دکوراسیون داخلی با چوب طبیعی

دکوراسیون داخلی با چوب طبیعی
فهرست مطالب

به روزترین دکوراسیون منزل

این روزها دکوراسیون داخلی منزل یا محل کار بسیار مورد توجه طراحان و معماران قرار گرفته و به همین علت رشته دکوراسیون داخلی طرفداران بسیاری پیدا کرده است. با توجه به این امر و همچنین توجه ویژه صاحبین ممالک به طراحی داخلی ساختمان، ایده‌های جذاب و متفاوتی به نسبت ملک و متراژ مورد استفاده قرار می‌گیرد که اگر همراه با رعایت استانداردهای لازم باشد، تاثیر بسزایی در طرح ارائه شده، خواهد داشت. بنابراین بیشتر افراد بدنبال طراحی نوین و شیک هستند تا بتوانند منزل یا محل کار را به بهترین شکل دکور نمایند.

دکوراسیون داخلی با چوب طبیعی

دکوراسیون داخلی با چوب طبیعی با این که طرفداران زیادی دارد اما نسبت به سال‌های گذشته با استقابل خوبی روبررو نیست که شاید آسیب به محیط زیست و طبیعت یکی از علل اصلی آن به شمار آید. به همین علت بیشتر افراد برای طراحی دکوراسیون داخلی بدنبال سایر متریال‌ها هستند تا بتوانند به نحوی دکور متفاوت و خاص ایجاد کنند.
درست است که با استفاده از چوب طبیعی می‌توان سبک‌های متفاوتی از طراحی دکوراسیون همچون مدرن، کلاسیک یا مینیمالیستی را اجرا کرد، اما اهمیت به این امر که چوب طبیعی به طبیعت آسیب جدی وارد خواهد کرد نیز بسیار مهم است. علاوه‌براین متریال‌های جدید همچون چوب پلاست وارد بازار شده‌اند که نه تنها به طبیعت آسیب وارد نخواهند کرد، بلکه به نسبت چوب از دوام و طول عمر بالایی برخوردار هستند که در اینجا اشاره خواهیم کرد:

مشاوره رایگان با کارشناسان چوپکس 

02122901835

چوب پلاست جایگزین مناسب چوب طبیعی و مختص فضای باز

چوب پلاست محصولی نوین و متفاوت است که از ترکیب موارد اولیه مرغوب و با کیفیت از جمله تراش‌های چوب، پلاستیک و آرد مخصوص تولید و به بازار عرضه می‌شود؛ ظهور این محصول باعث شده تا به طبیعت آسیب کمتری وارد شود. به اضافه این محصول دوستدار طبیعت بوده و از مواد بازیافتی و مرغوب تولید خواهد شد که خود عامل اصلی جلوگیری صدمه به طبیعت خواهد بود. چوب پلاست ویژگی‌های بسیاری به نسبت چوب طبیعی دارد که باعث می‌شود به راحتی بتوانید این محصول را جایگزین متریال چوب نمایید.

به روزترین دکوراسیون داخلی منزل

دکوراسیون منزل با طرح چوب

دکوراسیون بیرونی منزل با طرح چوب با استفاده از محصول چوب پلاستیک بسیار راحت است؛ زیرا این محصول شباهت زیادی به چوب طبیعی دارد و اصلا این یکی از ویژگی‌های انواع پروفیل چوب پلاستیک به شمار می‌آید. بنابراین شما با استفاده از این محصول جدید به راحتی می‌توانید، طراحی دکوراسیون با چوب را در فضای باز و بیرونی اجرایی نموده، ضمن این که هارمونی المان‌های از جمله کفپوش چوبی، دیوارپوش چوبی یا سقف کاذب با طرح چوب توسط این محصول بسیار آسان است.

چوب کاری داخل ساختمان

طراحی داخل ساختمان با چوب

طراحی داخل ساختمان با چوب ایده‌ای متفاوت است که در سبک مدرن و کلاسیک قابل اجراست؛ با این تفاسیر استفاده از متریال چوب پلاست که می‌توان گفت جایگزین مناسب چوب است به شما این امکان را می‌دهد تا در طراحی داخل ساختمان، از این محصول به جای چوب استفاده کنید.

تزئین دیوار با چوب

 تزئین دیوار با چوب که به دیوار پوش چوبی نیز معروف است با پروفیل چوب پلاست قابل اجراست. از مزیت‌های دیوار پوش چوبی با استفاده از پروفیل چوب پلاست می‌توان به طراحی دیوار پذیرایی یا اتاق خواب، طراحی دیوار پشت تلویزیون و حتی اجرای میز تلویزیون اشاره نمود.

تزئین دیوار با چوب

نمای چوبی داخل ساختمان

نمای چوبی داخل ساختمان با استفاده از پروفیل چوب پلاستیک امکان پذیر است؛ ضمن این که محصول از طرح چوب با رنگ‌های متنوع برخوردار است و به راحتی می‌توان نمای داخلی ساختمان را پروفیل چوب پلاست کار کرد. 

کفپوش چوبی در دکوراسیون بیرونی منزل

کفپوش چوبی که با پروفیل چوب پلاست اجرا شده است، نه تنها از کیفیت بالایی به نسبت سایر متریال‌ها برخوردار است، بلکه به راحتی با دیگر المان‌های موجود در دکوراسیون بیرونی منزل هارمونی خواهد داشت. البته این نوع کفپوش چوبی بیشتر مناسب فضای باز بوده که در طراحی تراس، حیاط یا روف گاردن مورد استفاده قرار خواهد گرفت. 

سقف کاذب چوبی

سقف چوبی از المان‌های قابل اجرا با پروفیل چوب پلاست است که در کمترین زمان نصب شده و دسترسی به تاسیسات نیز برای کارفرما با این نوع پوشش دهی سقف آسان است. یکی از به روزترین دکوراسیون منزل با چوب تنها با استفاده از محصولات چوب پلاست به راحتی قابل اجراست. همچنین این محصول نوین به نسبت چوب طبیعی مزایای بسیاری دارد که همین امر باعث می‌شود بتوان از آن به عنوان سایر متریال‌ها در دکوراسیون داخلی منزل استفاده کرد. 

نصب و اجرای نرده چوبی 

نصب و اجرای نرده چوبی از عناصریست که در طرح‌ها و مدل‌های متنوع با استفاده از پروفیل چوب پلاست قابل اجراست و بیشتر در دکوراسیون داخلی خانه‌های ویلایی کاربرد دارد. از نرده چوبی جهت جانپناه در راه پله‌ها استفاده می‌شود که تاثیر بسزایی در دکوراسیون داخلی منزل دارد؛ ضمن این که امکان کاور کردن پله‌ها با پروفیل چوب پلاستیک نیز امکان پذیر خواهد بود. به این صورت می‌توان در با اجرای پله‌ها و نرده چوبی هماهنگی خاصی ایجاد کنید. 

نرده و پله چوب پلاست

 

چوپکس از تولید تا طراحی و اجرا همراه شماست

جهت مشاوره رایگان یا اطلاع از قیمت چوب پلاست با ما در تماس باشید

4/5 - (8 امتیاز)
دکوراسیون داخلی با چوب طبیعی

مشاوره رایگان با کارشناسان چوپکس 

02122901835

بازگشت به بالا