گلدان چوبی و تاثیر آن در فضاسازی محیط

گلدان های زیبا و تاثیر آن در فضاسازی محیط
فهرست مطالب

گلدان چوبی پرطرفدارترین نوع گلدان 

گلدان چوبی یکی از زیباترین عناصری است که برای دکوراسیون منزل و محوطه سازی مورد توجه قرار می‌گیرد. گل و گلدان می‌تواند یک بافت زنده و پویا را در محیط منزل ایجاد کند؛ از این‌رو فضاسازی با گل و گیاه بسیار مورد توجه است. همه ما به دنبال زیبایی هستیم و از این زیبایی به شیوه‌های گوناگون استقبال می‌کنیم.

وجود یک گلدان یا فلاور باکس چوبی می‌تواند حس متفاوتی در محوطه سازی ایجاد نماید و ارتباط شما با طبیعت را بیش از قبل کند؛ این المان در کنار سایر عناصر مانند: نرده چوبی، روف گاردن یا بام سبز جهت پرورش گل و گیاهان بسیار مناسب است. گلدان‌های چوبی در طرح‌های مختلفی تهیه و در دکوراسیون منزل مورد استفاده قرار می‌گیرند. به همین علت برای زیبایی منزل به شدت توصیه می‌شوند.

مشاوره رایگان با کارشناسان چوپکس 

02122901835

با فلاورباکس چوبی می‌توان مجموعه‌ای از گل‌های طبیعی یا مصنوعی را در محیط منزل نگهداری نمود. این باکس‌ها بسیار شیک و جذاب بوده و فضای بسیار کمی را در محیط منزل اشغال می‌کنند.

گلدان چوبی در نمونه‌های فانتزی و ساده مورد استفاده قرار می‌گیرد.

گلدان چند طبقه چوبی

استند گلدان چوبی و کاربردهای آن

استند گلدان چوبی نیز یکی دیگر از المان‌های مهم در دکوراسیون منزل و محوطه سازی می‌باشد. این استندها محل مناسبی برای پرورش گل و گیاه هستند. استند گلدان چوبی در طراحی و اجرای دیوار سبز، روف گاردن یا بام سبز، تراس گاردن و سایر مکان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. چنین استفاده‌ای از گلدان‌های چوبی بسیار مرسوم و رایج بوده که تاثیر بسزایی در محیط دارد؛ خصوصا اگر گلدان چوبی با محصولی همچون چوب پلاستیک ساخته شده باشد و دوستدار طبیعت باشد.

 

گلدان چند طبقه چوبی

استندها در طراحی، بسیار شیک و بی‌نظیر عمل می‌کنند و با توجه به این امر گزینه خوبی برای شکل‌دهی دکوراسیون و محوطه سازی می‌باشند. خوشبختانه استندها تنوع زیادی در شکل و اندازه دارند. همچنین این المان می‌تواند برای جمع‌آوری چند فلاورباکس چوبی مورد استفاده قرار بگیرد. اگر تمایل دارید چندین گلدان و باکس گل را در یک استند قرار دهید، بهتر است از استندهایی با ظرفیت بالا کمک بگیرید؛ زیرا استند گلدان چوبی با ابعاد و سایزهای متفاوت تولید می‌شود.

گلدان چوبی دیواری در طراحی دکوراسیون

برای نگهداری و ذخیره‌سازی گلدان‌های چوبی از شیوه‌های مختلف کمک گرفته می‌شود. بهره‌مندی از دکورهای دیواری مناسب برای ذخیره گلدان نیز از نمونه عناصر مهم برای ترتیب دکوراسیون است. گلدان چوبی دیواری بنا به دلایل مختلف مورد توجه می‌باشد. این گلدان‌ها کمتر در‌ دسترس قرار می‌گیرند. این موضوع برای جلوگیری از خراب شدن گل  و گیاه حائز اهمیت است. گلدان‌هایی که در گوشه و کنار محیط اتاق قرار دارند، ممکن است دچار آسیب شوند؛ این آسیب‌ها در رفت‌و‌آمدهای عادی اتفاق می‌افتد. بنابراین فلاورباکس چوبی گزینه‌ای مناسب جهت مراقبت از گل و گیاه بوده، ضمن این که فضای کافی برای پرورش آن‌ها خواهد داشت.

نکته مهم دیگر اینکه بیشتر خانه‌های ساختمانی و امروزی کمبود فضا دارند. بنابراین ممکن است فضای بسیار کمی در محیط منزل برای نگهداری گل و گیاه داشته باشند. بهرمندی از گلدان چوبی دیواری, امکان جمع‌آوری این گلدان‌ها را در بستر مناسب فراهم می‌کند.

