پروفیل چوب پلاست K1

نام پروفیل

پروفیل چوب پلاستk1

ابعاد مقطع پروفیل

 290×12 میلی‌متر

عنوان کاربری

سقف کاذب، نماپوش

پروفیل چوب پلاست K1

پروفیل چوب پلاستیک K1​

پروفیل چوب پلاست K1 ساخته شده از مواد اولیه مرغوب توسط شرکت چوپکس است. این پروفیل از لحاظ کیفی در سطح بالایی قرار داشته و طبق استانداردهای جهانی تولید می‌شود. تنوع رنگی محصول باعث می‌شود تا کاربر به راحتی بتواند محیط را طبق سلیقه و با انتخاب رنگ دلخواه به راحتی فضاسازی نماید. علاوه‌بر این امکان ایجاد یکپارچگی با سایر المان‌هایی از جمله دیوارپوش یا کفپوش فراهم خواهد شد. استحکام بالای این محصول باعث می‌شود تا در صورت کاربری جهت سقف کاذب یا نما چوبی حتی پس از گذشت مدت‌ها، المان اجرا شده شکل اولیه خود را به خوبی حفظ نماید. انواع پروفیل چوب پلاست تولید شده توسط چوپکس نیازی به ترمیم دوباره یا هزینه نگهداری نخواهند داشت.

این پروفیل همچون سایر محصولات چوپکس شباهت زیادی به چوب دارد؛ علت این امر استفاده از تراشه‌های چوب، پلاستیک بازیافتی و آرد مخصوص در مراحل ساخت پروفیل چوب پلاستیک است. استحکام انواع پروفیل چوب پلاستیک به نسبت سایر متریال‌ها بسیار بالا بوده، ضمن این که در هرنوع شرایط آب و هوایی قابل استفاده است. ابعاد مقطع کلی این پروفیل برابر با 290×12 میلی‌متر است و از لحاظ شکل ظاهری دارای دو سطح کاملا صاف است.

پروفیل چوب پلاست K1 وزنی بسیار سبک دارد و از انواع پروفیل توپر است. این محصول بسیار مناسب جهت طراحی و اجرای نمای ساختمان یا سقف کاذب خواهد بود. همچنین سبکی وزن چوب پلاست، نصب و اجرا را آسان نموده و باعث می‌شود تا با سرعت بیشتری مراحل اجرا انجام شود. این پروفیل جایگزینی عالی برای متریال‌هایی با چوب طبیعی بوده که مزایای بسیاری نیز به نسبت محصولات مشابه دارد. کاربر می‌تواند با اطمینان خاطر این پروفیل را برای نمای ساختمان مورد استفاده قرار دهد و به این صورت از ورود سرما در فصول سرد سال به داخل ساختمان و نیز هدر رفتن انرژی جلوگیری نماید.

4.3/5 - (3 امتیاز)
بازگشت به بالا