سازه و مبلمان فضای باز چوپکس

CHOOPEX FURNITURE

مطالب درباره سازه و مبلمان فضای باز

محوطه سازی یکی از فعالیت‌های حرفه‌ای بوده که توسط مجموعه چوپکس، اجرا می‌شود. از خصوصیات بارز انواع پروفیل‌ چوب پلاست چوپکس، سطح مقاطع تخصصی جهت ساخت مبلمان فضای باز و سازه از قبیل نیمکت، گلدان، آلاچیق و پرگولا و… است. دوام بالا، مقاومت در برابر رطوبت و آفتاب، حس زیبای چوب و راحتی در نصب از مزایای پروفیل‌ چوب پلاستیک به نسبت دیگر مصالح است.

فلاور باکس

نیمکت

سطل زباله

آلاچیق

پرگولا

پارکینگ و سایه بان

ویدئوهای چوپکس

پروژه‌های چوپکس

محوطه سازی

محوطه سازی یا لنداسکیپ Landscaping در بیانی ساده استفاده از المان‌های مناسب و چیدمان هوشمندانه آن‌ها در کنار یکدیگر بوده که باعث بهتر نشان دادن فضا خواهد شد. با توجه به این که صنعت ساخت و ساز رو به مدرنیته شدن است و معماران سعی در اجرای طراحی‌های متفاوت دارند، محوطه سازی نیز به طور چشمگیری در حال پیشرفت است. از دیدگاه علمی، محوطه سازی یا لنداسکیپ تلفیقی از علم و هنر بوده که به طراح کمک می‌کند تا با رعایت استانداردهای لازم، ایده خلاقانه خود را در محیط اجرا نماید.

اجرای محوطه سازی در چه فضایی امکان پذیر است؟

اجرای محوطه سازی در هر نقطه از فضای بیرونی امکان پذیر بوده که شاخه وسیعی از صنعت ساخت و ساز را در بر می‌گیرد؛ برای مثال می‌توان فضا سازی را از حیاطی کوچک آغاز کرد یا آن را در طیف گسترده‌ای همچون فضا سازی شهرک نیز اجرا نمود. این امر مستقیما به متراژ مساحت مورد نظر برای لنداسکیپ در ارتباط خواهد بود؛ اما در کشور ما اجرای محوطه سازی بیشتر در فضای بیرونی ساختمان یا حیاط ویلا و منزل مسکونی قابل اجراست. ضمن این که استفاده از المان‌هایی همچون: نرده چوبی، فلاورباکس یا گلدان، کفپوش، پرگولا و … در طراحی محوطه بسیار رایج است. 

نرده چوب پلاستیک در لنداسکیپ

مبلمان فضای باز چوب پلاستیک

مبلمان فضای باز چوب پلاستیک که به مبلمان فضای باز نیز معروف است، این روزها بسیار کاربرد داشته و یکی از المان‌های اصلی محوطه سازی به شمار می‌آید. این المان که با استفاده از پروفیل چوب پلاستیک طراحی و اجرا می‌شود، شباهت زیادی به چوب دارد. علاوه‌بر این مبلمان چوب پلاستیک بسیار مستحکم بوده و از طول عمر بالایی به نسبت سایر مصالح و متریال‌ها برخوردار هستند؛ از این رو مبملمان فضای باز اجرا شده با پروفیل چوب پلاستیک بهترین گزینه برای محوطه سازی روف گاردن، ویلا، باغ، حیاط آپارتمان و … محسوب می‌شوند.

مبلمان چوب پلاست از چندیدن المان تشکیل می‌شود که عبارتند از: آلاچیق، پرگولا، نیمکت، میز، سایبان و فلاورباکس یا گلدان که هرکدام به نوعی در محوطه سازی تاثیر بسزایی خواهند داشت. با توجه به این امر طراحان می‌توانند، مبلمان چوب پلاست را با توجه به طرح ارائه شده و درخواست‌های مشتری اجرا نمایند؛ به این صورت که تنها از یک یا چند المان مختص مبلمان چوب پلاستیک در محوطه سازی استفاده نمایند.

فواید اجرای محوطه سازی چیست؟

رشد روز افزون شهر نشینی و در کنار آن آپارتمان نشینی باعث شده است تا اجرای محوطه سازی پیشرفت چشمگیری داشته باشد. بیشتر صاحبان ملک نه تنها با لنداسکیپ موجب افزایش ارزش ملک خواهند شد، بلکه با محوطه سازی مناسب در محل مورد نظر، به گونه‌ای در شهر سازی مدرن و زیبا سازی شهر به طور مستقیم تاثیر خواهند گذاشت. علاوه براین با توجه به این که یکی از عناصر اصلی فضا سازی، استفاده از گیاهان سبز و زنده بوده، می‌توان گفت لنداسکیپ موجب سرزندگی محل یا ساختمان می‌شود.

عناصر اصلی اجرای محوطه سازی کدامند؟

عناصر اصلی اجرای محوطه سازی که البته به نوعی ارتباط مستقیم با مکانی دارد که تصمیم به لنداسکیپ آن را دارید، عبارتند از:

فضای سبز در محوطه سازی

استفاده از پوشش گیاهی متنوع و بومی به نسبت مکانی که در حال فضا سازی آن هستید اعم از: درختان و درختچه‌های سبز، گیاهان پوششی و پیچشی که به نوعی تزئینی محسوب می‌شوند. کاربرد فلاورباکس چوبی و پرورش گل‌های متناسب با فضا که انرژی مثبت را در مکان ایجاد خواهند کرد، استفاده از چمن طبیعی یا چمن مصنوعی که بستگی به طرح قابل اجرا دارد، همگی تاثیر به سزایی در ایجاد فضای سبز خواهند داشت.

مبلمان فضای باز چوب پلاست- چوب پلاستیک | مبلمان فضای باز | قیمت مبلمان فضای باز | خرید اینترنتی مبلمان فضای باز

مبلمان فضای باز که با استفاده از انواع پروفیل چوب پلاستیک اجرا می‌شود، قابل طراحی در مدل‌های متنوع بوده که مبلمان چوب پلاست بر طبق سلیقه و هزینه کارفرما طراحی خواهد شد. همچنین می‌توانید با ایجاد آلاچیق، پرگولا یا سایبان در حیاط، پشت بام یا پاسیو هنگام طراحی استفاده صحیحی از فضاهای غیر قابل کاربرد کرده و به این صورت موجب افزایش ارزش ملک شوید. در کل مبلمان فضای باز محیطی مناسب برای گذراندن اوقات فراقت در کنار دوستان و آشنایان است. به همین علت شما این امکان را دارید تا با توجه به المان‌های مورد علاقه در طراحی مبلمان چوب پلاست هنگام طراحی، فضایی ایده‌آل خلق نمایید.

محوطه سازی چیست؟ | لنداسکیپ | محوطه سازی | اجرای محوطه سازی

استفاده از پروفیل چوب پلاست در اجرای مبلمان شهری نیز بسیار رایج بوده و این امر نه تنها در چهره شهر تاثیر بسزایی دارد که مکانی مناسب را برای عابران پیاده فراهم می‌نماید. بنابراین می‌توانید از این محصول در ساخت و اجرای مبلمان شهری استفاده نمایید؛ ضمن این که اجرای سایر المان‌ها همچون فلاورباکس چوبی با استفاده از پروفیل چوب پلاست در کنار مبلمان شهری امکان پذیر است. بنابراین در فضایی که قصد اجرای این المان از نوع شهری وجود دارد، می‌توان با قرار دادن گلدان چوبی در کنار آن یکپارچگی و هارمونی متفاوت ایجاد کنید. 

مبلمان و سازه فضای باز در محوطه سازی

بسته به نوع مکانی که در حال اجرای محوطه سازی آن هستید، می‌توانید از مبلمان فضای باز استفاده کنید. مبلمان فضای باز طیف وسیعی از المان‌ها مانند: آلاچیق، آبنما، پرگولا چوبی ، فلاورباکس، نیمکت و … را در بر گرفته و باعث تغییر فضا خواهد شد. البته باید به این نکته توجه کنید که استفاده از مبلمان فضای باز بیشتر در محوطه سازی ویلا و حیاط آپارتمان مسکونی مرسوم است؛ همچنین در فضا سازی شهری نیز از انواع نیمکت و فلاورباکس نیز استفاده می شود.

مسیر دسترسی به فضای محوطه سازی شده

مسیر دسترسی به فضای محوطه سازی شده از اهمیت بالایی برخوردار بوده و باید طوری طراحی شود تا رفت و آمد راحت باشد. با توجه به این امر طراح به نسبت مساحت طراحی را اجرا می کند که نه تنها فضای مناسب برای رفت و آمد وجود داشته باشد، بلکه دسترسی به سایر نقاط در محوطه سازی انجام شده، آسان باشد.

مبلمان فضای باز

مبلمان فضای باز یکی از المان‌های اصلی در اجرای روف گاردن یا محوطه سازی به شمار می‌آید؛ این المان در ایجاد فضایی مناسب برای استراحت و گذراندن اوقات فراقت بسیار مناسب است. بنابراین می‌توانید با انتخاب متریالی مناسب برای اجرای این سازه اطمینان پیدا کنید که قرار گرفتن مبلمان در فضای باز با هرنوع شرایط آب و هوایی آسیب نخواهد دید. برای انتخاب این المان، کیفیت متریال استفاده شده در ساخت، در اولویت اول قرار دارد زیرا قرار است از این سازه در فضای باز و آزاد استفاده شود و این امر حساسیت انتخاب را چندین برابر خواهد کرد. 

