تراس آپارتمان را با چند راهکار تزیین کنید !

تراس آپارتمان را با چند راهکار تزیین کنید !
فهرست مطالب

همانطور که می‌دانید در سال‌های اخیر، آپارتمان نشینی به خصوص در شهرهای بزرگ، پیشرفت زیادی داشته است. افزایش قیمت ملک، متراژ پایین، ازدحام جمعیت و … همه و همه تاثیر به سزایی در از بین رفتن حیاط‌ها و خانه‌های بزرگی شده که در کشور ما بسیار مرسوم بود. همین باعث شد تا ساکنینی که در ساختمان‌ها و آپارتمان‌ها زندگی می‌کنند به فکر استفاده بهینه از فضاهای موجود در منزل همچون: تراس آپارتمان، پشت بام یا فضای باز و حیاط باشند. به همین علت نیز این روزها با پدیده‌های نوینی از جمله: روف گاردن، تراس گاردن، محوطه سازی حیاط و … روبرو هستیم.

از سوی دیگر وجود محصولات کاربردی در این زمینه مانند چوب پلاست نیز باعث شده تا تغییر و ایجاد محیطی مناسب برای ساکنین در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت فراهم شود. محصولاتی که دوستدار محیط زیست بوده و با کاربرد آنها نه تنها به طبیعت آسیبی وارد نخواهد شد، که از صدمه به طبیعت نیز جلوگیری می‌شود. گذشته از این استفاده بهینه از پشت بام، تراس و بالکن یا حتی حیاط و تبدیل آن به فضایی سر سبز و قابل استفاده که البته سال‌هاست که در کشورهای پیشرفته اجرایی می‌شود، تاثیر به سزایی در پاکسازی هوا و گاهش آلودگی خواهد داشت. اصلا یکی از دلایلی که کشورهای پیشرفته در سال‌های اخیر به طور جدی از روف گاردن یا تراس گاردن استقبال نموده‌اند، کاهش آلودگی و در پی آن کاهش گرما است.

مشاوره رایگان با کارشناسان چوپکس 

02122901835

در این مطلب سعی داریم به شما روش‌های مناسب برای تغییر تراس آپارتمان و نبدیل آن به فضایی کاربردی و دوستداشتنی را معرفی کنیم. تا به این ترتیب اگر از فضای موجود به عنوان انباری استفاده می‌کنید، آن را در کمترین زمان ممکن تغییر داده و استفاده‌ای بهینه داشته باشید.

معرفی بهترین محصول برای طراحی تراس آپارتمان !

با توجه به اینکه تراس آپارتمان فضای باز محسوب می‌شود، بهترین محصول برای کاربرد در آن چیست ؟

این روزها محصولات بسیاری به بازار عرضه شده است که قابلیت استفاده در تراس را دارد. اما از لحاظ کیفی نمی‌توان تمامی آنها را تایید کرد. به خصوص اینکه فضای تراس باز بوده و در مجاورت دائم با هوای آزاد قرار داد. این خود تهدیدی بزرگ برای محصولی است که قصد کاربرد آن، در این محیط را دارید. بنابراین می‌توانیم به شما پروفیل چوب پلاست که مختص فضای باز و بیرونی تولید می‌شود را معرفی کنیم. این متریال با برخورداری از ظاهری با شباهت بسیار بالا به چوب طبیعی اما استحکامی چندین برابر، انتخابی مناسب برای هر فضای بازی خواهد بود. فلاورباکس چوبی، آلاچیق، کلبه و هر سازه سبکی که فکرش را بکنید، می‌توان با این متریال اجرا کرد.

سایبان تراس آپارتمان !

چند کاربره بودن آن نیز باعث می‌شود تا بتوانید از کف تا سقف و حتی مبلمان مورد نظر برای فضای بیرونی را با چوب پلاست طراحی و اجرا کنید. اگر تراسی با متراژ بالا دارید، قطعا می‌توانید فضای میزبانی را به طور کامل با این متریال چیدمان کنید. اگر متراژ تراس شما کوچک است، بازهم می‎توانید از چوب پلاست برای زیبا سازی آن به راحتی استفاده کنید. این بستگی به سلیقه شما و همینطور بودجه‌ای که برای این منظور در نظر گرفته‌اید دارد.

