ورودی باغ را با چند راهکار، طراحی و زیبا سازی کنید !

ورودی باغ را با چند راهکار، طراحی و زیبا سازی کنید !
فهرست مطالب

برای اینکه بتوانید چشم انداز باغ را تغییر داده و آن را به بهترین شکل ممکن زیباسازی کنید، باید به کوچک‌ترین نکات در اینباره دقت نمایید. اصلی‌ترین موردی که در این زمینه باید توجه کنید، کاربرد محصولات با کیقیت و مقاوم مانند چوب پلاست است. با استفاده از بهترین مصالح، طرح‌های کاشت و روش‌های محوطه‌سازی، فضای بیرونی خیره‌کننده‌ای ایجاد خواهید کرد که مدت‌ها شکل اولیه خود را حفظ نموده و به این ترتیب ورودی باغ را در تمام فصول زیباتر نشان می‌دهد.

طراحی ورودی باغ، نقطه شروعی مناسب برای تغییر فضای بیرونی از ابتدا است. چه حرفه‌ای باشید و چه تازه کار فرقی نمی‌کند، مهم این است که بتوانید با کاربرد محصولات نوین، فضایی متفاوت بوجود آورید. زیرا ایجاد باغی زیبا و رضایت بخش، فراتر از یک فرآیند تصادفی است و طراحی این محیط نیازمند بررسی و تحقیق است. بنابراین می‌توانید با برخورداری از ایده‌های جذاب، این محیط را به فضایی امن و دوستداشتنی تبدیل نمایید.

مشاوره رایگان با کارشناسان چوپکس 

02122901835

اینکه چقدر با ایده‌های محوطه سازی پیشرفت می‌کنید، به سلیقه شما، متراژ باغ و البته بودجه مورد نظر بستگی دارد. بنابراین می‌توانید با رعایت نکات مفیدی موجب حفظ بودجه و کاهش هزینه‌های طراحی ورودی باغ شوید. در این مطلب محصولی نوین و کاربردی را به شما معرفی خواهیم کرد که از 0 تا 100 ورودی باغ با استفاده از آن قابل اجرا خواهد بود.

ورودی باغ را با این محصول طراحی کنید !

ورودی باغ را با این محصول طراحی کنید !

پروفیل چوب پلاست یکی از محصولات چند کاربره و مختص فضای باز بوده که در زمینه‌های متعدد مورد استفاده قرار می‌گیرد. به همین علت این متریال در محوطه سازی و روف گاردن برای اجرای عناصر اصلی و همینطور جزئی به طور گسترده کاربرد دارد. این متریال به علت برخورداری از ویژگی‌های منحصر بفرد، بهترین محصول برای فضای باز به شمار می‌آید. در مراحل تولید چوب پلاست از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت استفاده شده که باعث می‌شود تا بتوان از آن به راحتی در هر فضای باز و بیرونی، بدون هیچ گونه نگرانی استفاده کرد.

از ویژگی‌های چوب پلاست می‌توان به استحکام و مقاومت بالا در برابر هر نوع شرایط اقلیمی اشاره نمود. بارش پیاپی باران یا تابش متداوم نور خورشید، حشرات و موریانه در کل هرگونه تهدید که موجب آسیب متریال‌هایی که در فضای بیرونی استفاده می‌شوند، تهدیدی برای چوب پلاست نبوده و موجب آسیب این محصول نخواهد شد.

بنابراین شما می‌توانید در کنار ایجاد ظاهری شیک و زیبا برای ورودی باغ، از طول عمر و استحکام این محصول، به راحتی اطمینان حاصل نمایید. اما بگوییم از کارآیی پروفیل چوب پلاستیک در این زمینه. یکی از خصوصیات که با استفاده از این محصول در طراحی ورودی باغ می‌توان ذکر کرد، ایجاد یکپارچگی یا همان هارمونی خواهد بود. زیرا شما می‌توانید به طور همزمان چندین عنصر اصلی و کاربردی در طراحی این فضا با استفاده از چوب پلاست اجرا نمایید.

