چند دلیل برای نصب سقف کاذب چوبی

چند دلیل برای نصب سقف کاذب چوبی
فهرست مطالب

اگر به فکر نصب سقف کاذب چوبی در اتاق خود هستید، شکی نیست که یک سقف کاذب چوبی مزایای بسیاری دارد. در اینجا ما چند دلیل خوب برای نصب سقف کاذب چوبی در اتاق را برای شما بیان می کنیم.

جذب صدا

نصب سقف کاذب چوبی مزایای آکوستیک بسیار خوبی را ارائه می دهد زیرا این امکان را به ما می دهد تا از پانل های صوتی چوبی با جاذب صدا استفاده کنیم. این پنل های چوبی برای کنترل طنین صدا در اتاق به طور مؤثر و مورد احتیاط، ایده آل هستند.

مشاوره رایگان با کارشناسان چوپکس 

02122901835

پنهان کردن سیم ها

یکی از اصلی ترین دلایلی که شخص از سقف کاذب استفاده می کند این است که به شما این امکان را می دهد که کابل ها و لوله ها را در انواع مختلف نصب (برق ، فیبر ، تهویه حرارتی و …) مخفی کنید.

جابجایی

یکی دیگر از مزیت های مهم نصب سقف کاذب چوبی این است که دسترسی به هر کابل یا وسیله واقع در داخل آن بسیار راحت است و در صورت نیاز تعمیر یا جدا کردن آن ساده می باشد، همچنین امکان جایگزینی سریع پنل های آسیب دیده را نیز فراهم می آورد.

طیف گسترده ای از مراحل اتمام: سقف کاذب چوبی تولید شده توسط شرکت ما، دارای کاتالوگ گسترده ای با گزینه ها و ترکیبات فراوان در ملامین، چوب لاک الکل طبیعی ،لاک و پروفیل RP2 است.

مقاومت در برابر ضربه و واکنش در برابر آتش و رطوبت

سقف کاذب چوبی چوپکس برای حداکثر مقاومت در برابر سایش طراحی شده است و همچنین بسته به نیاز هر پروژه می توان با موادی که دارای ویژگی های خاص در برابر آتش و رطوبت هستند نیز ساخته شود.

صرفه جویی در مصرف انرژی

با پایین آمدن سقف یک اتاق، مقدار هوا در متر مکعب را که نیاز به تهویه مطبوع دارد کاهش می دهد، در حالی که فضای هوای بین سقف کاذب چوبی و سقف اصلی عایق حرارت و صدا را فراهم می کند. 

5/5 - (1 امتیاز)
چند دلیل برای نصب سقف کاذب چوبی

مشاوره رایگان با کارشناسان چوپکس 

02122901835

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا