پروفیل چوب پلاست KC2

نام پروفیل

پروفیل چوب پلاست KC2

ابعاد مقطع پروفیل

15*155

عنوان کاربری

نماپوش

پروفیل چوب پلاستیک KC2

پروفیل چوب پلاست KC2؛ نما چوبی از دیر باز بسیار مورد توجه و علاقه نه تنها مالکان که طراحان و معماران بوده است. زیبایی و در عین حال سادگی این نما هر بیننده‌ای را به خود جذب خواهد کرد. شاید در قدیم برای اجرای این نوع نما از چوب طبیعی استفاده می‌شد. اما امروزه از محصولات مشابه که همگی از چوب تولید شده‌اند، برای این منظور استفاده می‌شود. چوب پلاست نیز یکی از متریال‌های مناسب و کاربردی برای اجرا در نمای ساختمان است که مزایای بسیاری به همراه دارد. با ظاهری شبیه به چوب طبیعی اما کیفیتی مثال نزدنی که آن را به متریالی مناسب برای فضای باز تبدیل کرده است.

پروفیل چوب پلاستیک در صورتی که برای نمای ساختمان مورد استفاده قرار گیرد، نه تنها از لحاظ ظاهری موجب تغییر چشمگیر بنا می‌شود، که به عنوان عایقی کاربردی عمل خواهد کرد. روش نصب نما چوب پلاست به صورت خشک است. یعنی برای اجرای آن نیازی به ملات نخواهد بود. بنابراین از زیرسازی و آهن کشی اصولی برای نصب و اجرای چوب پلاست آن هم بر روی دیوار اصلی استفاده می‌شود. همین امر موجب سرعت عمل تیم اجرایی شده و در کمترین زمان ممکن نمای ساختمان شما حال چه مسکونی یا تجاری- اداری باشد یا نمای باغ ویلا، اجرا خواهد شد.

از سوی دیگر این نما آلودگی را به خود جذب نخواهد کرد و با گذشت زمان ظاهر آن تغییر یا زننده نمی‌شود. این امر به خصوص در شهرهای بزرگ یک مزیت محسوب می‌شود. ضمن اینکه تمامی محصولات چوب پلاست از آنجایی که مختص فضای باز و بیرونی تولید شده‌اند، آسیب پذیر نبوده و مقاومت بالایی دارند. برای مثال بارش باران و رطوبت یا تابش نور خورشید و گرما، همچنین حشرات یا موریانه‌ها موجب از بین رفتن نما یا هر عنصر دیگری که با چوب پلاست اجرا شده، نخواهد شد.

2.7/5 - (11 امتیاز)
بازگشت به بالا