نمای ساختمان ساده با محصولی خاص !

بهترین انتخاب برای نمای ساختمان ساده !
فهرست مطالب

یکی از مسائلی که این روزها در بحث زیباسازی شهری بسیار مورد توجه قرار گرفته، نمای ساختمان است. علاوه بر این که کارفرمایان و ساکنین نیز به این مورد توجه ویژه ای نشان دهند، سازندگان و معماران نیز بر اساس خدمات، سبکی نوین و متفاوت را پیش گرفته اند. از انجایی که اولین بخش از هر بنا، آن است که نظر بینندگان را جلب می‌کنند، بنابراین چگونه طراحی می‌کنند و همینطور از متریالی استفاده می‌کنند که برای این منظور در نظر گرفته شده، باید به طور جدی بررسی شود.

تنوع بالا در انتخاب نما برای بنای بسیار شما زیاد است، اما بهتر است قبل از هر اقدامی به مواردی مانند: طول عمر نمای مورد نظر که در نهایت منجر به افزایش عمر بنای ساختمان خواهد شد، بیشتر شود. به علاوه بیشتر افراد بدنبال زیباترین نمای ساختمان در کنار ارزانترین نمای ساختمان هستند. بنابراین با نظر گرفتن اینکه با کاربرد چه محصولی می‌توانم همه این موراد را در کنار هم داشته باشیم، مهم است.

مشاوره رایگان با کارشناسان چوپکس 

02122901835

امکان وجود محصولات جدید و چند منظوره مانند چوب پلاستیک که در زمینه‌های متعدد ساخت و ساز مورد استفاده قرار می‌گیرد، باعث ایجاد تا تحولی نوین در اجرای نمای ساختمان نیز می‌شود. در کنار این متریال مزایای بی‌شماری به همراه داشته و در صورتی که برای نمای ساختمان مورد استفاده قرار گیرد، قطعا زیبایی شناسی باعث صرفه جویی در هزینه‌ها خواهد شد.

انتخاب محصول برای نمای ساختمان ساده

اگر شما هم طرفدار ساختمان ساده اما شیک هستید، باید محصولی را انتخاب کنید که در ظاهری ساده، زیبا باشد و ویژگی‌های را داشته باشد. نما چوبی یکی از انواع نمای ساختمان بوده که از قدیم تا امروز به شیوه‌های متفاوت طراحی و اجرا شده و طرفداران خاص خود را دارد. این نوع نما از متریال‌های متفاوت اجرا می‌شود اما یکی از بهترین نوع آن چوب پلاست است.

نمای ساختمان ساده !

اما چرا چوب پلاست بهترین انتخاب برای چوبی است ؟ این محصول از چوب و پلاستیک به طور همزمان می شود. به این معنی که آسیب‌هایی که چوب طبیعی را می‌افزاید، روی متریال تأثیری بر روی آن بگذارد. حال از نظر ظاهری شباهت بسیار بالا به چوب طبیعی داشته و بهترین جایگزین برای آن می‌شود.
خوبی اجرای ساختمان ساده با این محصول، این است که بیشترین محصولات را در نمایندگی از آن‌ها داشته باشند. یا دست کم دارای برخی از این مزایا هستند. با این حال به سلیقه شما است که این محصول را با توجه به فواید آن، برای ساختمان در نظر بگیرید یا خیر.

ویژگی های این محصول برای نمای ساختمان ساده

چوب پلاست دارای مزایای زیادی است که آن را به محصولی مناسب برای به روزترین نمای ساختمان تبدیل می کند. از اصلی ترین ویژگی آن می توان به افزایش طول عمر اشاره کرد. این محصول از سری محصولات خشک است و به روش خشک کردن می‌شود. همین باعث می شود تا از آسیب به جلوی اصلی ساختمان جلوگیری شود. که در نهایت باعث افزایش طول عمر بنا می‌شود.

