پروفیل چوب پلاست ST

پروفیل چوب پلاست ST

نام پروفیل

پروفیل چوب پلاست ST

ابعاد مقطع پروفیل

25×145 میلی‌متر

عنوان کاربری

کفپوش پرتردد

پروفیل چوب پلاستیک ST

پروفیل چوب پلاست ST از محصولات پرکاربرد شرکت چوپکس در زمینه نصب و اجرای کفپوش چوبی است. همانطور که می‌دانید، کفپوش یکی از المان‌های اصلی در معماری داخلی به شمار می‌آید که تاثیر به سزایی در محیط دارد و کفپوش چوبی یکی از پرطرفدارترین انواع آن به شمار می‌آید. به همین علت باید هنگام انتخاب این عنصر جهت زیباسازی در معماری نهایت دقت را داشت. انتخاب رنگ مناسب پروفیل چوب پلاستیک ST جهت اجرای کفپوش چوبی از مواردیست که می‌توان هارمونی خاصی را با دیگر المان‌ها موجود در فضا ایجاد کرد. این محصول دارای چندین رنگ بوده که می‌توانید با توجه به فضای مورد نظر، رنگ مورد علاقه را انتخاب کرده و به راحتی کفپوش چوبی را با سایر عناصر موجود هماهنگ نمایید. 

پروفیل چوب پلاست ST ابعاد مقطع کلی برابر با 148×25 میلی‌متر دارد که با زیرسازی قوطی و کلیپس، قابل نصب و اجرا جهت کفپوش پرتردد خواهد بود. یکی از ویژگی‌های کفپوش چوبی اجرا شده با پروفیل چوب پلاستیک استفاده در فضای باز و فضای بسته است. به همین علت این امکان را به شما می‌دهد تا محیطی گرم و صمیمی را با این عنصر اصلی بوجود آورید. شکل ظاهری این پروفیل چوب پلاستیک شباهت زیادی به چوب دارد و همچنین از استحکام و مقاومت بالایی در برابر ضربات برخوردار است؛ دو سطح این پروفیل از شیارهای درشت برخوردار است. 

پروفیل چوب پلاستیک ST دارای وزنی بسیار سبک بوده که همین امر باعث می‌شود تا در کمترین زمان و با سرعتی بالا بتوان این محصول را نصب و اجرا نمود. از مزیت‌های کفپوش چوبی اجرا شده با استفاده از این پروفیل می‌توان به طول عمر بالا و مقاومت در برابر نفوذ آب یا رطوبت اشاره نمود. به همین علت می‌توان از این محصول در مکان‌های پرتردد و شلوغ از جمله: مراکز خرید، رستوران یا کفپوش استخر استفاده نمود. 

4.3/5 - (15 امتیاز)
بازگشت به بالا