طراحی باغ رستوران » محوطه سازی باغ رستوران

طراحی باغ رستوران » محوطه سازی باغ رستوران
فهرست مطالب

این روزها استقبال افراد از فضاهای باز و دلنشین بیش از پیش بوده و علت این امر شلوغی شهرهای بزرگ و کمبود محیط‌های آرامش بخش است. باغ رستوران نیز از این قاعده مستثنی نبوده و به یکی از فضاهای مورد علاقه تبدیل شده است. به همین منوال نیز طراحی باغ رستوران رو به پیشرفت بوده و قطعا سبک‌های متفاوتی در این محیط به چشم خواهد خورد. وجود محصولات و متریال‌های کاربردی و نوین همچون چوب پلاست باعث شده تا طراحی و محوطه سازی راهی جدید پیش‌رو داشته باشد.

همیشه کاربرد چوب یا محصولات تولید شده از چوب در کنار طبیعت، زیبایی منحصر بفردی بوجود آورده است. به همین علت در محوطه سازی باغ رستوران یا محیط‌های این چنینی طراحی با چوب به چشم می‌خورد. باغ رستوران فضایی آرام بوده که به شما این امکان را می‌دهد تا ساعاتی از روز را بدون هیچ گونه استرس به استراحت بپردازید. به همین علت طرفداران خاص خود را دارد، به خصوص در کلان شهرها استقبال از محیط‌های سرسبز و دلنشین مانند: روف گاردن، باغ رستوران و … بسیار زیاد است.

مشاوره رایگان با کارشناسان چوپکس 

02122901835

همین باعث شده تا صاحبان این کسب و کار هرچه بیشتر و بهتر به طراحی این فضا بپردازند و تا جای ممکن از محصولات مدرن و مستحکم برای زیباسازی باغ رستوران استفاده نمایند. محوطه سازی باغ رستوران نیاز به مشورت با افراد حرفه‌ای در این زمینه دارد. ضمن اینکه با توجه به فضای بازی که قرار است طراحی شود یا سازه‌ای نصب شود، بهتر است از محصولات مختص فضای باز برای این منظور استفاده شود. به همین علت پیشنهاد ما به شما پروفیل چوب پلاستیک است.

طراحی باغ رستوران با محصولات نوین !

طراحی باغ رستوران با محصولات نوین !

محوطه سازی باغ رستوران با توجه به اینکه علاوه‌بر محیط بسته، از فضای باز برخوردار است، باید با محصولاتی اجرا شود که مختص فضای باز باشد. به این معنا که عناصری که قصد ساخت آنها را دارید، در صورت مجاورت دائم با هوای آزاد و فضای باز آسیب نبیند. بنابراین انتخاب محصول مناسب با این شرایط از اهمیت بالایی برخوردار است. شما باید قبل از هر اقدامی به تحقیق و بررسی در این زمینه پرداخته و با افرد حرفه‌ای مشورت نمایید.

پروفیل چوب پلاست همانطور که پیش‌تر ذکر شد، محصولی مختص فضای باز است. ضمن اینکه چند منظوره بوده و می‌توان از این متریال به صورت گسترده نه تنها در طراحی باغ رستوران که در روف گاردن، محوطه سازی باغ، ویلا و … استفاده کرد. اما چند منظوره بودن چوب پلاست به چه معناست؟ این محصول قابلیت طراحی و اجرای سازه‌های سبک مانند: آلاچیق چوبی، کلبه چوبی و پرگولا چوبی را دارد. همچنین در طراحی باغچه می‌توان از نرده چوبی با پروفیل چوب پلاست استفاده کرد.

علاوه‌براین در طراحی باغ رستوران با چوب پلاست می‌توان اطمینان حاصل کرد که سازه‌ها و عناصر اجرا شده، در صورت بارش پیاپی باران یا تابش متداوم نور خورشید آسیب نخواهند دید. این متریال بسیار مستحکم بوده و از طول عمر بالایی برخوردار است. در برابر حمله حشرات و موریانه‌ها مقاوم بوده و آب یا رطوبت موجب آسیب یا پوسیدگی چوب پلاست نخواهد شد. شباهت بالای این محصول به چوب طبیعی باعث شده تا جایگزینی مناسب برای چوب باشد و به این ترتیب از آسیب به طبیعت نیز جلوگیری شود.

عناصر کاربردی در طراحی باغ رستوران !

عناصر کاربردی در طراحی باغ رستوران !

