فضاسازی و طراحی حیاط ویلا مدرن و شیک !

فضاسازی و طراحی حیاط ویلا مدرن و شیک !
فهرست مطالب

فضاسازی و طراحی حیاط ویلا به سبکی مدرن و شیک این روزها طرفداران بسیاری را جذب نموده است. ایده‌های خلاقانه و بکر همراه با عرضه محصولات نوین و چند کاربره همچون چوب پلاست چوپکس نیز امکان ایجاد محیطی یکپارچه را به طراحان می‌دهد. با این حال سلیقه شما و همینطور میزان بودجه‌ای که برای این منظور در نظر دارید، در این راه از عوامل مهم تلقی خواهد شد.
از آنجایی که روز به روز هزینه‌های مرتبط با دکوراسیون فضای باز همچون سایر موارد در کشور ما متغیر بوده، بنابراین بهتر است قبل از هر اقدامی به تحقیق و بررسی در این زمینه بپردازید. قطعا یافت محصولی کارآمد که در کنار زیبایی ظاهری، کیفیتی قابل قبول را به شما ارائه خواهد داد، کار آسانی نیست. زیرا بازار رقابت در دنیای معماری بسیار داغ شده و وجود متریال‌هایی که ادعا بر کیفیت و استاندارد جهانی دارند، این روزها بیش از پیش است.
برای طراحی حیاط ویلا و فضاسازی آن به سبک مدرن، بهتر است از محصولات نوین مانند چوب پلاست استفاده کنید. توجه به این نکته که شما قصد دارید محیطی بیرونی و فضای باز را دکور کنید از موراد قابل تامل است. بنابراین اولین و بزرگترین گام شما انتخاب محصولی با کیفیت بوده که در مرور زمان دچار آسیب نشده و نیازی به تعمیر یا نگهداری نداشته باشد. در این مطلب قصد داریم شما را با پروفیل چوب پلاست چوپکس برای طراحی حیاط ویلایی بیشتر آشنا کنیم.

طراحی حیاط ویلا مدرن و خاص !

اگر شما هم به متریال چوبی یا چوب طبیعی علاقمند هستید، پروفیل چوب پلاست می‌تواند انتخابی مناسب برای طراحی حیاط ویلا مدرن باشد. این پروفیل محصولی تازه وارد در کشور ما بوده که مخصوص دکوراسیون فضای باز و بیرونی تولید می‌شود. علاوه‌براین که تولید ملی محسوب بوده و طبق استانداردهای جهانی به بازار عرضه می‌شود، شباهت بسیار بالایی به چوب دارد.

مشاوره رایگان با کارشناسان چوپکس 

02122901835

طراحی حیاط ویلا مدرن و خاص !

ضمن اینکه با کاربرد آن در طراحی حیاط ویلایی، شما از محصولی پایدار یا دوستدار محیط زیست استفاده کرده‌اید. ظاهر چوبی مانند این پروفیل، باعث شده تا جایگزین مناسب برای چوب طبیعی باشد. به این ترتیب به محیط زیست از جهت قطع درختان آسیبی وارد نخواهد شد. به اضافه اینکه پس از سال‌ها استفاده از آن در هر زمینه‌ای، قابلیت بازیافت دارد.
از این موارد که عبور کنیم، چوب پلاست محصولی چند کاربره است. یعنی امکان ساخت و اجرای عناصر متفاوت را برای شما فراهم خواهد کرد. اگر شما از آن دست افرادی هستید که به هارمونی یا یکپارچگی محیط علاقمند هستید، باید بگوییم که گزینه‌ای قابل قوبل برای شما خواهد بود. همین باعث می‌شود تا در طراحی حیاط ویلایی بسیار کارآمد باشد. در این بخش کاربری‌های چوب پلاست را برای برخورداری از حیاط ویلایی مدرن و شیک توضیح خواهیم داد.

مطالب مرتبط: هزینه اجرای روف گاردن چقدر است؟

فضاسازی حیاط ویلا شامل چه مواردی می‌شود ؟

طراحی و ساخت عناصر متعدد برای دکوراسیون باز با پروفیل چوب پلاست بسیار متنوع بوده و فضاسازی حیاط ویلا را نیز شامل می‌شود. به همین علت شما می‌توانید تنها از یک یا چندین عنصر و سازه در کنار هم برای حیاط ویلایی استفاده کنید. با ما همراه باشید :

فضاسازی حیاط ویلا با ایجاد نشیمن و مبلمان مناسب !

