ویلا سازی مدرن !

ویلا سازی مدرن و ارزان !
فهرست مطالب

ویلا سازی در کل از دو سبک مدرن و کلاسیک برخوردار است. اما این روزها سبک مدرن آن طرفداران بسیاری را به خود جلب نموده است. علت این امر نیز ایجاد ظاهری متفاوت بوده که نه تنها فضای بیرونی را شامل می‌شود که دکوراسیون داخلی را نیز در بر می‌گیرد. بنابراین مالک می‌توانید به بهترین شکل ممکن فضای داخلی و خارجی را به سبکی نوین و خاص دکوراسیون نماید. خوشبختانه این روزها محصولات مدرنی همچون چوب پلاست به بازار عرضه شده است که علاوه‌بر ایجاد محیطی شیک و برخورداری از ظاهری زیبا، مزایای بی‌شماری را نیز ارائه می‌دهند.

علاوه‌بر دکوراسیون داخلی که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، به محوطه سازی ویلا نیز این روزها توجهی ویژه می‌شود. به این معنا که مالکان در کنار محیط داخلی فضای باز و بیرونی را به بهترین شکل ممکن محوطه سازی نموده و از عناصر حرفه‌ای استفاده می‌کنند. این باعث شده تا معماران و سازندگان متریال‌هایی را بکار گیرند که در فضای باز کاربرد دارد. همچنین به مرور زمان و گذشت سال‌ها آسیب نبینند. همچنین بتوانند زیباسازی محوطه را تامین کرده و محیطی مناسب برای استراحت ساکنین ویلا بوجود آورند.

مشاوره رایگان با کارشناسان چوپکس 

02122901835

با این حال اگر تصمیم دارید که ویلای خود را خلاقانه طراحی کنید، قطعا باید از محصولاتی خاص برای این منظور استفاده کنید. اینکه بتوانید چیدمانی دقیق و اصولی داشته باشید و فضای داخلی و خارجی را هماهنگ کنید، قطعا نشانه خلاقیت شما خواهد بود. البته یکی از ویژگی‌های سبک مدرن نیز محسوب می‌شود. از این‌رو با در نظر گرفتن تمامی شرایطی که به موجب آن، بتوانید ویلا سازی را به نحوی بهتر پیش ببرید، مورد تحقیق و بررسی قرار دهید.

بهترین محصول در ویلا سازی مدرن !

برای اینکه بتوانید در کنار ایجاد سبکی مدرن در ویلا سازی، هزینه‌ای مقرون به صرفه داشته باشید، باید از محصولی برای این منظور استفاده کنید که بتواند خواسته‌های شما را برآورده نماید. پروفیل چوب پلاست اما متریالی است که پا را فراتر گذاشته و با کاربرد آن، می‌توان بحث زیبایی شناسی و هم ویژگی‌های منحصر بفرد را به صورت یکجا داشت. اما چرا این محصول را به شما در ویلا سازی پیشنهاد می‌کنیم ؟

بهترین محصول در ویلا سازی مدرن و ارزان !

یکی از اصلی‌ترین مواردی که می‌توان درباره چوب پلاست اشاره کرد، چند کاره بودن آن است. به این معنا که از این متریال در زمینه‌های متعددی استفاده می‌شود و به این ترتیب فضای باز و بیرونی ویلا و حتی روف گاردن به طور گسترده با چوب پلاست محوطه سازی خواهد شد. بنابراین شما می‌توانید با کاربرد چوب پلاستیک در محوطه بیرونی ویلا یکی از قاعده‌های مدرن سازی یعنی هارمونی یا یکدستی را رعایت کنید.

اما به چه صورت ؟ هنگامی که این متریال را در قسمتی از محوطه ویلا اجرا می‌کنید، برای مثال مسیر رفت و آمد را کفپوش می‌کنید، می‌توان از فلاورباکس چوبی برای گل‌های تزئینی و نرده چوبی برای حصار بندی باغچه یا در کنار مسیر رفت و آمد استفاده کرد. حال آنکه ظاهری با شباهت بسیار بالا به چوب طبیعی در کنار فضای سبز و زنده زیبایی چندین برابر خواهد داشت.

کاربرد گسترده این محصول در ویلا سازی مدرن به چه صورت است ؟

از آنجایی که چوب پلاست چند منظوره است، بنابراین شما می‌توانید از نما چوبی گرفته تا سقف، کف، مبلمان و سازه مانند: پرگولا، آلاچیق و … را با آن اجرا کنید. همانطور که در بالا اشاره کردیم کاربرد یکی از عناصر با چوب پلاست راه را برای دیگر عناصر باز نموده و در محیط هارمونی ایجاد خواهد شد. اگر شما هم از آن دست افرادی هستید که به دکوراسیون فضای باز علاقه دارید، قطعا می‌توانید محوطه سازی ویلا را با این محصول در زمانی کم، انجام دهید.

می‌توانید با اجرای پرگولا، مکانی مناسب برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی داشته باشد. حتی م‌توانید آلاچیق چوبی اجرا کرده و در چهار فصل سال از آن استفاده کنید. به راحتی محیط دنجی و آرامی در آلاچیق یا پرگولا با مبلمان چوبی فضای باز برای نشستن ساکنین فراهم کنید. اگر ویلای شما تراس یا بالکن دارد، می‌توانید آن را به تراس سبز یا تراس گاردن تبدیل کنید.

چگونه این محصول باعث ویلا سازی ارزان خواهد شد ؟

چگونه این محصول باعث ویلا سازی مدرن  با قیمتی مناسب خواهد شد ؟

استحکام و مقاومت بالای چوب پلاست یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های آن در مقایسه با سایر محصولات به خصوص چوب است. همچنین قیمت چوب پلاست در مقایسه با سایر محصولات بسیار مقرون به صرفه است. به خصوص روش نصب و اجرای آن که به صورت خشک انجام می‌شود، از سری مواردی هستند که با احتساب آنها در می‌یابیم اجرای این محصول از لحاظ هزینه‌ای برای سازندگان و معماران بسیار ارزان تمام خواهد شد.

شاید از لحاظ ظاهری به چوب طبیعی بسیار شباهت داشته باشد، اما از لحاظ کیفی و استحکام بسیار مقاوم است. علت این امر وجود پلاستیک و مواد اولیه مرغوب و با کیفیت در مراحل تولید است. همین باعث افزایش طول عمر چوب پلاست در مقایسه با دیگر محصولات به خصوص چوب می‌شود. به این ترتیب جایگزینی مناسب برای چوب طبیعی خواهد بود.

از سوی دیگر همین استحکام باعث می‌شود تا عناصر اجرا شده با چوب پلاست نیازی به نگهداری یا تعمیر نداشته باشند. زیرا این متریال مختص فضای باز و بیرونی طراحی شده است. از این رو در برابر عوامل فیزکی و محیطی مانند: آب و هوای گرم و مرطوب، بارش باران یا تابش نور خورشید، حشرات و موریانه‌ها کاملا مقاوم است. حتی پوسیدگی یا ضربات احتمالی موجب آسیب آن نخواهد شد. در نهایت همه موارد ذکر شده موجب طول عمر پروفیل شده و نیازی به رسیدگی دائمی نخواهد داشت.

Rate this post
ویلا سازی مدرن !

مشاوره رایگان با کارشناسان چوپکس 

02122901835

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا