پروفیل چوب پلاست RP1

پروفیل چوب پلاستیک RP1

نام پروفیل

پروفیل چوب پلاست RP1

ابعاد مقطع پروفیل

35×80 میلی‌متر

عنوان کاربری

سقف کاذب چوبی

پروفیل چوب پلاست RP1

پروفیل چوب پلاست RP1 از سری محصولات پرکاربرد جهت طراحی سقف کاذب است. این متریال توسط شرکت چوپکس و با استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت تولید می‌شود. RP1 از انواع پروفیل توخالی است که وزنی سبک دارد و نصاب می‌تواند در زمانی کم و با سرعتی بالا نصب سقف کاذب را انجام دهد. شباهت زیاد محصولات چوب پلاستیک شرکت چوپکس به چوب طبیعی باعث شده است تا بتوان از انواع پروفیل چوب پلاستیک به عنوان جایگزینی مناسب جهت عناصر قابل اجرا با چوب استفاده نمود. به این صورت نیز از آسیب به محیط زیست جلوگیری خواهد شد.

پروفیل چوب پلاستیک RP1 ابعاد مقطع کلی برابر با 80×35 میلی‌متر دارد و گزینه‌ای مناسب جهت اجرای انواع سقف کاذب است. سقف لوور پرطرفدارترین نوع آن بوده و بیشتر در دکوراسیون داخلی مکان‌های عمومی قابل اجرا خواهد بود. محصولات چوپکس نیازی به ترمیم دوباره نداشته و همین امر تاثیر بسزایی در کاهش هزینه‌های نگهداری خواهد داشت. ضمن این که می‌توان المان اجرا شده با پروفیل چوب پلاست را به راحت‌ترین شکل ممکن تمیز کرد. با نصب این محصول اطمینان خواهید داشت که با گذشت سال‌ها، المان ساخته شده از لحاظ ظاهری، شکل اولیه خود را به بهترین حالت حفظ خواهد نمود.

پروفیل چوب پلاستیک RP1 را می‌توان در 6 رنگ متنوع انتخاب کرد که در فضاسازی بسیار موثر است. همین امر این امکان را به کاربر می‌دهد تا بتواند المان اجرا شده را با سایر عناصر موجود در محیط هماهنگ نماید. در صورتی که از این پروفیل در اجرای سقف کاذب استفاده نمایید، می‌توانید کفپوش یا دیوارپوش را متناسب با سقف چوبی نمایید. به این ترتیب محیطی یکپارچه و متفاوت خلق خواهید کرد. از دیگر ویژگی‌های این پروفیل چوب پلاستیک، مقاومت بالا و استحکام انواع پروفیل چوب پلاستیک است. علت استحکام بالای آن استفاده از تراشه‌های چوب، پلاستیک بازیافتی و آرد مخصوص در مراحل تولید محصولات چوپکس است.

پروفیل چوب پلاستیک RP1
پروفیل چوب پلاستیک RP1
Rate this page
بازگشت به بالا