تزیین تراس آپارتمان با این محصول کاربردی !

برای اینکه بتوانید از این محیط بهترین استفاده را داشته باشید، باید ابتدا قصد خود از تغییر تراس را مشخص کنید. اگر تصمیم دارید آن را به محلی مناسب برای سپری کردن اوقات فراغت تبدیل نمایید، کافیست تا فضایی برای نشستن داشته باشید. اما برای همین کار نیز باید از صفر شروع کرده و کف تراس را با گزینه‌های موجود بپوشانید.

کف تراس آپارتمان !

تایل چوبی قابل اجرا با چوب پلاست یکی از گزینه‌های مناسب برای تراس‌های با متراژ کوچک یا متوسط است. بعضا از این ایده برای تراس‌های بزرگ نیز استفاده شده است. با این روش شما می‌توانید کف تراس آپارتمان را به بهترین شکل ممکن پوشانده و این محیط را برای رفت و مدی آسان و البته همیشه تمیز آماده نمایید. کفپوش چوبی نیز برای تراس‌های بزرگ مناسب بوده که آن هم با چوب پلاست اجرا می‌شود. ظاهری شیک و ساده به تراس بخشیده و فضایی مناسب بوجود می‌آورد. در کل اجرای کف تراس با محصولات چوب پلاست، علاوه‌بر زیبایی که بوجود می‌آورد، بسیار مستحکم بوده و با مواردی که سایر محصولات را تهدید می‌نماید، آسیب پذیر نخواهد بود.

سقف تراس آپارتمان !

سایبان تراس آپارتمان !

امروزه سایبان‌های متنوعی در بازار وجود دارد که می‌توان برای تراس انتخاب کرد. اما اگر قصد دارید که محیطی گرم و صمیمی بوجود آورده و ضمن آن در تراس محیطی یکدست بوجود آورید، می‌توانید پرگولا چوبی را برگزینید. سایبان چوبی در دو نوع مسقف و غیر مسقف ساخته می‌شود. در کشورهای پیشرفته این نوع سایبان چوبی را تراس طراحی می‌کنند و بواسطه آن نه تنها در محیط سایه ایجاد می‌کنند که از گیاهان پیچک و رونده برای تزیین تراس استفاده می‌کنند.

سقف تراس آپارتمان !

اگر به سقف چوبی علاقه دارید قطعا بهترین انتخاب برای سقف تراس آپارتمان، چوب پلاست است. این محصول در سطح مقاطع متفاوت تولید می‌شود و یکی از کاربری‌های آن سقف کاذب است. پس از اجرا می‌توانید آن را به بتهرین شکل نورپردازی کرده و فضایی خاص بوجود آورید. از ویژگی‌های سقف تراس آپارتمان با چوب پلاست می‌توان دسترسی آسان به تاسیسات را اشاره کرد. ضمن اینکه در کمترین زمان ممکن نصب و اجرا خواهد شد.

مبلمان تراس آپارتمان !

مبلمان تاشو برای تراس‌های کوچک انتخابی مناسب است. این کار باعث می‌شود تا بتوانید فضای بیشتری برای استفاده داشته باشید. با این حال اگر متراژ و مساحت بیشتری دارید، می‌توانید از مبلمان چوبی فضای باز استفاده کنید. چوب پلاست این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید فضایی برای نشستن در تراس طراحی کرده و فضایی برای قرار دادن وسایل اضافی در زیر مبلمان‌ها داشته باشید، بدون اینکه قابل مشاهده باشد.
با این حال شما حق انتخاب گسترده‌ای دارید که می‌توانید تنها از طریق مشاوره رایگان با کارشناسان چوپکس، محیطی مناسب و کارآمد برای استراحت در نزدیک‌ترین محل به مکان زندگی داشته باشید. مشاوران ما در همه حال آماده راهنمایی و پاسخگویی به شما همراهان گرامی هستند.

Rate this post
تراس آپارتمان را با چند راهکار تزیین کنید !

مشاوره رایگان با کارشناسان چوپکس 

02122901835

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا