پروفیل چوب پلاست H1

پروفیل چوب پلاست H1

نام پروفیل

پروفیل چوب پلاست H1

ابعاد مقطع پروفیل

20×50 میلی‌متر

عنوان کاربری

نما لوور، نیمکت

پروفیل چوب پلاست H1

پروفیل چوب پلاست H1؛ نمای ساختمان در اصل نشان دهنده هویت آن است. همین باعث شده تا به تازگی اجرای نما چه مسکونی یا تجاری و … از اهمیت بالایی برخوردار باشد. به همین نسبت نیز محصولاتی که برای طراحی بیرونی ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد، بسیار متنوع شده است. نما چوبی اما یکی از مواردی بوده که همواره مورد توجه بوده و طرفداران بسیاری دارد. شاید برای اجرای آن نیز محصولاتی مانند چوب طبیعی یا ترموود وجود داشته باشد. اما یکی از بهترین انتخاب‌های شما برای اینکه بهترین نمای ساختمان را داشته باشید، قطعا پروفیل چوب پلاست است.

پروفیل چوب پلاست متریالی چند منظوره بوده و یکی از کاربری‌های اصلی آن، پروفیل‌های مختص نماپوش است. پروفیل چوب پلاست H1 با ابعاد مقطعی برابر با 20*50 میلی‌متر یکی از پروفیل‌هایی بوده که برای نمای ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. از دیگر کاربردی‌های این پروفیل می‌توان به طراحی و اجرای نیمکت چوب پلاست اشاره کرد. نیمکت چوبی یکی از عناصر کاربردی در محوطه سازی و همینطور روف گاردن به شمار می‌آید. 

با توجه به اینکه محصولات چوب پلاست مختص فضای باز و بیرونی تولید می‌شوند، بنابراین از ویژگی‌های اصلی آنها، دوام و مقاومت بالا در برابر عوامل فیزیکی- محیطی و اقلیم و شرایط آب و هوایی متفاوت است. ضمن اینکه تهدیداتی همچون: پوسیدگی، شکستگی، خوردگی یا ضربات و … همینطور بارش برف، باران و نفوذ آب یا گرما و تابش نور خورشید بر روی محصولات چوب پلاست هیچ گونه تاثیری نخواهد داشت.

Rate this page
بازگشت به بالا