در این بخش به معرفی عناصر اصلی در محوطه سازی باغ رستوران می‌پردازیم که با پروفیل چوب پلاست قابل طراحی و اجرا هستند. برخی از این عناصر در دکوراسیون بالکن نیز مورد استفاده است. این امکان برای شما فراهم است تا یک یا چند عنصر اصلی را برای باغ رستوران انتخاب نمایید. در هر صورت این بستگی به سلیقه و بودجه شما خواهد داشت. چوب پلاست به شما امکان ایجاد یکپارچگی یا هارمونی را در محیط می‌دهد. می‌توانید با کاربرد چندین المان در کنار یکدیگر فضایی شیک و یکدست داشته باشید. شرکت چوپکس آماده ارائه مشاوره رایگان در این زمینه به شما همراهان گرامی خواهد بود.

آلاچیق، کلبه و پرگولا در طراحی باغ رستوران !

آلاچیق، کلبه و پرگولا در محوطه سازی باغ رستوران نقش اصلی را ایفا می‌کنند؛ البته آلاچیق بیشتر. این سازه طرفداران بسیاری دارد، به خصوص که حس گرم و صمیمی را به افراد القا می‌نماید همچون خانه باغ و کلبه. آلاچیق، کلبه و پرگولا را می‌توان به چوب پلاست در طرح‌های متنوع با 6 رنگ مختلف اجرا کرد. آلاچیق را می‌توان به صورت نیمه باز یا کاملا بسته با کاربرد پروفیل چوب پلاست ساخت. ابعاد آن با توجه به مساحت باغ در نظر گرفته خواهد شد و طرح دلخواه شما به راحتی قابل اجرا خواهد بود.

کفپوش چوبی در طراحی باغ رستوران !

کفپوش چوبی قابل اجرا با پروفیل چوب پلاست در محوطه سازی باغ رستوران، شاید یکی از عناصر اساسی باشد که به یکدست کردن فضای باغ رستوران به صورت کمل یا بخش‌هایی از آن کمک می‌کند. این المان را می‌توان در مسیرهای رفت و آمد اجرا کرد و فضایی خاص و متفاوت بوجود آورد. حتی می‌توان در فضای باز رستوران و مکانی که میز و صندلی‌های قرار می‌گیرند، کف را با این عنصر به بهترین شکل پوشاند.

محوطه سازی باغ رستوران

مبلمان فضای باز در طراحی باغ رستوران !

از دیگر خصوصیات چوب پلاست طراحی و اجرای مبلمان چوبی فضای باز است. شما می‌توانید بخشی از محوطه سازی باغ رستوران را با مبلمان چوب پلاست به مکانی مناسب برای استراحت مشتریان تبدیل نمایید. همچنین می‌توان از نیمکت چوبی در بخش‌هایی از باغ رستوران استفاده کرد.

فلاورباکس در طراحی باغ رستوران !

فلارباکس چوبی المانی کاربردی در محوطه سازی باغ رستوران به شمار می‌آید. فضای سبز و دلنشین در کنار محصولات چوبی محیط ارام بخش بوجود می‌آورد. گلدان‌های چوب پلاست شاید بهترین انتخاب برای پرورش گل‌های تزئینی یا درختچه‌های سرسبز باشند. این فلاورباکس‌ها در ابعاد و اعماق مختلف با پروفیل چوب پلاست قابل طراحی و اجرا هستند.

آبنما یا آتشدان در طراحی باغ رستوران !

آبنما اجرا شده با گابیون یکی از مدرن‌ترین نوع آبنما محسوب می‌شود که با کاربرد تور و سنگ اجرا می‌شود. در فصل گرم تابستان می‌توان از این عنصر در محوطه سازی باغ رستوران و ایجاد محیطی آرام بخش استفاده کرد. آتشدان چوبی نیز که با چوب پلاست اجرا می‌شود گزینه‌ای مناسب برای فصول سرد بوده که قابلیت گرم کردن محیط باز را دارد. این عنصر در فصول گرم به عنوان میز کاربرد داشته و در فصل سر گرما بخش فضای باز در باغ رستوران خواهد بود.

علاوه‌بر تمامی موارد ذکر شده این متریال در زمینه‌های دیگر ساخت و ساز کاربرد دارد. به همین علت به عنوان محصولی چند منظوره شناخته می‌شود.

5/5 - (2 امتیاز)
طراحی باغ رستوران » محوطه سازی باغ رستوران

مشاوره رایگان با کارشناسان چوپکس 

02122901835

۲ نظر درباره “طراحی باغ رستوران » محوطه سازی باغ رستوران
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا