بهترین انتخاب برای میز و صندلی باغ چیست ؟

فهرست مطالب

میز و صندلی باغی را چگونه انتخاب کنیم ؟

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و زندگی مدرنیته، داشتن فضایی امن و دلنشین از واجبات زندگی‌ها شده است. برخورداری از مکانی شخصی که برای استراحت و آرامش شما و خانواده‌تان طراحی شود. این مکان می‌تواند در پشت بام (روف گاردن)، حیات خانه، ویلا، تراس و حتی حیات خلوت شما باشد. بنابراین اگر شما هم تصمیم به محوطه سازی ویلا یا محوطه سازی حیاط دارید، قطعا یکی ازمواردی که باید مورد توجه باشد انتخاب میز و صندلی باغ است. عرضه محصولاتی چندکاره و نوین مانند چوب پلاست که مخصوص فضای باز تولید شده، این امکان را فراهم می‌کند تا هر محیطی بیرونی را با بهترین امکانات تجهیز نمود.

همواره مکانی سبز و زنده با پرورش گیاهان و گل‌های تزئینی یا کاشت درختان و درختچه‌ها، به شما فضایی مملو از آرامش می‌دهد چه بسا که محیطی مناسب برای سپری کردن اوقات فراغت داشته باشید. به این صورت ساکنین می‌توانند برای برگزاری مهمانی‌های دوستانه و استراحت محیطی مناسب و همیشه دسترس را در اختیار داشته باشند.

مشاوره رایگان با کارشناسان چوپکس 

02122901835

در اجرای پروژه‌های این چنینی شما می‌توانید بسته به سلیقه و راحتی خود از هر عنصر کاربردی فضای باز استفاده کنید. البته المان‌ها باید با توجه به متراژ و مساحت محیطی که دارید، انتخاب شود. بنابراین می‌توانید با راهنمایی از کارشناسان حرفه‌ای در این زمینه، علاوه‌بر صرفه جویی در هزینه‌ها، بهترین طراحی را داشته باشید. در این مطلب قصد داریم یکی از اصلی‌ترین عناصر فضای باز که امکان نشستن را برای ساکنین فراهم می‌کند، یعنی میز و صندلی باغی را به شما معرفی نماییم.

میز و صندلی باغی را چگونه انتخاب کنیم ؟

 

صندلی باغی را از چه جنس و محصولی انتخاب کنیم ؟

این روزها محصولات متنوعی مانند چوب پلاست به بازار عرضه شده که مخصوص فضای باز تولید می‌شود. از آنجایی که هدف بیشتر ساکنین، استفاده از فضای باز در محوطه باغ بوده، باید انتخابی مناسب برای میز و صندلی باغ داشت. یعنی شما باید محصولی را انتخاب کنید که از استحکام و مقاومت بالا برای این منظور برخوردار باشد. بنابراین باید به این مورد توجه شود که جنس منتخب مناسب محیط بیرونی بوده و در برابر مجاورت دائم با هوای آزاد آسیب نبیند.

ظاهر شبیه به چوب طبیعی این محصول، آن را به جایگزینی مناسب برای چوب طبیعی تبدیل نموده است. ضمن اینکه چند منظوره بوده در زمینه‌های متعددی کارآیی دارد. یکی از کاربردهای اصلی پروفیل چوب پلاستیک طراحی و اجرای میز و صندلی باغ به صورت سفارشی است. شما می‌توانید با توجه به متراژ و مساحتی که در اختیار دارید، مبلمان چوبی فضای باز را برای باغ انتخاب کنید.
از دیگر مواردی که می‌توان به آن اشاره کرد، ایجاد فضایی یکدست بوده که به دلیل چند کاره بودن این محصول برای شما فراهم خواهد شد. به این معنا که می‌توانید بخشی از باغ را با چوب پلاست به صورت گسترده دکوراسیون کنید. به طور همزمان از کفپوش چوبی برای پوشاندن کف باغ، از فلاورباکس برای پرورش گل‌های تزئینی و سرسبز کردن محیط، از پگولا یا آلاچیق برای ایجاد فضایی خصوصی و … استفاده کنید.

اهمیت صندلی باغی و چگونگی طراحی آن در فضای باز !

میز و صندلی باغ را می‌توان عنصری اصلی در محوطه سازی برشمرد. زیرا به طور دائم مورد استفاده ساکنین قرار می‌گیرد. اصلا یکی از مواردیست که برای نشستن و استراحت افراد خانواده بسیار واجب است و این نشان دهنده اهمیت صندلی باغ به حساب می‌آید. حال آنکه بتوانید آن را به صورت طراحی کنید که علاوه‌بر زیبایی و مقاومت بالا، راحتی را برای ساکنین فراهم نماید.
مبلمان چوبی فضای باز قابل اجرا با چوب پلاست را می‌توان به راحتی و با تعدادی کوسن به جایگاهی نرم و دلنشین تبدیل کرد. درست است که بدون کوسن نیز بسیار راحت است اما این کار هم فضا را زیباتر خواهد کرد. تنها نیاز به کمی خلاقیت یا سلیقه دارید تا بتوانید دکوراسیون فضای باز را به بهترین شکل ممکن اجرا کنید. ضمن اینکه می‌توان قسمت زیرین صندلی باغ را به محلی مناسب برای قرارگیری وسایل اضافه تبدیل کرد. زیرا مبلمان چوب پلاست طوری اجرا می‌شود که از فضایی خالی در زیر پایه‌ها برخوردار است.

صندلی باغی را از چه جنس و محصولی انتخاب کنیم ؟

صندلی باغی باید چه ویژگی داشته باشد ؟

بسیار مهم است که شما میز و صندلی فضای باز خود را از چه جنس و ساختاری انتخاب کنید. زیرا در معرض گرما و سرما، باران و آفتاب قرار می‌گیرد. پس باید بسیار مقاوم باشد. خوشبختانه چوب پلاست از این مقاومت برخوردار بوده و در برابر عوامل فیزیکی- محیطی بسیار بادوام است. بنابراین اگر میز و صندلی که با این محصول اجرا شده به طور دائم در مجاورت هوای آزاد به خصوص رطوبت بالا، تابش متداوم نور خورشید یا حتی باران‌های پیاپی قرار گیرد، تهدیدی برای آسیب یا از بین رفتن و حتی کاهش طول عمر آن نخواهد بود.

در مرحله بعدی ابعاد و سایز میز و صندلی باغی مهم است. به این صورت که شما با توجه به فضایی که دارید، باید مبلمان خود را انتخاب کنید. یعنی به گونه‌ای نباشد که فضای زیادی را در بر بگیرد و یا بیش از حد کوچک باشد. زیرا همانطور که قبلا گفتیم انتخاب مناسب تاثیر به سزایی در زیبایی محیط دارد.

ایجاد فضایی مناسب برای قرارگیری صندلی باغی !

یکی از بهترین پیشنهادهایی که می‌توانیم به شما داشته باشیم استفاده از آلاچیق و یا پرگولا می‌باشد. این انتخاب بسیار هوشمندانه است. زیرا فضایی امن‌تر به شما می‌دهد. همچنین می‌تواند فضایی مناسب برای قرار گرفتن میز و صندلی‌های شما باشد. اینگونه از محیطی خصوصی برای سپری کردن اوقات فراغت برخوردار هستید. اگر این سازه‌ها را نیز طوری اجرا کنید که مسقف باشد، در فصول سرد سال می‌توانید از این محیط برای گذراندن وقت استفاده کنید. با این انتخاب درست هم مبلمان شما عمر بیشتری می‌کنند، هم اینکه به راحتی می‌توانید در تمام فصول سال از آلاچیق خود استفاده کنید. بدونه نگرانی از سرما و آفتاب.

رنگ آمیزی و طراحی مبلمان نیز مهم است. شما می‌توانید با توجه به هارمونی رنگ محیط و یا سلیقه خود رنگ دلخواهتان برای میز و صندلی باغی را انتخاب کنید. چوب پلاست از 6 رنگ متنوع برخوردار بده و همین دست شما را برای انتخاب رنگ مورد علاقه‌تان باز خواهد گذاشت.

در هر صورت شما می‌توانید با انتخاب چوب پلاست برای صندلی باغی از مزایای بی‌شمار این محصول بهرمند شوید. برای مشاوره رایگان می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط بوده و از راهنمایی‌های مشاوران چوپکس برخوردار شوید.

5/5 - (1 امتیاز)
بهترین انتخاب برای میز و صندلی باغ چیست ؟

مشاوره رایگان با کارشناسان چوپکس 

02122901835

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا