پروفیل چوب پلاست UT

پروفیل چوب پلاست UT

نام پروفیل

پروفیل چوب پلاست UT

ابعاد مقطع پروفیل

22×152 میلی‌متر

عنوان کاربری

کفپوش پرتردد

پروفیل چوب پلاستیک ULTRA-D

پروفیل چوب پلاست UT محصولی تولید شده توسط شرکت چوپکس با استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت است. استحکام و مقاومت بالای پروفیل چوب پلاستیک باعث شده تا این محصول جهت طراحی و اجرای کفپوش پرتردد کاربرد بالایی داشته باشد. ابعاد مقطع این محصول برابر با 22×152 میلی‌متر است و از انواع پروفیل توخالی با سطوح صاف و شباهت زیاد به چوب است. به همین علت به راحتی می‌توان از انواع پروفیل چوب پلاست در ساخت و ساز به جای چوب طبیعی استفاده کرد و به این ترتیب نیز مانع آسیب به طبیعت شد.

این پروفیل به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب، وزنی سبک دارد که کار را برای نصاب آسان خواهد کرد. در کمترین زمان ممکن و با سرعتی بالا نصب و اجرا خواهد شد. ضمن این که از 6 رنگ متنوع برخوردار بوده ومی‌توان رنگ دلخواه را به نسبت محیط انتخاب نماید. محصولات چوپکس همچنین قابل استفاده آب و هوای سرد خشک یا گرم مرطوب بوده و در مجاورت با رطوبت بالا، تابش متداوم نور خورشید یا بارش شدید باران آسیب نخواهند دید که این موضوع در پروفیل چوب پلاستیک UT صادق است.

پروفیل چوب پلاست UT به دلیل مقاومت بالایی که دارد، مناسب کفپوش پرتردد یا همان کفپوش چوبی در فضاهای پر رفت و آمد همچون: مراکز خرید، رستوران و … است. کفپوش اجرا شده با این پروفیل فضایی متفاوت در محیط بوجود خواهد آورد، ضمن این که می‌توانید سایر المان‌هایی از جمله: دیوارپوش یا سقف کاذب را با این عنصر به راحتی هماهنگ نمایید. به همین علت فضاسازی با پروفیل چوب پلاستیک UT بسیار آسان بوده و همچنین با گذشت سال‌ها المان اجرا شده با این پروفیل شکل اولیه خود را به خوبی حفظ خواهد کرد؛ کما این که موارد ذکر شده در تمامی محصولات چوپکس وجود دارد.

Rate this page
بازگشت به بالا