معرفی عناصر قابل اجرا با چوب پلاست !

معرفی عناصر قابل اجرا با چوب پلاست
فهرست مطالب

محصولات چوب پلاستیک این روزها متقاضیان زیادی دارد. کسانی که به دنبال دکوراسیون داخلی متفاوت و به صرفه هستند و کسانی که دوست دارند دوام و امنیت بخش خارجی ساختمان را بالا ببرند، هر دو از طرفداران چوب پلاستیک هستند. در این مقاله با کاربرد چوب پلاست در دکوراسیون داخلی و خارجی آشنا خواهید شد.

کفپوش از عناصر قابل اجرا با چوب پلاست

آشنایی با انواع کفپوش‌ها و مقایسه مزایا و معایب آن‌ها با هم کافی است تا به این نتیجه برسید که یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کفپوش منزل یا محیط اداری، کفپوش چوبی ساخته شده از محصولات چوب پلاستیک است. کفپوش چوب پلاست مزایای زیادی دارد، از جمله اینکه با تردد زیاد و حرکت دادن مداوم اشیایی مثل میز و صندلی خط و خش نمی‌افتد و ظاهرش را به زیبایی روز اول حفظ خواهد کرد. به همین دلیل است که مشاوران دکوراسیون استفاده از چوب پلاستیک را به عنوان کفپوش محیط‌های شلوغ و اداری پیشنهاد می‌دهند؛ چون با دوام بیشتر باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های بازسازی و ترمیم خواهد شد.

مشاوره رایگان با کارشناسان چوپکس 

02122901835

جهت مشاوره رایگان با ما در تماس باشید

02122206807

سقف کاذب چوبی

مدتی است که مزایای سقف کاذب چوبی نسبت به سایر سقف‌ها دلایل کافی به طراحان دکوراسیون داخلی داده است تا سراغ این مدل سقف بروند. در این میان استفاده از محصولات چوب پلاستیک نظر عده زیادی را به خودش جلب کرده است. یکی از دلایل برتر دانستن سقف کاذب وود پلاست نسبت به سایر متریال‌ها مقاومت بالای آن نسبت به لانه‌گزینی حشرات است. کسانی که در گذشته از سقف کاذب چوبی استفاده کرده باشند، احتمالا بعد از مدتی متوجه تردد بیشتر حشره‌ها شده‌اند؛ دلیل این اتفاق به مناسب بودن بستر چوب معمولی برای رشد و لانه گزینی حشرات است. در حالی که چوب پلاست چنین امکانی برای جانوران موذی فراهم نمی‌کند و به همین دلیل تمیزتر و بهداشتی‌تر از سایر انواع سقف‌های کاذب است. 

نمای ساختمان چوب پلاست

نمای ساختمان چوب پلاست

سومین کارکرد از مجموعه موارد استفاده از محصولات چوب پلاستیک به نمای ساختمان مربوط می‌شود. حتما شما هم متوجه شده‌اید که انواع نمای ساختمان بعد از مدتی به دلیل تغییرات آب و هوایی از شکل می‌افتند و خراب می‌شوند. بعضی وقت‌ها هم آلودگی هوا ظرف مدت بسیار کوتاهی نمای ساختمانی را که برای زیبایی آن هزینه زیادی شده است، کثیف و آلوده می‌کند؛ طوری که انگار نه انگار این ساختمان نوساز است یا به تازگی بازسازی شده است.

در چنین شرایطی بهترین گزینه برای نمای ساختمان، چوب پلاست است. نمای چوبی قابل اجرا با چوب پلاست مقاومت بسیار بالایی نسبت به تغییرات آب و هوایی از جمله: برف، باران، تابش شدید نور خورشید و موارد مشابه دارد، به همین دلیل یک سرمایه‌گذاری امن به حساب می‌آید. از طرف دیگر ظاهر چوب پلاست نسبت به دیگر متریال‌ها تمیزتر است و راحت‌تر هم تمیز می‌شود. به همین دلیل گزینه بسیار مناسبی برای نمای ساختمان به حساب می‌رود.

جهت مشاوره رایگان با ما در تماس باشید

02122206807

استفاده از نرده چوب پلاست

چه در دکوراسیون داخلی و چه در فضای بیرونی نرده‌ها نقش مهمی در زیبایی و حفظ امنیت محیط ایفا می‌کنند. در دکوراسیون داخلی ویلاها و خانه‌های دوبلکس استفاده از نرده چوبی هم از لحاظ مقاومت و هم از نظر زیبایی بسیار کارآمد است و می‌تواند سال‌های سال بدون تغییر در ظاهر در محیط داخلی بماند.