فضای نشیمن در طراحی حیاط ویلایی این روزها حرف اصلی را می‌زند. به خصوص در شهرهای شمالی کشور که آب و هوایی دوستداشتنی دارد، قطعا برخورداری از محیطی که بتوان در ساعت‌های متفاوت شبانه- روز از آن استفاده کرد، ایده‌ای ناب محسوب می‌شود. برای اجرای این محیط می‌توان از پروفیل چوب پلاست چوپکس استفاده کرد. فضای نشیمنی شیک در هر نقطه از حیاط ویلا که زیر سقف پرگولا یا آلاچیق است.

فضاسازی حیاط ویلا شامل چه مواردی می‌شود ؟

این سازه‌ها از اصلی‌ترین سازه‌های سبکی بوده که به راحتی با چوب پلاست اجرا می‌شود. سرپناهی مناسب برای سپری کردن زمان و محیطی کارآمد برای تمامی فصول سال که در دسترس ساکنین ویلا خواهد بود. با این حال اجرای آن بسیار سلیقه‌ای بوده اما این روزها پرگولا طرفداران زیادی دارد.

فضاسازی حیاط ویلا با ایجاد محیط سبز !

یکی از اصول محوطه سازی ویلا، قطعا ایجاد فضای سبز و زنده است. اصلا گل‌های تزئینی و گیاهان هستند که حیاط را زیباتر خواهند کرد. برای اینکار تنها به روحیه خلاق نیاز دارید تا بتوانید فضای سبز حیاط ویلایی را بهتر از قبل شاد و سرزنده کنید. می‌توانید جدول بندی باغچه را با چوب پلاست تکمیل کنید. فلاورباکس چوبی را مسیر تردد، کنار کفپوش استفاده نمود و محیطی متفاوت ایجاد کنید.
می‌توانید در بخش‌هایی از حیاط ویلایی برای زیباتر کردن محیط یا نشان دادن هرچه بهتر مسیر رفت و آمد در ویلا از رواق چوبی استفاده کرده و آن را با گل‌های پیچک و رونده تزئین کنید. تمامی گزینه‌ها با پروفیل چوب پلاست چوپکس قابل اجراست.

مطالب مرتبط: قیمت چوب پلاست چقدر است؟

بهترین ایده برای طراحی کف حیاط ویلا !

برای طراحی کف حیاط ویلا می‌توان از کفپوش چوبی قابل اجرا با چوب پلاست به صورت یکدست یا تنها در مسیر رفت و آمد استفاده کرد. شکل چوبی مانند کفپوش حیاط با محصول در کنار فضای سبز بسیار زیبا جلوده خواهد کرد. کما اینکه دیگر مواردی همچون: چراغ ال ای دی یا فضای سبز (بعضا چمن مصنوعی) یا سنگ قلوه و … برای ایجاد فضایی خاص متفاوت بی‌تاثیر نخواهد بود.

بهترین ایده برای طراحی کف حیاط ویلا !

از ویژگی‌های اجرای چوب پلاست در طراحی کف حیاط ویلا می‌توان به:
دوام بسیار بالا در برابر رفت و آمد (کفپوش پرتردد)
دوام بسیار بالا در برابر حشرات موذی و موریانه‌ها
دوام بسیار بالا در برابر قرار گرفتن دائم در فضای باز
دوام بسیار بالا در برابر رطوبت و نفوذ آب (بارش برف یا باران)
دوام بسیار بالا در برابر اجسام سنگین یا ضرب دیدگی و شکستگی
دوام بسیار بالا در برابر تابش متداوم نور خورشید و اشعه ماورابنفش (مناطق گرم و خشک)
و هزاران مزایای دیگر اشاره نمود که تمامی محصولات چوب پلاست چوپکس را شامل می‌شود. بنابراین اگر قصد دارید محوطه را به سبکی مدرن و شیک اجرا کنید، چوب پلاست چوپکس در این راه همراه شما خواهد بود.
این محصول با برخورداری از ویژگی‌های منحصر بفرد، تغییر اساسی در دکوراسیون فضای باز و نیمه باز ایجاد خواهد کرد. تنها کافیست تا با کارشناسان حرفه‌ای چوپکس در هر زمینه‌ای مشاوره رایگان داشته باشد و از راهنمایی‌های تیم مشاوره ما بهرمند شوید.

4.6/5 - (10 امتیاز)
فضاسازی و طراحی حیاط ویلا مدرن و شیک !

مشاوره رایگان با کارشناسان چوپکس 

02122901835

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا