پروفیل چوب پلاست K3

پروفیل چوب پلاست K3
پروفیل چوب پلاست K3

نام پروفیل

پروفیل چوب پلاست K3

ابعاد مقطع پروفیل

16×380 میلی‌متر

عنوان کاربری

نما / کاور

پروفیل چوب پلاستیک K3

پروفیل چوب پلاست K3 با استفاده از مواد اولیه با کیفیت توسط شرکت چوپکس تولید و به بازار عرضه می‌شود. این محصول در زمینه‌هایی همچون: نمای ساختمان یا پوشش سقف در آلاچیق چوبی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از ویژگی‌های پروفیل چوب پلاستیک K3 که در تمامی محصولات چوپکس نیز وجود دارد، وزن سبک آن است. علت این امر استفاده از موادی مانند: تراشه‌های چوب، پلاستیک مرغوب و همچنین آرد مخصوص در مراحل تولید است. سبکی وزن محصول همچنین باعث می‌شود تا مراحل نصب و اجرا با سرعت بیشتری پیش رود.

این محصول از انواع پروفیل توپر بوده که ابعاد مقطعی برابر با 16×380 میلی‌متر دارد. از لحاظ شکل ظاهری دارای یه سطح کاملا صاف و سطحی با شیارهای بسیار کوچک با فواصل زیاد است. وجود تراشه‌های چوب در این محصول باعث شباهت زیاد آن به چوب طبیعی شده است که این امر در تمام محصولات چوپکس صادق است. به همین علت می‌توان از انواع پروفیل چوب پلاستیک به عنوان جایگزین مناسب چوب استفاده کرد. اجرای این محصول به عنوان نما چوبی در بیرون ساختمان از نفوذ سرما به داخل جلوگیری کرده و مانع از هدر رفتن انرژی در فصول سرد سال خواهد شد.

پروفیل چوب پلاست K3 بسیار مقاوم بوده و می‌توانید از این محصول در هر شرایط آب و هوایی از جمله گرمسیر یا سردسیر به راحتی استفاده کنید. ضمن این که در برابر نفوذ آب یا تابش متداوم نور خورشید کاملا مقاوم است. این امر باعث می‌شود تا با اجرای پروفیل چوب پلاستیک K3 به عنوان نمای ساختمان یا سقف آلاچیق در هر شرایطی، پروژه اجرا شده آسیبی ندیده و با گذشت سال‌ها شکل اولیه خود را حفظ نماید. این پروفیل دارای 6 رنگ متنوع بوده که که این امکان را به کاربر می‌دهد تا بتواند رنگ مورد نظر را با توجه به سلیقه و نیز محیط انتخاب نماید. 

3.5/5 - (2 امتیاز)
بازگشت به بالا