فلاور باکس چوب پلاست المانی نوین در محوطه سازی

خرید گلدان چوبی و فروش گلدان چوبی در تهران

شهر تهران نیز فلاورباکس چوبی و مجموعه کاملی از گلدان‌های چوبی را برای عرضه و فروش در اختیار شهروندان قرار می‌دهد. این باکس‌ها و گلدان‌ها دارای اندازه و طرح‌های گوناگون می‌باشند. بنابراین می‌توانند به با یکپارچگی خاصی در کنار سایر عناصر و اجزای فضای مورد نظر مورد استفاده قرار بگیرند.

فلاورباکس چوبی موارد استفاده از آن در محیط

گلدان های زیبا برای حیاط و سایر مکان ها

فلاورباکس چوبی ساخته شده با پروفیل چوب پلاستیک امکان جمع‌آوری گل و گیاه را به‌شکل یکجا و منسجم فراهم می‌آورد. فلاورباکس چوبی در اندازه‌ گوناگونی تهیه و تولید می‌شود و می‌تواند مصارف مختلفی داشته باشند. وجود این باکس‌های گل زیبایی منزل را دوچندان خواهد کرد. این باکس‌ها بیشتر در اتاق پذیرایی مورد استفاده قرار می‌گیرند. فلاورباکس چوبی همچنین یکی از المان‌های اصلی در طراحی شهری به شمار می‌آید که در چهره و زیبا سازی شهر بسیار تاثیر گذار است.

وجود فلاورباکس چوبی در محوطه سازی جایگزینی مناسب برای گلدان با جنس‌های دیگر بوده و از این‌رو بسیاری از افراد این باکس‌ها را به سایر اجناس ترجیح می‌دهند. فلاورباکس چوبی در گلخانه‌ها، پاسیو، حیاط خلوت، تراس، محوطه مرکزی منزل و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فلاور باکس چوب پلاست المانی نوین در محوطه سازی

فلاورباکس چوب پلاست نیز از مواد مستحکمی تشکیل شده و به‌همین خاطر برای نگهداری از گل و گیاه بسیار توصیه می‌شود. این باکس‌های ضدآب گزینه خوبی برای ذخیره‌سازی گل و گیاه هستند. با انتخاب این باکس‌ها می‌توانید آبیاری منظمی را در لیست برنامه‌های خود قرار دهید.

گلدان چوب پلاست گزینه‌ای مناسب برای پرورش انواع گل و گیاه

همان‌طور که می‌دانید چوب پلاستیک دارای ویژگی‌های خاصی‌ست. از این‌رو طراحی و اجرای عناصر مختلف همچون: گلدان چوبی، نرده چوبی، کفپوش چوبی خصوصا در سقف روف گاردن مورد توجه قرار می‌گیرد. گلدان چوب پلاست با متریال عالی و درجه یک تهیه شده و به‌عنوان یک گلدان ضدآب مورد استفاده قرار می‌گیرد.

گلدان چوب پلاست در دکوراسیون منزل یا محوطه سازی فضای باز پرکاربرد خواهد بود؛ این گلدان چوبی می‌تواند فضاسازی لذت‌بخشی در محیط ایجاد نماید.

گلدان چوب پلاست گزینه‌ای مناسب برای پرورش انواع گل و گیاه

اگر شما تمایل به بهره‌مندی از استند ندارید، می‌توانید از راه دیگری برای ذخیره‌سازی گل و گیاه کمک بگیرید. وجود یک فلاورباکس چوبی ساخته شده با پروفیل چوب پلاست نیز می‌تواند نقش خوبی در جمع‌آوری گل و گیاه در منزل، تراس، روف گاردن و سایر مکان‌ها داشته باشد. البته این باکس‌ها با توجه به نوع مصرف و نیاز شما انتخاب و مورد استفاده قرار می‌گیرند.

بهرمندی از فلاورباکس چوبی برای پیوند عمیق با طبیعت بسیار کارایی دارد؛ ضمن اینکه این عناصر بستر مناسبی نیز برای نگهداری گل و گیاه فراهم می‌نمایند. استندها نیز گزینه خوبی برای ذخیره‌سازی گل و گیاه هستند؛ در این نوع دکوراسیون می‌توان از المان‌های دیگری همچون: نرده چوبی، کفپوش چوبی و … جهت ایجاد هارمونی یا یکپارچگی در فضای مورد نظر کمک گرفت. 

 

چوپکس از طراحی تا تولید و اجرا همراه شما

 

Rate this post
گلدان چوبی و تاثیر آن در فضاسازی محیط

مشاوره رایگان با کارشناسان چوپکس 

02122901835

بازگشت به بالا