با یکی از عناصر تاثیر گذار در محوطه آشنا شوید!

فهرست مطالب

انواع پروفیل چوب پلاستیک در رنگ‌ها و مدل‌های متفاوت تولید می‌شود که هر رنگ و هر عملیات با توجه به نیازهای پروژه و سلیقه کارفرما متفاوت است. رنگ‌های متنوع پروفیل چوب پلاست ویژگی‌های متفاوتی را در فضا و برروی افراد القا می‌کند؛ به همین علت با توجه به این موارد ابعاد متفاوت چوب پلاست همراه با رنگ مورد علاقه کارفرما در محیط قابل اجرا خواهد بود.

انواع پروفیل چوب پلاستیک با رنگ روشن

چوب پلاستیک با رنگ کرم متمایل به زرد اصولا در فضاهایی استفاده می‌شود که کم نور و تاریک هستند؛ این نوع چوب پلاست با روشن‌تر کردن فضا، باعث آرام بخشی به فرد شده و با ایجاد فضای صمیمی، حس خوبی را القا می‌کند. همچنین در کفپوش چوبی دور استخر عموما از این رنگ استفاده می‌شود و نسبت به کفپوش پلاستیکی دور استخر بسیار شکیل‌تر است. در نتیجه از  این رنگ از پروفیل چوب پلاستیک استفاده زیادی می‌شود یا برای مثال رنگ‌های مایل به سفید باعث روشن شدن فضا می‌شود، همچنین رنگ سفید در روشن‌تر نشان دادن فضای مورد نظر ما بسیار تاثیر گذار است، اما اگر به طور مثال در فضای داخلی ما استفاده شود که دارای نورهای مصنوعی است باید از نورهای رنگ گرم (برای مثال زرد) استفاده شود.

مشاوره رایگان با کارشناسان چوپکس 

02122901835

انواع پروفیل چوب پلاستیک با رنگ روشن
انواع پروفیل چوب پلاستیک با رنگ روشن

پروفیل چوب پلاستیک با رنگ تیره

رنگ دیگری که در اجرا و نصب انواع پروفیل چوب پلاست مورد توجه قرار می‌گیرد، خاکستری تیره است که بسیار شیک و آرام بخش است؛ می‌توان این رنگ از متریال را در فضای باز رستوران نیز استفاده کرد.  رنگ قهوه‌ای همچنین حس ساده بودن را به انسان می‌دهد و یکی از گزینه‌های مناسب برای کفپوش چوبی به شمار می‌آید. علاوه‌براین باثبات بودن و پایداری را در فرد ایجاد می‌کند که باعث حس اطمینان در انسان‌ها می‌شود.

انواع پروفیل چوب پلاستیک با رنگ تیره
انواع پروفیل چوب پلاستیک با رنگ تیره

مزایای کفپوش چوب پلاست

در کل حسی که چوب و یا شبه چوب با رنگ و بافت خود ایجاد می‌کند، از اهمیت بالایی برخوردار بوده و باعث از بین رفتن استرس خواهد شد. تحقیقات نشان داده‌اند که این رنگ در فضاهای درمانی و بیمارستان‌ها باعث بهبود بیماران می‌شود؛ همچنین در بیمارانی که دارای مشکلات عصبی هستند اثرات حرکات تنشی کمتر شده و راحت‌تر می‌توان بیماران را به آرامش دعوت کرد و خیلی سریع‌تر از همیشه به خواب می‌روند.

تاثیرات مثبت شباهت چوب پلاستیک به چوب

مطالعات انجام شده نشان داده است که دکوراسیون چوبی منزل یا کفپوش چوبی حس مطبوع‌تری در مقابله با فضاهای که با مبلمان پلاستیکی و سایر متریال‌ها چیدمان شده است، ایجاد خواهد کرد. در مدارس نیز با آزمایشاتی که انجام شده، به این نتیجه رسیده‌اند که یادگیری افراد در فضاهایی که چوب پلاستیک یا چوب کار شده، بیشتر از فضاهای دیگر است. بنابراین با استفاده از ترمو چوب و چوب پلاستیک می‌توان تمرکز بچه‌ها را به طرز قابل توجهی افزایش داد؛ همچنین استفاده از انواع فلاورباکس چوبی می‌تواند برروی پنجره اتاق‌های بیماران تاثیری مثبتی داشته باشد.

در مجموع

ما هر روز با انواع رنگ‌ها در زندگی روزمره‌مان سر و کار داریم، ولی به کار بردن آن‌ها در فضای داخلی یا بیرون ساختمان، مستلزم طراحی‌های ویژه‌ایست که هرکسی نمی‌تواند آن‌ها را لحاظ کند. اگر ما کمی تلاش کنیم و این متریال‌ها را در مبلمان شهری تهران استفاده کنیم و یا فلاورباکس چوبی طبقاتی در کوچه خیابان‌های شهر اجرا کنیم، تاثیر بسیار مثبتی را در فضای شهر خود می‌گذاریم. در نهایت چوب پلاستیک در ایران باعث تغییر به سزایی در صنعت ساختمان ایران گشته است. انواع رنگ‌های تولید شده پروفیل چوب پلاستیک در پرگولا، آلاچیق، مبلمان فضای باز شهری، نمای ساختمان و کفپوش چوبی نیز استفاده می‌شود.

با چوپکس فضای خود را احیا کنید

نظرات و سوالات خود را از طریق دیدگاه یا در قسمت تماس با ما مطرح فرمایید

همچنین می‌توانید برای اجرای کفپوش چوبی و اطلاع از قیمت کفپوش چوبی در تهران یا سراسر ایران با ما تماس بگیرید

5/5 - (1 امتیاز)
با یکی از عناصر تاثیر گذار در محوطه آشنا شوید!

مشاوره رایگان با کارشناسان چوپکس 

02122901835

۷ نظر درباره “با یکی از عناصر تاثیر گذار در محوطه آشنا شوید!
  1. ضمن عرض سلام و خسته نباشید ،بنده در حال اجرای دک بالای پشت بام به عنوان قسمتی از روف گاردن آپارتمان خود هستم ولی با اطلاعاتی که داده اید نگران رنگ پریدگی محصول تان هستم ممکنه راهکاری برای کمتر کردن میزان آن ارائه فرمایید. متشکرم

    1. با عرض سلام،حقیقتا در مورد رنگ پریدگی راهکار دائمی وجود ندارد و پوشش های سطحی نیز به مرور زمان و در اثر تردد از بین میروند ولی به صورت کلی رنگ پریدگی این محصول ناخوشایند نخواهد بود و مدل آن متفاوت با رنگ پریدگی چوب است که رنگ به صورت کلی محو مشود و نیاز به رنگ آمیزی دوباره دارد. این بدین معنی است که رنگ یک یا دوپرده روشن تر خواهد شد.

  2. سلام وقت بخیر
    سوال در مورد کفپوش های شما داشتم
    نوع جنس و کیفیت و رنگ جنس برای من مهم هست متراژ کار من ۳۵۰ متر مربع هست
    میخواستم در مورد خرید جنس و نحوه ارسال و نحوه نصب سوال کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا