پروفیل چوب پلاست N6

پروفیل چوب پلاست N6

نام پروفیل

پروفیل چوب پلاست N6

ابعاد مقطع پروفیل

50×50 میلی‌متر

عنوان کاربری

سقف کاذب لوور

پروفیل چوب پلاست N6

پروفیل چوب پلاست N6؛ سقف چوبی یکی از عناصر پرطرفدار از دیرباز بوده است. این روزها نیز سقف کاذب با طرح‌ها و متریال‌های متفاوت در محیط اجرا می‌شود. سقف لوور نیز یکی از آنها بوده که به تازگی مورد توجه قرار گرفته است. چوب پلاست همچنین محصولی بوده که با استفاده از آن می‌توان سقف کاذب لوور را به سرعت اجرا کرد. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به وزن سبک آن با برخورداری از ابعادی برابر با 50*50 میلی‌متر اشاره نمود. این امر باعث می‌شود تا در مدت زمانی کوتاه سقف کاذب لوور در محیط ساخته شود.

از سوی دیگر این سقف چوبی محیطی متفاوت و صمیمی را بوجود می‌آورد. زیرا ظاهری با شباهت بسیار بالا به چوب طبیعی دارد و استفاده از مواد اولیه پایه یعنی تراشه‌های چوب موجب این شباهت شده است. در صورتی که از پروفیل چوب پلاست برای اجرای سقف کاذب لوور استفاده کنید، نه تنها تاسیسات و نازیبایی‌های سقف اصلی را به بهترین شکل می‌پوشانید. که محیط را به کلی تغییر داده و فضایی در عین حال ساده اما شیک بوجود خواهد آمد. ضمن اینکه دسترسی به سقف اصلی نیز به آسانی امکان پذیر است.

بنابراین اگر تصمیم به اجرای سقف کاذب دارید، قطعا لوور چوب پلاست یک انتخاب ایده‌آل برای شما خواهد بود. نورپردازی این سقف نیز بسیار آسان بوده و جلوه آن را دو برابر خواهد کرد. همچنین با نورپردازی می‌توانید محیط را نیز نورانی‌تر نمایید و خوشبختانه سقف لوور این امکان را به شما می‌دهد. در صورت نیاز می‌توانید سقف را به راحت‌ترین روش ممکن تمیز کرده و با استفاده از جاروبرقی گردروبی نمایید. 

4.3/5 - (3 امتیاز)
بازگشت به بالا