طراحی ویلای مدرن با اجرای چند المان اصلی!

طراحی ویلای مدرن با اجرای چند المان اصلی!
فهرست مطالب

طراحی ویلای مدرن 

ویلا یکی از مکان‌های پرکاربرد برای گذراندن اوقات فراقت و بعضا زندگی است که این روزها در کشور ایران به دلیل قرار گرفتن در نقاط خوش آب و هوا طرفداران بسیاری دارد. همانطور که می‌دانید اکثر ویلاهایی که در کشور ما وجود دارد بیشتر در مناطق شمالی ایران و همچنین شهرهای اطراف پایتخت واقع شده است؛ البته باید به این نکته اشاره کنیم که این موضوع مصداق نبود ویلا در سایر نقاط ایران نیست و ویلا در هر شهر وجود دارد.

با توجه به این امر طراحی ویلا نیز به نسبت پیشرفتی که در ساخت ویلا وجود داشته، رشد کرده است و از آن مهم‌تر طراحی ویلای مدرن بوده که سبکی نوین را پیش گرفته است. طراحی ویلای مدرن سبکی از طراحی به شمار می‌آید که در آن از المان‌های جدید و محصولات نو ظهور همچون پروفیل چوب پلاستیک که در زمینه‌های متعدد کاربرد داشته جهت معماری و عموما ساخت ویلا استفاده می‌شود. به همین علت است که این سبک از معماری در طراحی ویلا پیشرفت چشمگیری داشته است.

مشاوره رایگان با کارشناسان چوپکس 

02122901835

چوب پلاست چیست؟

چوب پلاست یا چوب پلاستیک محصولی نوین از تلفیق چوب، پلاستیک و آرد مخصوص است؛ این محصول جایگزین مناسبی برای چوب بوده، علاوه‌براین که از لحاظ استقامت و استحکام در سطح بسیار بالایی قرار دارد و قابل مقایسه با چوب نیست.

کاربرد چوب پلاست در طراحی ویلای مدرن

در طراحی ویلاهای مدرن می‌توان از چوب پلاستیک در زمینه‌های متفاوتی استفاده کرد. این محصول با توجه به وزن سبکی که دارد با سرعت بیشتری به نسبت سایر متریال‌ها قابل نصب بوده و از مزایای انواع پروفیل چوب پلاستیک محسوب می‌شود. اما در طراحی ویلا به سبک مدرن با استفاده از پروفیل چوب پلاستیک می‌توانید به نصب و اجرای موارد زیر بپردازید: 

چوب پلاست در طراحی ویلای مدرن
چوب پلاست در طراحی ویلای مدرن

طراحی ویلای مدرن با اجرای روف گاردن

روف گاردن یا بام سبز این روزها در طراحی ویلای مدرن بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در شهرهای شمالی کشور استقبال چشمگیری از بام سبز در طراحی ویلای مدرن شده است. شما می‌توانید سقف یا بام ویلا را با کمترین هزینه به روف گاردن یا یاغبام تبدیل کرده و به این ترتیب محلی مناسب برای گذراندن اوقات فراقت داشته باشید.

طراحی ویلای مدرن با آلاچیق و پرگولا

آلاچیق از المان‌های اصلی و اساسی در طراحی فضای بیرونی ویلا به شمار می‌آید که به راحتی با پروفیل چوب پلاست قابل اجرا خواهد بود. همچنین پرگولا یا سایبان را در فضای باز ویلا بسیار پرکاربرد بوده و می‌توانید آن را با گل‌های پیچک تزئین نمایید و زیبایی محیط را چند برابر کنید. اجرای آلاچیق به دلیل اینکه سقفی کاملا پوشیده دارد گزینه مناسب تری برای طراحی ویلا بوده که در هوای بارانی و مرطوبت نیز قابل استفاده است.

طراحی ویلای مدرن با نمای چوبی

نمای چوبی با استفاده از پروفیل چوب پلاستیک یکی از پرکاربردترین موارد در طراحی ویلای مدرن است که به دلیل برخورداری از طرح چوبی طرفداران بسیاری دارد. علاوه‌بر ظاهر متفاوتی که با نصب و اجرای محصولات چوب پلاست در نمای ساختمان ایجاد می‌کند، این محصول قادر است تا به خوبی از بنا در برابر تابش‌های متداوم نور خورشید یا بارش‌های متداوم محافظت نماید. همچنین پروفیل چوب پلاست در برابر رطوبت هوا نیز مقاوم بوده و به همین علت گزینه‌ای مناسب برای مناطق با آب و هوای شرجی خواهد بود.

