پروفیل چوب پلاست N1

پروفیل چوب پلاستیک N1

نام پروفیل

پروفیل چوب پلاست N1

ابعاد مقطع پروفیل

60×40 میلی‌متر

عنوان کاربری

ستون، نرده، آلاچیق، سازه

پروفیل چوب پلاست N1

پروفیل چوب پلاست N1 محصولی تولید شده توسط شرکت چوپکس است که در زمینه‌های متعدد کاربرد دارد. این محصول با استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت تولید شده است. به همین علت از طول عمر بالایی برخوردار بوده و این امر باعث کاهش هزینه‌های نگهداری و نیز جلوگیری از ترمیم دوباره خواهد شد. پروفیل چوب پلاستیک N1 از انواع پروفیل توخالی بوده و دارای وزنی بسیار سبک است. 

این ویژگی که در تمامی محصولات چوپکس نیز وجود دارد، نصب و اجرای را تسریع بخشیده و موجب افزایش سرعت نصب در زمینه مورد نظر خواهد شد. پروفیل چوب پلاست همچنین در برابر هر نوع شرایط جوی و عوامل فیزیکی مانند: بارش باران یا تابش نور خورشید بسیار مقاوم است.

پروفیل چوب پلاست N1 از لحاظ شکل ظاهری شباهت زیادی به چوب دارد و می‌توان از آن در اجرای عناصری همچون: ستون، نرده چوبی، آلاچیق یا هر سازه سبکی استفاده کرد. با استفاده از این محصول در زمینه‌های مختلف، فضای متفاوتی ایجاد خواهد شد. همانطور که می‌دانید متریال‌های چوبی طرفداران زیادی دارند و محصولات چوپکس با توجه به استفاده از تراشه‌های چوب در مراحل تولید، جایگزین مناسبی برای چوب به شمار می‌آیند؛ به همین علت می‌توان از محصولات چوب پلاست به جای هر نوع المان چوبی استفاده کرد. 

پروفیل چوب پلاستیک N1 ابعاد مقطع کلی برابر با 60×40 میلی‌متر دارد. 4 سطح این پروفیل شیاردار است. با استفاده از این محصول می‌توانید در موارد ذکر شده و در کنار دیگر پروفیل‌های چوپکس، طراحی متفاوت و منحصر بفرد اجرا نمایید. یکی از ویژگی‌های اصلی انواع پروفیل چوب پلاست چندسازه بودن آنهاست که این امکان را به کارفرما می‌دهد تا بتوانند از پروفیل انتخابی برای اجرای المان‌های متفاوت استفاده نمایند. ضمن این که می‌توان یکپارچگی و هارمونی را با استفاده از انواع پروفیل چوب پلاست ایجاد کرد. 

پروفیل چوب پلاستیک N1
4.9/5 - (36 امتیاز)
بازگشت به بالا