پروفیل چوب پلاست LT

پروفیل چوب پلاست LT

نام پروفیل

پروفیل چوب پلاست LT

ابعاد مقطع پروفیل

25×150 میلی‌متر

عنوان کاربری

ستون، نرده، آلاچیق، سازه

پروفیل چوب پلاستیک LT​

پروفیل چوب پلاست LT؛ محصولی کاربردی تولید شده توسط شرکت چوپکس است که در زمینه نصب و اجرای نرده چوبی، ستون، آلاچیق و سازه کاربرد دارد. یکی از مزایای این محصول وزن سبک آن است که به نصاب این امکان را می‌دهد تا با سرعت بیشتر به اجرای المان مورد نظر با این پروفیل چوب پلاستیک بپردازد. پروفیل چوب پلاستیک LT ابعاد مقطعی برابر با 25×150 میلی‌متر دارد که با ابعادی مشابه پروفیل چوب پلاست ST تولید می‌شود؛ این محصول با توجه به وزن کمتر و قیمت مناسب‌تر، اقتصادی‌ترین انتخاب برای کارفرما جهت اجرا و استفاده به عنوان نما چوبی خواهد بود. 

پروفیل چوب پلاستیک LT دارای سطحی کاملا صاف بوده و در سمت دیگر شیاردار است؛ این محصول توخالی بوده که موجب وزن بسیار سبک آن شده است. از دیگر مزایای این پروفیل چوب پلاستیک می‌توان به مقاومت و طول عمر بالای آن اشاره کرد که هزینه‌های ترمیم و نگهداری را به شدت کاهش می‌دهد. جهت ساخت محصولات چوپکس از مواد اولیه مرغوب از جمله: چوب، پلاستیک و آرد مخصوص استفاده شده که موجب شباهت زیاد محصولات به چوب طبیعی شده است؛ به همین علت می‌توان از انواع پروفیل چوب پلاست به عنوان جایگزین مناسب چوب استفاده کرد. برای مثال نرده چوبی یکی از عناصر پرکاربرد در فضای باز بوده که با چوب پلاست قابل اجراست. 

پروفیل چوب پلاست LT دارای 6 رنگ متنوع است که به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید به راحتی المان مورد نظر را متناسب با فضا و محیط هماهنگ نمایید. علاوه‌براین چوب پلاست تولید شده توسط شرکت چوپکس در برابر عوامل فیزیکی چون تابش متداوم نور خورشید یا بارش باران آسیب ندیده و شکل اولیه خود را به خوبی حفظ خواهند کرد. بنابراین مزایای این محصول چندین برابر بیشتر از چوب طبیعی بوده، ضمن این که در اجرای عناصر بسیاری کاربرد دارد و می‌توان محصولات چوب پلاست چوپکس را جایگزینی مناسب برای چوب در نظر گرفت.

پروفیل چوب پلاستیک LT
Rate this page
بازگشت به بالا