پروفیل چوب پلاست HT

نام پروفیل

پروفیل چوب پلاست HT

ابعاد مقطع پروفیل

25×148میلی‌متر

عنوان کاربری

کفپوش پرتردد

پروفیل چوب پلاست HT

پروفیل چوب پلاست HT از سری محصولات چوپکس است که به عنوان کفپوش مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ این محصول همانند دیگر پروفیل‌های تولیدی چوپکس از کیفیت بالایی برخوردار است. از لحاظ شکل ظاهری این پروفیل مانند سایر محصولات چوپکس، شباهت زیادی با چوب دارد و می‌توانید متناسب به محیطی که تصمیم به استفاده از این پروفیل را دارید، رنگ مورد نظر را انتخاب نمایید. از لحاظ مقاومت نیز این محصول همانند پروفیل چوب پلاستیک ST استحکام چوب و پلاستیک را به طور همزمان داشته و همین امر موجب طول عمر آن خواهد شد؛ این محصول در برابر جذب آب و رطوبت، همچنین ضربات مقاوم است.

پروفیل چوب پلاستیک HT ابعاد مقطع کلی برابر با 148×25 میلی‌متر دارد که یک سمت آن دارای شیارهای ریز و زیاد بوده و سمت دیگر شیارهای درشت و کم دارد. این محصول مناسب برای فضاسازی و کفپوش مکان‌های پرتردد و شلوغ است؛ بنابراین می‌توانید از این محصول به راحتی جهت کفپوش اماکن تجاری و اداری، مسکونی، مراکز خرید، رستوران‌ها و … استفاده نمایید. برای نصب این پروفیل چوب پلاستیک جهت ایجاد کفپوش چوبی نیاز به زیرسازی با استفاده از قوطی و کلیپس است؛ وزن محصول بسیار سبک بوده که این امر موجب نصب سریع و آسان آن خواهد شد.

پروفیل چوب پلاست HT گزینه‌ای کاربردی جهت زیباسازی محوطه‌های باز و همچنین بسته بوده که می‌توان با اطمینان خاطر از این محصول در مکان‌های متعدد و پرتردد استفاده کرد. با نصب این پروفیل چوب پلاستیک شما اطمینان خاطر دارید که المان ایجاد شده دوام بالایی داشته و پس از گذشت سال‌ها شکل اولیه خود را حفظ خواهد کرد. علاوه‌براین از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به نگهداری و تمیزی آسان در کمترین زمان و با کمترین امکانات اشاره نمود. کفپوش چوبی ساخته شده با پروفیل چوب پلاستیک یکی از پرطرفدارترین نوع کفپوش بوده که به راحتی با سایر عناصر و المان‌های موجود در محیط هماهنگ خواهد شد.

4/5 - (2 امتیاز)
بازگشت به بالا