محصولات چوپکس

پروفیل‌های کفپوش
DECKING SERIES
پروفیل‌های نما و کاور
FACADE & COVER SERIES
پروفیل‌های لوور
LOUVER SERIES
پروفیل‌های سازه و مبلمان
STRUCTURAL SERIES
تایل چوب پلاست
WPC TILE

لطفا برای دریافت قیمت‌های به روز شده با مشاوران ما در تماس باشید

محصولات چوب پلاست

شرکت چوپکس اولین تولید کننده پروفیل چوب پلاست در ایران است که با 18 سال تجربه، بهترین نوع پروفیل چوب پلاست را تولید و به بازار جهانی و داخلی عرضه می‌نماید. محصولات چوپکس طیف وسیعی از چوب پلاست در مدل‌ها و طرح‌های متنوع با ابعاد و اندازه‌های مختلف را در بر می‌گیرد. محصولات شرکت چوپکس همچنین دارای 6 کد رنگ متنوع بوده و وزنی سبک دارند که به نسبت کاربری، وزن پروفیل‌های چوب پلاستیک با یکدیگر متفاوت است. 

اجرا و نصب چوب پلاست جزء حرفه‌های تخصصی بوده که برای انجام آن، باید به شرکت‌های معتبر مراجعه نمایید؛ این محصول در پروژه‌های متعددی از جمله: روف گاردن ( بام سبز ) مورد استفاده قرار می‌گیرد. علاوه براین روش صحیح  نصب چوب پلاست باعث می‌شود تا عناصر اجرا شده با متریال چوب پلاست به بهترین شکل ظاهر خود را نشان دهند. اجرای چوب پلاست چوپکس توسط افراد حرفه‌ای و متخصص در این زمینه انجام خواهد شد. شما می‌توانید المان مورد نظر خود را سفارش دهید و این اطمینان را داشته باشید که نصب و اجرای چوب پلاست توسط تیم چوپکس به بهترین شکل انجام می‌شود.

متریال چوب پلاست

پروفیل چوب پلاست چوپکس تولید شده از تلفیق مواد اولیه مرغوب و با کیفیت همچون: چوب، پلاستیک و آرد مخصوص به طور همزمان است که از لحاظ استحکام بسیار مقاوم بوده و جایگزین مناسبی برای چوب به شمار می‌آید. بنابراین شما می‎‌توانید با انتخاب متریال چوب پلاستیک به جای چوب در طراحی و اجرای المان‌های متفاوتی از جمله موارد زیر استفاده نمایید:

  • طراحی و اجرای نرده چوب پلاست
  • طراحی و اجرای نمای چوب پلاست
  • طراحی و اجرای کفپوش چوب پلاست
  • طراحی و اجرای سقف کاذب چوب پلاست
  • طراحی و اجرای مبلمان و سازه چوب پلاست

چوب پلاست چوپکس

شرکت چوپکس نه تنها در شهر تهران بلکه در شهرهای مشهد، شیراز، اصفهان، نوشهر، مازنداران و  سراسر ایران آماده ارائه خدمات متنوع به شما مشتریان گرامی خواهد بود. امکان مشاوره رایگان توسط شرکت چوپکس با کارشناسان به صورت حضوری و همچنین از طریق تماس تلفنی برای شما مشتریان گرامی جهت سفارش خدمات در تهران و شهرهای دیگر ایران فراهم شده است.

4.3/5 - (73 امتیاز)
بازگشت به بالا