پروژه محوطه برج زرین

 

موضوع پروژه محوطه برج زرین
طراحتیم طراحی چوپکس
شروع پروژه1401
پروفیل‌های استفاده شده

پروفیل چوب پلاست RP2
پروفیل چوب پلاست N5 

عناصر اجرا شده
  • سازه و سقف پرگولا با پروفیل چوب پلاست RP2

     

  • پارتیشن با پروفیل چوب پلاست N5
  • دیوار پرگولا پروفیل چوب پلاست N5

پروژه محوطه برج زرین؛ در این محوطه تنها یکی از عناصر اصلی یعنی پرگولا یا همان سایبان با پروفیل چوب پلاستیک اجرا شده است. طراحی این سازه که به صورت گسترده و سرتاسری در این محیط ساخته شده نیز با تیم طراحی چوپکس بوده است. 

در سقف پرگولا و بدنه آن از پروفیل چوب پلاست RP2 استفاده شده است. این پروفیل همچون سایر محصولات چوپکس از دوام بسیار بالایی برخوردار بوده و به همین علت نیز انتخابی مناسب برای اجرای این سازه است. دیوار پرگولا نیز با پروفیل چوب پلاست N5 ساخته شده است.

همچنین پارتیشن یا دیوار جدا کننده‌ای که در این پروژه مشاهده می‌کنید، با استفاده از پروفیل چوب پلاست N5 اجرا شده است. دیوارهای جدا کننده‌ای که در این محوطه اجرا شده، علاوه‌بر جنبه زیبایی شناختی، بهترین گزینه برای گیاهان رونده و پیچک است. ضمن اینکه دیوارهای پرگولا نیز این ویژگی را داشته و امکان رشد گیاهان رونده و پیچک بر روی تمامی پرگولاها امکان پذیر است.

با توجه به اینکه سازه پرگولا و پارتیشن‌ها به سبک لوور ساخته شده، سبکی خاص را بوجود آورده است که با تابش آفتاب، محیط را سایه- روشن خواهد کرد. سبک طراحی با لوور چوبی امروزه در بیشتر پروژه‌ها کاربرد داشته و طرفداران بسیاری دارد.

Rate this page
بازگشت به بالا