نما باغ ویلا ساده اما شیک !

فهرست مطالب

ساخت و ساز ویلا این روزها به طور چشمگیری روبه پیشرفت است. به خصوص که بیشتر ویلاها در خارج و حومه شهر ساخته می‌شوند، همین امر نشان می‌دهد که مالکان تمایل به سپری کردن اوقات فراغت در خارج از شهرهای بزرگ دارند. از این‌رو معماران و سازندگان نیز در پی اجرای طرح‌های متفاوت و متنوع هستند تا بتوانند فضایی خاص برای مالکان و ساکنین ایجاد کنند. وجود محصولات نوین و کاربردی مانند چوب پلاست در این زمینه همچنین باعث شده تا دست معماران برای خلق نما باغ ویلا شیک و در عین حال ساده باز باشد.

نمای ویلا شاید یکی از مهمترین ویژگی‌هایی باشد که در نگاه اول، نظر بیننده را به خود جلب خواهد کرد. اینکه شما بتوانید نمایی خیره کننده را برای ساختمان ویلایی برگزینید، قطعا نشان از سلیقه عالی و در نهایت سرمایه گذاری اصولی و منطقی خواهد داد. حال آنکه برای این سرمایه گذاری باید مواردی را در نظر داشته باشید که نتیجه مثبت همراه باشد. یکی از اصلی‌ترین این ویژگی‌ها انتخاب محصول مناسب برای نمای ویلایی شماست.

مشاوره رایگان با کارشناسان چوپکس 

02122901835

درست است، متریال منتخب در این زمینه حرف اول را خواهد زد. شاید از خود سوال کنید که این مورد چگونه به سرمایه گذاری طولانی مدت بستگی دارد. اما ما به شما می‌گوییم که با انتخاب محصولی مقاوم با طول عمر بالا که زیبایی ظاهری را نیز به همراه داشته باشد، به طور مستقیم می‌توانید از صرف هزینه‌های اضافه مرتبط با نما بکاهید. بنابراین در این مطلب به معرفی یکی از محصولات نوین و کاربردی که ارزانترین نمای ساختمان به نسبت سایر محصولات نما محسوب می‌شود، می‌پردازیم.

چه محصولی برای نما باغ ویلا مناسب است ؟

چه محصولی برای نما باغ ویلا مناسب است ؟

پروفیل چوب پلاست از سری محصولات چند کاربره با طول عمری بالاست که نه تنها می‌توان نما چوبی را با آن اجرا کرد، بلکه در دیگر مواردی همچون: سقف کاذب چوبی، کفپوش چوبی، مبلمان و سازه، همینطور روف گاردن، تراس گاردن و محوطه سازی کاربردی گسترده دارد. از سوی دیگر از لحاظ ظاهری بسیار شبیه به چوب طبیعی بوده با این تفاوت که مزایای بی‌شماری نسبت به چوب دارد. همین باعث می‌شود تا چوب پلاست جایگزینی عالی برای چوب طبیعی در همه زمینه‌ها باشد.
این متریال مختص فضای باز و بیرونی طراحی و تولید شده است. به این معنا که شما می‌توانید از پروفیل چوب پلاستیک در هر محیط آزادی استفاده کنید. بنابراین اگر این محصول را برای هر نوع نمایی اجرا کنید، این اطمینان وجود دارد که شرایط فیزیکی- محیطی یا حشرات و موریانه، پوسیدگی یا ترکیدگی نمای بیرونی بنای شما را تهدید نخواهد کرد.

ویژگی که نما ساختمان باغ ویلا باید داشته باشد !

همانطور که می‌دانید بخش عظیمی از ویلاهای کشور ما پس از حاشیه پایتخت، در شهرهای شمالی کشور واقع شده است. این مسئله نشان دهنده این است که بنای شما در معرض دائمی آب و هوایی با رطوبت بالا قرار دارد. بنابراین هنگام انتخاب محصول برای نما ساختمان باغ ویلا باید بدنبال متریالی باشید که در برابر این خصوصیت از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار باشد. اگر نگاهی گذرا به ساخت ویلا در مناطق شمالی کشور بندازیم، بیشتر ویلاها از چوب طبیعی ساخته شده است. حال اگر بخواهیم محصولی را با پایه چوب اما مقاومتی چندین برابر را برای طراحی نما ویلا در نظر بگیریم، قطعا پروفیل چوب پلاست بهترین انتخاب خواهد بود.