  • برای نرده راهروها و پاگردهای ساختمان استفاده از محصولات چوب پلاستیک ایده خوبی است؛ چون به مرور زمان و با رفت و آمد زیاد می‌تواند ظاهر زیبایش را حفظ کند و نیازی هم به رنگ زدن یا ترمیم پیدا نخواهد کرد.
  • در نهایت نوبت به نرده فضاهای بیرونی مثل کافی شاپ‌ها یا رستوران‌ها می‌رسد. نرده چوب پلاست در این اماکن امتحان خود را پس داده است و علاوه‌بر مقاومت نسبت به تغییرات آب و هوایی، به دلیل تنوع رنگ و مدل به راحتی با میز و صندلی‌ها و سایر المان‌های دکوراتیو ست خواهد شد. به همین دلیل است که چه به عنوان نرده ویلا در مناطق شرجی و چه به عنوان نرده یک رستوران لوکس، استفاده از چوب پلاست بیشتر از متریال‌های دیگر توصیه می‌شود.

مبلمان چوبی در فضاهای مختلف

از دیگر کاربردهایی محصولات چوب پلاستیک، استفاده از آن در ساخت مبلمان چوبی و قابلیت اجرا در فضاهای مختلف مثل: روف گاردن یا بام سبز است. در سال‌های اخیر نصب آلاچیق تنها محدود به فضای سبز خارج از منازل نمی‌شود و بسیاری از ویلاها، خانه‌ها و حتی ادارات حیاط دار برای ایجاد محیطی زیبا و دلنواز از نصب آلاچیق و پرگولا کمک می‌گیرند. از طرف دیگر استفاده از روف گاردن هم نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده و بسیاری افراد دوست دارند از فضای پشت بام که اغلب بدون استفاده می‌ماند، برای درست کردن یک محیط سبز و زیبا کمک بگیرند.

مبلمان چوبی در فضاهای مختلف

استفاده از محوطه تراس برای درست کردن یک محیط دنج و رویایی هم هر روز بیشتر از پیش جا می‌افتد. چه آلاچیق، چه روف گاردن و چه تراس سبز هر سه برای ایجاد اسباب آسایش و راحتی ساکنان یا مراجعه کنندگان به مبلمان نیاز دارند؛ اما با توجه به رو باز بودن این محیط‌ها و قرار داشتن آن‌ها در معرض انواع شرایط آب و هوایی انتخاب جنس مبلمان بسیار اهمیت دارد. درست همین جاست که نظر طراحان دکوراسیون به مبلمان چوب پلاست جلب می‌شود؛ مبلمانی که در هر نوع شرایط آب و هوایی استایل و زیبایی خودشان را حفظ می‌کنند و نمی‌گذارند باد و باران هزینه خرید مبلمان جدیدی را روی دست شما بگذارد.

عناصر قابل اجرا با چوب پلاست در محوطه سازی  !

از کاربردهای اصلی چوب پلاست در محوطه سازی می‌توان به کفپوش دور استخر اشاره نمود؛ ضمن این که دیگر عناصر همچون: آلاچیق، پرگولا، مبلمان، فلاورباکس، فایبرپلیس و … نیز در محوطه سازی با چوب پلاست قابل اجرا خواهند بود. بنابراین اگر قصد بازسازی یا تغییر محوطه باغ، ویلا، پشت بام و … را دارید می‌توانید به از طریق عناصر قابل اجرا با چوب پلاست فضایی متفاوت و خاص را ایجاد نمایید. تنها کافیست تا برای مشاوره رایگان با کارشناسان مجرب چوب پلاست چوپکس انتخابی حرفه‌ای داشته باشید. 

چوپکس از تولبید تا طراحی و اجرا همراه شماست

جهت مشاوره رایگان یا اطلاع از قیمت چوب پلاست با ما در تماس باشید

4/5 - (3 امتیاز)
معرفی عناصر قابل اجرا با چوب پلاست !

مشاوره رایگان با کارشناسان چوپکس 

02122901835

۲ نظر درباره “معرفی عناصر قابل اجرا با چوب پلاست !
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا