کف سازی مدرن فضای باز (محوطه، باغ، حیاط ویلا)

کف سازی مدرن فضای باز (محوطه، باغ، حیاط ویلا)
فهرست مطالب

طراحی و کف سازی یکی از مراحل اصلی محوطه سازی است و موارد بسیاری وجود دارد که باید بخاطر بسپارید. از جمله این موارد می‌توان به نکات زیر اشاره نمود:

هدف شما از کفپوش کردن محوطه فضای باز چیست؟
آیا بدنبال کفپوش کردن بخش یا تمام محوطه هستید؟
آیا در محوطه شما استخر یا جکوزی وجود دارد؟
آیا در فضای باز یا محوطه، آلاچیق یا ایوان دارید؟

مشاوره رایگان با کارشناسان چوپکس 

02122901835

و هزاران آیا دیگر که با پاسخ صحیح هرکدام به انتخاب دقیق دست می‌یابید. گزینه‌های زیادی برای کفپوش فضای باز وجود دارد. اما با وجود محصولات متنوعی که این روزها به بازار عرضه شده است، انتخاب مناسب برای شما سخت خواهد بود.

معرفی چوب پلاست محصولی برای کف سازی مدرن

به آنچه برای کفپوش بیرونی نیاز دارید، فکر کنید. سپس با در نظر گرفتن محصولاتی که به شما معرفی می‌شود به این نتیجه برسید که کدام یک ویژگی‌های مناسب برای قرار گرفتن در فضای باز را دارد. کفپوش چوبی با ظاهر طبیعی خود، زیبایی و گرما را به محوطه می‌بخشد و آن را به ویژگی شیک هر فضای باز تبدیل می‌کند.

چوب پلاست چوپکس بهترین گزینه کفپوش فضای باز و خارجی بوده که علاوه‌بر شیک و متفاوت بودن، در عین حال از استحکام و مقاومت بالایی نیز برخوردار است. انتخاب کفپوش مناسب برای حیاط خلوت، حیاط جلویی، فضای باز باغ و ویلا، کفپوش استخر و پاسیو مهم بوده و این امر اغلب نادیده گرفته می‌شود. در واقع، اکثر مردم نمی‌دانند گزینه مناسب چیست. همین تصمیم گیری آگاهانه درباره انتخاب بهترین کفپوش را برای شما دشوار می‌کند. 

معرفی چوب پلاست محصولی برای کف سازی مدرن

چرا از چوب پلاست در کف سازی استفاده کنیم؟

کفپوش کامپوزیت چوب پلاست از نظر ظاهری بسیار شبیه به چوب طبیعی است. بنابراین می‌تواند به فضای باز (حیاط، باغ، ویلا، پاسیو یا هر مکان بیرونی) حالت گرم و صمیمی، دنج یا ظاهری شیک، صیقلی و مدرن بدهد. همانطور که می‌دانیم، چوب هرگز از مد نمی‌افتد، بنابراین تخته‌های کامپوزیت چوب پلاست انتخابی مناسب و کارآمد خواهد بود.

زیرسازی کفپوش در متراژ بالا، از طریق قوطی کشی یا آهن کشی انجام می‌شود. پس از زیرسازی لایه‌های مخصوص کفپوش چوب پلاست، بر روی این آهن کشی قرار خواهد گرفت که با پیچ و مهره متصل می‌شود. بنابراین، این راه حل ایده‌آل برای کسانی است که به دنبال کفپوش ثابت و مستحکم هستند. به عنوان مثال برای استفاده در پاسیو، استخر و جکوزی در فضای باز، محصولات چوب پلاست انتخابی مناسبی خواهد بود.

تایل چوبی به عنوان یک نسخه مدرن‌تر و ارزان‌تر از کفپوش چوب پلاست است. این کاشی‌ها چوبی با وزن سبک هنگام نصب، کار را برای شما آسان می‌کند. به همین علت برای کاربرد در تراس کوچک یا با ابعاد متوسط فوق العاده هستند. با استفاده از فناوری روز می‌توانید جلوه‌ای باشکوه و واقعی از چوب اما بدون چالش‌های چوب سنتی بدست آورید.
این محصول برای استفاده در محیط‌هایی با ابعاد متوسط نیز مناسب است و همچون سایر محصولات چوب پلاست دارای یک سطح خراشیده بوده که حتی در صورت وجود رطوبت، یک چسبندگی لغزشی ایمن را ایجاد می‌کند.

جوانب مثبت کف سازی با چوب پلاست

چوب طبیعی به تنهایی نیاز به تعمیر و نگهداری خواهد داشت. انبساط، کوچک شدن، موریانه‌ها و حشرات موزی، بازسازی، رنگ آمیزی، این لیست ادامه دارد! با کامپوزیت چوب پلاست، اما هزینه تعمیر و نگهداری عملا به صفر خواهد رسید. وجود پلاستیک در ترکیبات این محصول استحکام آن را به نسبت چوب طبیعی چند برابر خواهد کرد.

جوانب مثبت کف سازی با چوب پلاست

مزایای چوب پلاست در کف سازی مدرن

مقاومت در برابر آتش: همه ما می‌دانیم که سوختگی در چوب وجود دارد، اما محصولات چوب پلاست طوری ساخته شده‌اند تا در برابر آتش مقاوم باشند، تا کف و مهم‌تر از همه خانواده امنیت داشته باشد.

در دسترس بودن: هنگام خرید چوب جامد، باید اطمینان حاصل کنید که آن را از منبع معتبری تهیه کرده‌اید. اما برای خرید و اجرای خدمات متنوع با چوب پلاست تنها کافیست شرکتی معتبر همچون چوپکس را در این زمینه بیابید.

سازگار با محیط زیست: محصولات کامپوزیت چوب پلاست قابل بازیافت هستند که از بامبو، الیاف چوب و رزین‌های قابل بازیافت ساخته شده‌اند. اکنون می‌توانید با کفپوشی از مواد “سبز” از فضای سبز لذت ببرید.

مناسب برای کفپوش بالکن: هر گزینه کفپوش بیرونی برای بالکن کوچک در طبقات بالا مناسب نیست یا خوب به نظر نمی‌رسد. اما تایل چوب پلاست بهترین گزینه برای تراس‌های کوچک است.

نصب و راه اندازی آسان: آیا می‌خواهید ساعت ها در بیرون از آفتاب گرم کار کنید و سعی کنید یک کفپوش با چکش و میخ بسازید؟ کفپوش تایل کامپوزیت به سرعت متصل می‌شود و می‌توانید حتی خد شما نیز آن را نصب کنید. اما آنچه ممکن است روزها نیاز به زیرسازی حرفه‌ای خواهد داشت. 

مقاوم در برابر رطوبت بالا: یکی از ویژگی‌های اصلی این محصول مقاومت بالای آن در برابر نفوذ آب و رطوبت هواست. باران‌های پیاپی و آب به این کامپوزیت نفوذ نمی‌کند. به همین علت از چوب پلاست برای کفپوش دور استخر استفاده می‌شود. 

مقاوم در مجاورت با هوای آزاد: مواد اولیه مرغوب و با کیفیت در مراحل تولید چوب چلاست باعث شده تا این محصول گزینه‌ای مناسب برای قرار گرفتن در برابر هوای آزاد باشد. اصلا یکی از دلایلی که از چوب پلاست در فضای بیرونی استفاده می‌شود، استحکام و طول عمر بالای آن بوده که در اثر قرار گرفتن در فضای بیرونی آسیب نخواهد دی. 

4/5 - (2 امتیاز)
کف سازی مدرن فضای باز (محوطه، باغ، حیاط ویلا)

مشاوره رایگان با کارشناسان چوپکس 

02122901835

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا