده استفاده کرد.

از ویژگی‌های این پروفیل می‌توان به ظاهر شبیه به چوب آن اشاره نمود. گرچه از لحاظ کیفی و مقاومت در سطح بالایی قرار گفته و به دلیل تولید از مواد اولیه مرغوب، استحکام بسیار بالایی داشته و قابل مقایسه با چوب یا ترمووود نیست. وجود پلاستیک باکیفیت در مواد اولیه این محصول باعث می‌شود تا از لحاظ مقاومت، با چوب طبیعی رقابتی جدی نماید. از این رو می‌توانید این اطمینان خاطر را داشته باشید که مشکلات تهدید کننده‌ای که برای چوب وجود دارد، هیچ گونه تهدید برای این متریال محسوب نمی‌شود. از سوی دیگر مزایای بسیار چوب پلاست باعث می‌شود تا بتوان از آن در زمینه‌های متعدد ساخت ساز، از سقف تا کف و … را با آن طراحی و اجرا کرد.

طراحی استخر مدرن با محصولی مدرن !

بهترین محصول برای طراحی استخر !

از آنجایی که چوب پلاست مختص فضای باز بوده و بیشترین اجرای استخر نیز در باغ و ویلا یا فضای باز است، می‌توان از آن به عنوان محصولی اصلی استفاده کرد. اما به چه صورت ؟
کفپوش دور استخر با چوب پلاست انتخابی مناسب خواهد بود. رطوبت بالای و لغزندگی دور استخر یکی از مشکلاتی بوده که باعث می‌شود هنگام انتخاب محصول برای این منظور دچار سردرگمی شوید. اما ما به شما می‌گوییم که این متریال بهترین انتخاب است!
چوب پلاست در برابر رطوبت از مقاومت بالایی برخودار است و به همین علت نیز در شهرهای شمالی کشور که آب و هوایی شرجی و مرطوب دارد، به عنوان جایگزینی مناسب برای چوب طبیعی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

طراحی استخر مدرن با محصولی مدرن !

دور استخر نیز به دلیل برخورداری از آب و تابش متداوم نور خورشید از رطوبت بالایی بخوردار بوده و می‌توان از این محصول برای دور تا دور استخر به طور گسترده استفاده کرد. ضمن اینکه از لغزندگی جلوگیری خواهد کرد و مانع از آسیب‌های احتمالی در صورت خیس شدن دور استخر می‌شود.
از دیگر مواردی که می‌توان به آن اشاره کرد، برخورداری از 6 رنگ متنوع بوده که دست شما را باز خواهد گذاشت تا بتوانید رنگ دلخواه و مورد علاقه‌تان را برای دور استخر استفاده کنید.

عناصر کاربردی در کنار طراحی استخر !

از آنجایی که چوب پلاست محصولی چندکاربره بوده، بنابراین می‌توان برای جذابیت هرچه بیشتر فضای بازی که دارید، از آن به طور گسترده استفاده کنید. این پروفیل نه تنها برای کفپوش دور استخر که برای تمامی فضای باز شما کارآیی دارد حتی می‌توانید سقف کاذب استخر را نیز با این محصول اجرا کنید؛ البته اگر سرپوشیده باشد یا تصمیم به سرپوشیده کردن استخر داشته باشید. می‌توانید در کنار استخر فضایی برای دوش آب گرم ایجاد کرده یا از نرده و حفاظ برای امنیت هرچه بیشتر استفاده کنید.

امکان اجرای سازه‌هایی کاربردی همچون پرگولا و آلاچیق با این محصول برای شما فراهم است تا محیطی مناسب برای سپری کردن وقت یا استراحت پس از شنا داشته باشید. محیطی خصوصی برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی که در تمامی فصول سال بتوان از آن استفاده کرد.

مبلمان چوبی فضای باز را برای نشستن در کنار استخر اجرا کنید. یا در بخشی از محوطه فضایی مناسب داشته باشید که در مرکز آن از میز آتشدان برای روشن کردن آتش در شب استفاده نمایید.

می‌توانید سرتاسر مسیر رفت و آمد در باغ یا ویلا و بخش‌هایی که به استخر منتهی می‌شود را با کفپوش چوبی طراحی نمایید. این نوع کفپوش با پروفیل چوب پلاست اجرا می‌شود و در فضاهای متعدد قابل اجراست. یا حتی دور باغچه را با نرده چوبی اجرا کنید و فضایی خاص را در کنار گل‌های تزئینی و گیاهان سبز بوجود آورید.

راهکارهای متنوع زیادی برای کاربرد چوب پلاست در فضای باز وجود دارد. تنها کافیست تا با طراح و کارشناسان حرفه‌ای در این زمینه مشاوره داشته باشید تا بهترین راهنمایی را برای شما داشته باشند. شما می‌توانید طبق بودجه و هزینه‌ای که برای این منظور در نظر گرفته‌اید از خدمات متفاوتی برای تغییر هر فضای بازی استفاده نمایید.

Rate this post
طراحی استخر به سبکی خاص و مدرن !

مشاوره رایگان با کارشناسان چوپکس 

02122901835

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا