پروفیل چوب پلاست HC

پروفیل چوب پلاست HC

نام پروفیل

پروفیل چوب پلاست HC

ابعاد مقطع پروفیل

20×120 میلی‌متر

عنوان کاربری

نما / کاور

پروفیل چوب پلاست HC

پروفیل چوب پلاست HC؛ این محصول به طور تخصصی برای نما چوبی استفاده می‌شود. هر نمایی را می‌توان با این محصول البته در کنار دیگر پروفیل‌های چوب پلاست مختص نما استفاده کرد. محصولات چوب پلاست به طور کلی برای فضای باز طراحی و تولید شده‌اند. به همین علت نیز گزینه‌ای مناسب برای اجرای نما محسوب می‌شوند. زیرا در برابر عوامل فیزیکی- محیطی از مقاومت قابل قبولی برخوردار بوده و آسیب نمی‌بینند.
از دیگر مواردی که می‌توان به آن اشاره کرد، شباهت بالای پروفیل چوب پلاست به چوب طبیعی است. همین باعث می‌شود که بتوان از این متریال به عنوان جایگزینی مناسب برای چوب در زمینه‌های متعدد ساخت و ساز استفاده کرد. ضمن اینکه نمای چوبی از دیرباز مورد علاقه ملاکان و همینطور طراحان و معماران بوده است. بنابراین چوب پلاست می‌تواند انتخابی مناسب برای پوشش و کاور ساختمان‌ها باشد.
غیر قابل نفوذ پذیر بودن آب یکی از ویژگی‌های چوب پلاست بوده که قطعا برای نمای ساختمان از گزینه‌های حائز اهمیت است. به همین علت نیز این محصول در شهرهایی با بارش یا رطوبت بالا بسیار پرکاربرد است. این باعث می‌شود در صورت بارش باران نه تنها نما آسیب ندیده که از بنای شما نیز محافظت نماید. ضمن انیکه روش نصب نما چوب پلاست به صورت خشک و بر روی نمای اصلی ساختمان انجام می‌شود. که خود نوعی عایق بوده و مانع از آسیب به بنا می‌شود. به همین علت به نما خشک معروف شده است.

4/5 - (4 امتیاز)
بازگشت به بالا