طراحی ویلای مدرن با کفپوش چوبی

کفپوش چوبی ساخته شده با پروفیل چوب پلاستیک از المان‌های دیگریست که در طراحی ویلا با سبک مدرن استفاده می‌شود. کفپوش چوبی از پرطرفدارترین نوع کفپوش بوده که نه تنها از لحاظ شکل ظاهری، بلکه از لحاظ کیفی در سطح بالایی قرار دارد. کفپوش چوبی در طراحی ویلا این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید هارمونی خاصی در محیط ایجاد کرده و به این ترتیب ویلا را به بهترین شکل طراحی کنید. همچنین می‌توانید از پروفیل چوب پلاست به عنوان کاور دور استخر استفاده نمایید.

کفپوش چوب پلاست در طراحی ویلا
کفپوش چوب پلاست در طراحی ویلا

طراحی ویلای مدرن با نرده چوبی

نرده چوبی که با استفاده از پروفیل چوب پلاست اجرا می‌شود برای حصارکشی باغ و باغچه، ایجاد دیوار برای مرزبندی ویلا و همچنین به عنوان جانپناه درون ویلا بسیار مناسب خواهد بود. شما می‌توانید با اجرای نرده چوبی طراحی متفاوتی را درون یا بیرون ویلا انجام داده و سبکی نوین را به نمایش بگذارید.

طراحی ویلای مدرن با سقف کاذب چوبی

سقف کاذب چوبی یکی از المان‌هاییست که به خوبی با سایر عناصر همخوانی ایجاد می‌نماید. سقف کاذب چوبی اجرا شده با پروفیل چوب پلاستیک را می‌توان در قسمتی از سقف ویلا یا حتی به طور سراسری در طرح‌ها و مدل‌های متنوع اجرا نمود. علاوه‌براین سقف کاذب چوبی با پروفیل چوب پلاست در کمترین زمان نصب و اجرا خواهد شد و به راحتی می‌توانید در صورت نیاز سقف را تمیز کنید.

ایده طراحی ویلا

ایده طراحی ویلا را می‌توانید با مشاوره از طریق شرکت چوپکس داشته باشید؛ این شرکت در زمینه طراحی ویلا به سبک مدرن فعال بوده و ایده طراحی ویلا توسط معماران این شرکت داده می‌شود. شماا مشتری گرامی می‌توانید به راحتی ایده ارائه شده توسط طراحان را در صورت نیاز تغییر دهید یا اقدام به حذف و اضافه المان‌های مورد نظر نمایید.

هزینه طراحی ویلا

هزینه طراحی ویلا از مواردیست که از اهمیت بالایی برخوردار بوده و شما مشتری گرامی می‌توانید با توجه به بودجه و هزینه‌ای مورد نظر به طراحی ویلا بپردازید. همچنین اضافه یا حذف المان‌های ذکر شده تاثیری مستقیم در هزینه طراحی ویلا داشته که به نسبت مساحت و متراژ متغیر خواهد بود.

پروفیل چوب پلاستیک به نسبت سایر متریال‌هایی که در طراحی ویلا مورد استفاده قرار می‌گیرد از مزایای بسیاری دارد؛ همچنین محصولی جدید است که با نصب و اجرای آن در طراحی ویلا سبکی متفاوت را ایجاد خواهید کرد. این محصول در رنگ‌ها و سایزهای متفاوتی تولید می‌شود که به راحتی می‌توان با توجه به محل مورد نظر و سلیقه کارفرما آن را اجرا نمود.

 

چوپکس از تولید تا طراحی و اجرا همراه شماست

برای هماهنگی جهت طراحی ویلا و اطلاع از قیمت چوب پلاست با ما در تماس باشید

ما آماده ارائه خدمات حضوری و غیر حضوری به شما مشتریان گرامی در تهران و سراسر ایران هستیم

4/5 - (3 امتیاز)
طراحی ویلای مدرن با اجرای چند المان اصلی!

مشاوره رایگان با کارشناسان چوپکس 

02122901835

بازگشت به بالا