ویژگی که نما ساختمان باغ ویلا باید داشته باشد !

این محصول با اینکه از چوب طبیعی و پلاستیک مرغوب تولید می‌شود، رطوبت هوا و آب باران را جذب نخواهد کرد. ضمن اینکه دچار پوسیدگی یا تورم و ترکیدگی که چوب طبیعی دارد، نمی‌شود و همین موارد چوب پلاست را از چوب طبیعی و سایر محصولات متمایز نموده است. جدای از این مسئله چوب پلاست از لحاظ تولید با مواد اولیه مرغوب و با کیفیت، نه تنها برای مناطقی با آب و هوای مرطوب که برای نواحی با اقلیم گرم و خشک نیز مناسب است. زیرا در برابر تابش متداوم نور خورشید و اشعه UV مقاومت بسیار بالایی دارد. پس اگر ویلای شما در دشت یا حاشیه پایتخت ساخته شده ه به طور دائم با تابش آفتاب درگیر است، نیازی به نگرانی در این مورد نخواهد بود.

ضمن اینکه می‌توان به سادگی از این محصول در کنار دیگر مصالح کاربردی نمای ساختمان استفاده کرد. ترکیب چوب پلاست با متریال‌هایی مانند: سمنت برد یا ورق سیمانی، سنگ و … بسیار زیبا و متفاوت جلوه خواهد کرد. این بستگی به طرح ارائه شده توسط طراحان و همینطور سلیقه کارفرما خواهد داشت.

نما مدرن باغ ویلا در عین سادگی !

نما مدرن باغ ویلا یکی دیگر از ویژگی‌های اجرای نما با چوب پلاست است. اگر بدنبال ایجاد فضای مدرن و شیک هستید اما در عین حال سادگی و سبک مینیمالیست را می‌پسندید، قطعا چوب پلاست می‌تواند خواسته‌های شما را برآورده نماید. مدرن بودن محصول خود یکی از مواردیست که در مدرن شدن نمای شما به طور جدی تاثیری مستقیم خواهد گذاشت. اینکه شما از محصولی جدید در ساخت و ساز استفاده کنید، به طور قطع عنصری که با آن اجرا خواهد شد، به نوعی مدرن جلوه می‌کند.

نما مدرن باغ ویلا در عین سادگی !

اگر می‌خواهید فضایی مدرن و شیک در باغ ویلای خود بوجود آورید، کافیست هماهنگی و هارمونی را در محیط اجرا کنید. چوب پلاست کار را برای شما آسان نموده است. چند منظوره بودن این محصول باعث می‌شود تا شما به آسانی هرچه تمام‌تر بتوانید محیطی یکدست اما شیک ایجاد کنید. از ورودی ویلا گرفته تا مسیر رفت و آمد را می‌توان با چوب پلاست را اجرا کرد. کفپوش چوبی همینطور گزینه‌ای مناسب برای پله‌های ورودی یا دور استخر بسیار مناسب است. می‌توان سازه‌های پرکابررد و دلخواه مانند: پرگولا چوبی، آلاچیق، کلبه چوبی و … را در حیاط ویلا یا حتی روف گاردن اجرا کرد.

تمامی موارد ذکر شده با راحتی با پروفیل چوب پلاست قابل اجراست. این بستگی به سلیقه شما و میزان بودجه‌ای که برای این منظور در نظر گرفته‌اید خواهد داشت. قیمت چوب پلاست به نسبت سایر محصولات موجود در بازار و با مزایایی که ارائه خواهد داد، بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. می‌توانید با مشاوره رایگان از کارشناسان چوپکس به راحتی هزینه خود را برای اجرای پروژه مورد نظر مدیریت نمایید.

Rate this post
نما باغ ویلا ساده اما شیک !

مشاوره رایگان با کارشناسان چوپکس 

02122901835

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا