پروفیل چوب پلاست SP

پروفیل چوب پلاستیک SP

نام پروفیل

پروفیل چوب پلاست SP

ابعاد مقطع پروفیل

294×90 میلی‌متر

عنوان کاربری

مبلمان فضای باز، نیمکت 

پروفیل چوب پلاست SP

پروفیل چوب پلاست SP ساخته شده توسط شرکت چوپکس با استفاده از بهترین مواد اولیه است که مزایای بسیاری به نسبت سایر مصالح ساختمانی دارد. این محصول از گزینه‌ای مناسب برای طراحی و اجرای عناصر کاربردی در روف گاردن و محوطه سازی همچون: مبلمان چوبی فضای باز و نیمکت چوبی است. پروفیل چوب پلاستیک محصولی نوین بوده که دوستدار طبیعت است؛ از این‌رو می‌توانید محصولات چوب پلاستیک چوپکس را با توجه به عنوان متریالی مناسب جهت المان‌هایی که با چوب طبیعی اجرا می‌شود، استفاده نمایید. 

پروفیل چوب پلاستیک SP ابعاد مقطع کلی برابر با 294×90 میلی‌متر دارد که مناسب جهت ساخت و اجرای مبلمان و نیمکت چوبی است. همانطور که می‌دانید یکی از المان‌های شهری که تاثیر بسزایی در زیبایی و چهره شهر دارد، مبلمان شهری بوده که به راحتی با پروفیل چوب پلاستیک قابل اجرا خواهد بود؛ ضمن این که می‌توانید از این المان در طراحی فضای باز ویلا یا منازل مسکونی، محوطه سازی و اجرای روف گاردن نیز استفاده نمایید. این محصول مانند سایر متریال‌های چوب پلاست چوپکس از وزن سبکی برخوردار است که به همین علت کار را برای نصاب بیش از پیش آسان نموده و در کمترین زمان ممکن نصب و اجرای المان را با سرعتی بالا امکان پذیر می‌نماید.

این محصول بسیار مقاوم و مستحکم در برابر عوامل فیزیکی و بیرونی همچون: تابش متداوم نور خورشید، باران، رطوبت یا نفوذ آب است که استفاده از آن را در فضای باز آسان خواهد کرد. شباهت زیاد محصول به چوب باعث می‌شود تا اجرای عناصری همچون مبلمان فضای باز یا نیمکت چوبی با فضای سبز یا سایر المان‌هایی از جمله: کفپوش چوبی هماهنگی خاصی داشته باشد. 

پروفیل چوب پلاستیک SP
4.1/5 - (9 امتیاز)
بازگشت به بالا