مقاومت چوب پلاست و استحکام بالای آن در برابر عوامل محیطی مانند: بارش باران یا تابش نور خورشید، سرما یا گرما، حشرات و موریانه‌ها، ضربگی یا خوردگی و حتی شکستگی آن را به محصولی متفاوت تبدیل کرده است. اگر عایقی مناسب در برابر گرما و سرما باشد و این باعث کاهش مصرف انرژی خواهد شد.
از سوی دیگر چند کاره بودن چوب پلاست که از دیگر ویژگی‌های آن می‌شود، باعث می‌شود تا ساختمان با چوب پلاست، ظاهری متفاوت باشد. به این صورت که می‌توانم برای طراحی عناصر اصلی از این محصول استفاده کنم. در این بخش از آنها اشاره کرده‌ایم.

چگونه نمای ساختمان ساده را جذاب کنیم ؟

چگونه نمای ساختمان ساده را جذاب کنیم ؟

یکی از ویژگی‌هایی که می‌توان برای ساختمان ساده در نظر گرفت، استفاده از عناصر کاربردی در نماست. به این معنا که با اجرای مواردی در نما، تغییرات محسوسی را می‌توان بیشتر کرد که باعث جذابیت هرچه آن خواهد شد. بنابراین می‌توان برای مثال با جدا کردن بخش‌های عمودی و افقی، ویژگی‌های ایجاد کنید. اما هماهنگ کردن عناصر در ساختمان های فعالیت متفاوت بوده و نیاز به طراحی توسط طراحان حرفه ای دارد.

اصلی ترین عناصر برای نمای ساختمان ساده

زمانی که تصمیمی برای اجرای نما می‌گیرید، اصلی‌ترین عناصری که باید در مورد توجه واقع شود، درب ورودی، پنجره‌ها، قسمت منتهی به سقف و همینطور بالکن است. موارد ذکر شده هرکدام به تنهایی نقش اصلی را در ساختمان ایفا می‌کنند. چگونه طراحی آنها در نما از بالاترین برخودار است. چیزی که می‌دانید نسبت‌های هندسی به سزایی در تناسب جلوه نما خواهد داشت.

می‌توانید از درب ورودی شروع کرده و پرگولا چوبی یا سایبان را در نظر بگیرید. این سازه در حالی که گزینه‌های مناسب برای درب ورودی خواهد بود، زیبایی نما را چند برابر می‌کند. این روزها نیز از سایبان برای ایجاد طراحی متفاوت استفاده می‌شود. اگر ساختمان از تراس در قسمت نمای جلویی نیز باشد، از پرگولا برای ایجاد سایه یا حریم خصوصی نیز می‌شود.

اگر در نمای ساختمانی بالکن دارید، می‌توانید آن را با محصولی که برای اجرا در آن استفاده کنید، انتخاب کنید. چند منظوره بودن چوب پلاست باعث شد تا بتوان در همه زوایای نما از این محصول برای طراحی عناصر مختلف استفاده کرد. نرده چوبی نیز یکی از این موارد بوده است که می‌توانم برای هرچه جذاب‌تر شدن ساختمان ساده از آن استفاده کنم.

فلاورباکس چوبی نیز از سایر عناصری بوده است که در زیباسازی ساختمان ساده تأثیر زیادی دارد. شما می‌توانید از نرده- فلاورباکس برای بالکن یا پنجره‌ها استفاده کنید. این بزرگ‌بر نقش ایمان‌سازی این قابلیت‌ها را دارد تا گل‌های تزئینی را در آن بسازید و زیبایی نمای ساختمان را با هم مقایسه کنید.

اجرای هرکدام از این عناصر به مزیت و میزان بودجه‌ای که برای نما در نظر گرفته شده است. قیمت قیمت چوب پلاست یکی از آیتم های اصلی آن بوده است که باعث می شود محصولی متمایز در مقایسه با محصولات دیگر باشد. با این ین امکا برای شما فراهم می شود تا از طریق مشاوره رایگان با حرفه های چوپکس در این زمینه، اطلاعات نیاز را کسب کنید.

1/5 - (1 امتیاز)
نمای ساختمان ساده با محصولی خاص !

مشاوره رایگان با کارشناسان چوپکس 

02122901835

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا