پروفیل چوب پلاست N5

پروفیل چوب پلاست N5

نام پروفیل

پروفیل چوب پلاست N5

ابعاد مقطع پروفیل

30×70 میلی‌متر

عنوان کاربری

سقف کاذب لوور

پروفیل چوب پلاست N5

پروفیل چوب پلاست N5؛ سقف لوور یکی از انواع سقف‌های کاذب به شمار می‌آید که این روزها طرفداران بسیاری دارد. علت آن نیز ظاهر متفاوتی بوده که پس از اجرا بر روی سقف اصلی بوجود می‌آید. چوب پلاست یکی از بهترین انتخاب‌های برای اجرای این نوع سقف کاذب است. ظاهر چوبی این محصول و شباهت بالای آن به چوب طبیعی به علت برخورداری از تراشه‌های چوب در تولید اولیه چوب پلاست، آن را به گزینه‌ای مناسب برای طراحی و اجرای سقف کاذب لوور تبدیل نموده است. از سوی دیگر نیز 6 رنگبندی متنوعی که این محصول دارد، این امکان را فراهم می‌کند تا بتوانید رنگ دلخواه را متناسب با محیط یا طراحی داخلی انتخاب کنید.

ابعاد 30*70 این پروفیل چوب پلاست که نسبتا کوچک بوده و وزنی سبک دارد، کاربری آن برای سقف کاذب را ایجاد کرده است. ضمن اینکه روش نصب خشک که یکی از روش‌های نوین بوده و تمامی محصولات چوب پلاست به این صورت اجرا می‌شوند، موجب می‌شود تا سقف کاذب در کمترین زمان ممکن نصب شود. از این نوع سقف در طراحی داخلی استفاده می‌شود و به خصوص در مراکزی با متراژ بالا، اجرای سقف لوور چوب پلاست مورد استقبال است. از نمونه‌های آن نیز می‌توان به سقف باشگاه اشاره کرد.

سقف کاذب چوب پلاست همچون سایر سقف کاذب‌های دیگر، قابلیت پوشاندن نازیبایی‌های سقف اصلی، به خصوص تاسیسات یا لوله کشی و … را داد. ضمن اینکه دسترسی به سقف اصلی در صورت نیاز با اجرای آن بسیار آسان است. از دیگر ویژگی‌هایی که این سقف ارائه می‌دهد، قابلیت نورپردازی آن بوده و در صورتی که اصولی انجام شود، نه تنها زیبایی سقف کاذب را چندین برابر خواهد کرد که محیط را به خوبی نورانی کرده و تغییر خواهد داد. سقف گریلیوم نمونه دیگری از سقف کاذب چوب پلاست است.

4.3/5 - (3 امتیاز)
بازگشت به بالا