درب ورودی باغ را چگونه طراحی کنیم ؟

درب ورودی باغ را چگونه طراحی کنیم ؟

درب ورودی باغ مدرن اولین عنصری بوده که در ورودی به چشم می‌خورد. بنابراین شما می‌توانید از همین ابتدا، درب را با چوب پلاست طراحی و اجرا کنید. ظاهری شبیه به چوب طبیعی اما مستحکم و مقاوم. درب ورودی باغ مدرن با چوب پلاست در کمترین زمان ممکن با 6 تنوع رنگی متفاوت قابل اجراست. شما می‌توانید با توجه به سلیقه، رنگ دلخواه را برای درب وردی باغ انتخاب نمایید.
همچنین دیوار اصلی باغ که درب ورودی به آن متصل است را می‌توان با استفاده از چوب پلاست اجرا کرد. برای اجرای این ایده می‌توانید از پرچین چوبی یا دیوارپوش چوبی استفاده کنید. حصارکشی دور باغ با این محصول علاوه بر خصوصی سازی و ایمن سازی محیط، زیباترین فضا را ایجاد خواهد کرد.

جدول بندی راهرو باغ به چه صورت است ؟

برای جدول بندی راهرو باغ نیز می‌توان از نرده چوبی قابل جرا با چوب پلاست استفاده کنید. نرده‌ای اجرا شده با این محصول فضای باغ را متحول خواهد کرد. ضمن اینکه شباهت بسیار زیاد محصول به چوب طبیعی در کنار فضای سبز و گل‌های تزئینی، ایده‌ای جذاب است.

مسیر رفت و آمد ورودی باغ را چگونه ز یباسازی کنیم ؟

بهترین گزینه برای مسیر رفت و آمد در ورودی باغ، کفپوش چوبی است که با چوب پلاست اجرا می‌شود. این عنصر البته زمانی کارآیی دارد که تصمیم به ایجاد مسیر برای عبور ماشین نداشته باشید. حتی در این حالت نیز می‌توانید مسیر رفت و آمدی در یک سمت یا هر دو سمت باغ به صورت پیاده‌رو با کفپوش اجرا کنید و به این ترتیب فضایی خاص و شیک بوجود آورید.

جدول بندی راهرو باغ به چه صورت است ؟

چرا در ورودی باغ سایبان ایجاد کنیم ؟

یکی از عناصری که به شدت در زیبا سازی ورودی باغ تاثیر گذار خواهد بود، ساخت سایبان بوده که خوشبختانه با چوب پلاست نیز قابل اجراست. شما می‌توانید این طرح را به راحتی در ورودی باغ ویلا اجرا کرده و از گیاهان پیچک و رونده برای زیباتر کردن سایبان ورودی باغ استفاده کنید. قطعا پرگولا عنصری بی‌نظیر برای بوجود آوردن فضایی متفاوت در باغ است.

چرا به فضای سبز در ورودی باغ اهمیت دهیم ؟

تنها کافیست از فلاورباکس چوبی برای ایجاد فضای سبز و زنده در ورودی باغ استفاده کنید. هرچند که باغ به تنهایی محیطی سرسبز و زنده است. با این حال می‌توانید با اجرای فلاورباکس این فضای سبز را زیباتر از قبل نمایید. می‌توانید در ورودی باغ ویلا یا حتی مسیر رفت و آمد از گلدان‌های چوبی قابل اجرا با چوب پلاست استفاده کنید.

اینکه شما تصمیم به زیباسازی باغ گرفته‌ای خود اولین گام است. با این حال استفاده از محصول مختص فضای باز اصلی‌ترین نقش را ایفا می‌کند. زیرا باید محصولی را انتخاب کنید که در صورت مجاورت دائم با هوای باز و ازاد آسیب ندیده و شکل اولیه خود را حفظ نماید. مشاوران چوپکس در هر زمان آناده ارائه مشاوره رایگان به شما همراهان گرامی خواهند بود.

Rate this post
ورودی باغ را با چند راهکار، طراحی و زیبا سازی کنید !

مشاوره رایگان با کارشناسان چوپکس 

02122901835

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا