پله دوبلکس و نرده چوبی خلاقیتی متفاوت در معماری داخلی

نرده راه پله چوبی خلاقیتی متفاوت در معماری داخلی
فهرست مطالب

نرده راه پله چوبی خلاقیتی متفاوت در معماری داخلی

خلاقیت طراحان و متخصصان در زمینه معماری داخلی همواره تحسین کننده و بسیار منحصر بفرد بوده است. در اغلب معماری‌های خارق‌العاده و جذاب شاهد استفاده از راه پله چوبی دوبلکس خواهید بود. استفاده این راه پله‌ها از زمان‌های گذشته مرسوم بوده است. کیفیت مواد اولیه، مزایای فوق‌العاده و همچنین زیبایی‌های منحصر بفرد در آنها سبب گشته تا همچنان استفاده از آن‌ها با کمی تفاوت در نحوه نصب و همچنین متریال اولیه متفاوت، مورد توجه باشد.

نصب و اجرای پله و نرده چوبی

برای نصب و اجرای پله و نرده چوبی، بهتر است از افراد خبره و متخصص در این زمینه کمک گرفته و همچنین از ایده‌های ناب آن‌ها غافل نمانید. نصب راه پله چوبی دوبلکس قوانین خاص و قابل تاملی دارد که با در نظر گرفتن و اجرای آن‌ها، می‌توان از یک محصول بی‌نقص و متفاوت برخوردار گشت. استفاده از بهترین حد فاصل برای راه پله، استفاده از نرده‌های مقاوم و محکم، استفاده از بهترین متریال برای فیکس کردن پله‌ها و مواردی از این قبیل، همگی در نصب و اجرای پله و نرده چوبی بسیار تاثیرگذار هستند.

مشاوره رایگان با کارشناسان چوپکس 

02122901835

تولید و نصب نرده چوبی

یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین موارد در راه پله چوبی دوبلکس، استفاده از نرده چوبی خواهد بود. نرده چوبی نه تنها ظاهر متفاوت و خیره‌ کننده‌ای را برای پله‌های چوبی به ارمغان خواهد آورد، بلکه سبب دو چندان شدن امنیت در آن‌ها نیز خواهد شد. از جمله موارد مهم در تولید نرده، توجه به کیفیت و طراحی ناب آن‌ها در ایستگاه نرده، پایه، دسته و نعلبکی نرده چوبی خواهد بود. استفاده از بهترین متریال‌ها برای نصب این نرده‌ها بسیار مهم و ضروری خواهد بود. نرده‌های چوبی از تنوع در رنگ و طرح بسیار زیادی نیز برخوردار هستند.  

تولید و نصب نرده چوبی
تولید و نصب نرده چوبی

متریال چوب پلاستیک گزینه‌ای مناسب برای پله و نرده چوبی

همانطور که در دنیا همه چیز در حال پیشرفت است، مصالح ساخت و ساز نیز از این عرصه غافل نمانده و شاهد ظهور محصولات و متریال‌های نوین در این صنعت هستیم. پروفیل چوب پلاستیک نیز از سری محصولات نوین به شمار می‌آید که در زمینه‌های متعددی کاربرد دارد؛ یکی از موارد استفاده از این محصول، نصب و اجرای پله و نرده چوب پلاست بوده که از هر لحاظ به نسبت دیگر مصالح برتر است. متریال چوب پلاست نه تنها بسیار مقاوم و مستحکم است که ظاهری متفاوت و شبیه به چوب دارد؛ به همین علت کاربرد این محصول در معماری داخلی همگام با سایر المان‌هایی چون دیوارپوش، کفپوش و … فضایی خاص ایجاد خواهد کرد.

راه پله چوبی دوبلکس

جذابیت دکوراسیون منزل در گرو استفاده از متریال‌های اولیه منحصر بفرد و ایده‌آل خواهد بود. همیشه استفاده از چوب در دکور منازل نه تنها طراحی خاصی را به دنبال داشته، بلکه شگفتی‌های بصری جذابی را نیز به همراه داشته است. یکی از محصولاتی که همواره می‌تواند تاثیرات چشمگیری برروی دکور منزل شما داشته و بر خاص بودن آن بیافزاید؛ استفاده از راه پله چوبی دوبلکس می‌باشد. این راه پله‌ها نه تنها دکوری خاص را برای منزل شما به ارمغان خواهند آورد، بلکه مزایای بسیار منحصر بفردی دارند که افراد خردمند و باهوش از آن‌ها استقبال می‌نمایند. موارد استفاده از  پله چوبی دوبلکس با توجه به خصوصیات مجذوب کننده آن بسیار زیاد است. در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت:

مزایای استفاده از پله چوبی دوبلکس در تهران ساخته شده با پروفیل چوب پلاست

مزایای بی‌نظیر این محصول، خریداران را به تامل وامی‌دارد. استفاده از این محصول علاوه‌بر زیبایی‌ها و مزایای دیگر، مقرون به صرفه و مفید بوده که در ادامه این مزایای جزئی‌تر بیان خواهند شد.

  • طراحی خاص

 اولین مزیت در راه پله چوبی دوبلکس اجرا شده با پروفیل چوب پلاستیک طراحی خیره کننده آن خواهد بود. طراحی‌های متفاوت با ایده‌های ناب برای نصب، می‌توانند ارزش بصری و زیبایی منزل شما را صد چندان نمایند. برش‌های جذاب برروی پله دوبلکس و همچنین نحوه نصب مناسب، شما را از انتخاب هوشمندانه تهیه راه پله چوبی خرسند خواهد ساخت.

راه پله چوبی دوبلکس
راه پله چوبی دوبلکس
  • کیفیت مطلوب

استفاده از محصولات چوب پلاستیک با کیفیت مطلوب و نادر، می‌تواند توجه اغلب خریداران را به سمت خود معطوف دارد. استفاده از بهترین و مقاوم‌ترین مواد اولیه همچون چوب و پلاستیک برای ساخت این محصولات همواره زبانزد خاص و عام بوده است. اگر کیفیت این محصولات را با محصولات دیگر مانند ( محصولات سنگی ) قیاس نمایید، برگ برنده از آن پله دوبلکس با استفاده از پروفیل چوب پلاست خواهد شد. این محصول در تابستان‌ها و زمستان‌ها از دمای مناسبی برخوردار بوده و هرگز به بدن شما آسیب نخواهد رساند.

  • امنیت بیشتر

یکی دیگر از موارد قابل توجه در مزایای راه پله و نرده چوبی، امنیت بیشتر آن‌ها خواهد بود. این محصولات نسبت به راه پله‌های دیگر از امنیت بیشتری برخوردار خواهند بود.

  • تنوع در محصول

از جمله موارد قابل توجه در راه پله چوبی دوبلکس ساخته شده با چوب پلاست، توجه به تنوع در طرح و رنگ آن‌ها خواهد بود؛ این محصولات از تنوع بالا در طرح و رنگ برخوردار هستند.

  • قیمت ایده‌آل

قیمت چوب پلاست با در نظر گرفتن کیفیت و طراحی‌های متفاوت، متغیر خواهد بود و به نسبت دیگر متریال‌ها بسیار مقرون به صرفه است. با توجه به خصوصیات ویژه در این محصول، می‌توان گفت از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار می‌باشد. 

  • هزینه نگهداری

این محصولات به راحتی تمیز شده و براقیت آن‌ها بسیار مورد توجه خواهد بود؛ البته تمیزی این راه پله‌ها با مواد براق کننده بسیار جذاب و خیره کننده است. ضمن این که محصولات چوب پلاست نیازی به صرف هزینه‌های هنگفت جهت ترمیم یا رنگ دوباره نخواهند داشت.  

4.1/5 - (9 امتیاز)
پله دوبلکس و نرده چوبی خلاقیتی متفاوت در معماری داخلی

مشاوره رایگان با کارشناسان چوپکس 

02122901835

بازگشت به بالا