استفاده از پروفیل چوب پلاست در اجرای مبلمان فضای باز مزایای بسیاری دارد که از جمله می‌توان به طول عمر بالای سازه به نسبت متریال‌های دیگر اشاره نمود. علاوه‌براین اجرای سازه با این متریال در کمترین زمان ممکن امکان پذیر بوده و علت این امر سبک وزن بودن انواع پروفیل چوب پلاست است. همچنین انواع پروفیل چوب پلاست در برابر هرنوع شرایط جوی از جمله: بارش‌های متداوم یا تابش شدید نور خورشید، وجود حشراتی همچون موریانه و … کاملا مقاوم است که از مزیت‌های اصلی محصول به شمار می‌آید. 

مبلمان و سازه چوب پلاستیک در لنداسکیپ

مبلمان و سازه چوب پلاستیک که همگی تولید شده از پروفیل چوب پلاستیک هستند از شاخه های اصلی محوطه سازی به شمار می‌آیند. از جمله می‌توان به: آلاچیق چوب پلاست ، مبلمان و نیمکت چوب پلاستیک، فلاور باکس چوب پلاستیک و پرگولا چوب پلاستیک اشاره نمود که تولید شده از انواع پروفیل چوب پلاستیک بوده و از استحکام بالایی به نسبت سازه‌های دیگر برخوردارند.

نرده چوب پلاستیک در لنداسکیپ

نرده چوب پلاستیک را می‌توانید در قسمتی از باغ یا باغچه مکانی که در حال محوطه سازی آن هستید استفاده کنید. نرده چوب پلاستیک که بسیار شبیه به چوب بوده، این روزها در طراحی فضای باز بسیار کاربرد دارد. شما می‌توانید متناسب با محوطه‌ای که در حال فضا سازی آن هستید، استفاده متعددی از محصولات چوب پلاستیک در محوطه سازی داشته باشید.

 

کاربرد چوب پلاستیک در محوطه سازی چیست؟

کاربرد چوب پلاستیک در محوطه سازی بسیار مرسوم بوده و پروفیل چوب پلاست محصولی کاملا بی‌ضرر برای طبیعت و محیط زیست است. می‌توان از این متریال به طور گسترده‌ای در محوطه سازی استفاده کرد:

کفپوش چوب پلاستیک در لنداسکیپ

کفپوش چوب پلاستیک را می‌توانید در قسمتی از محوطه سازی استفاده کنید؛ کفپوش چوبی اجرا شده با پروفیل چوب پلاست در کنار فضای سبز حس آرامش بخشی به شما القا خواهد کرد. به همین علت بیشتر طراحان فضای باز از کفپوش چوب پلاستیک در کنار فضای سبز استفاده کرده و محیطی خاص را ایجاد می‌کنند.

قیمت مبلمان فضای باز

قیمت مبلمان فضای باز یکی از معیارهای اصلی خرید مبلمان فضای باز به شمار می‌آید؛ به همین علت شما می‌توانید قبل خرید از قیمت مبلمان فضای باز مطلع شوید. از جمله ویژگی‌هایی که محصولات چوب پلاست دارد قیمت مناسب آن‌ها در برابر کیفیت بالای انواع پروفیل است. قیمت مبلمان چوب پلاستیک در شرکت چوپکس بسیار مناسب بوده و شما می‌توانید با مراجعه ضوری یا غیر حضوری از قیمت مبلمان فضای باز چوب پلاست مطلع شوید. 

خرید اینترنتی مبلمان فضای باز

خرید اینترنتی مبلمان فضای باز کار آسانیست و تنها کافیست به شرکت‌های معتبری که در زمینه طراحی و اجرای مبلمان چوب پلاستیک فعال هستند مراجعه نمایید. شرکت چوپکس یکی از فعالان و مجری مبلمان فضای باز چوب پلاست است؛ شما می‌توانید با مراجعه به سایت چوپکس اقدام به خرید اینترنتی مبلمان فضای باز نمایید. ما در هر لحظه آماده ارائه مشاوره رایگان به شما مشتریان گرامی در تهران و سراسر ایران هستیم؛ ضمن این که امکان مراجعه حضوری نیز فراهم شده است. 

تولیدی مبلمان فضای باز

شرکت چوپکس از جمله تولید کنندگان مبلمان فضای باز با استفاده از پروفیل چوب پلاست در سراسر ایران است که خدمات خود را همراه با تیم طراحی و تیم اجرایی مجرب در اختیار شما مشتریان گرامی قرار می‌دهد. یکی از ویژگی‌های چوپکس استفاده از پروفیل چوب پلاست در اجرای سازه‌های متنوع و متفاوت بوده که با استفاده از تولیدات خود و انواع پروفیل چوب پلاست انجام خواهد شد. محصولات چوپکس از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب تولید می‌شود که این امر تاثیر بسزایی در طول عمر سازه اجرا شده خواهد داشت. ضمن این که المان‌های ساخته شده با این محصول نه تنها نیازی به تعمیر و نگهداری نخواهد داشت که در بلند مدت نیز دستخوش تغییر شکل و از بین رفتن ظاهر اولیه نخواهد شد. 

شرکت چوپکس

با توجه به نکات ذکر شده، می‌توانید به شرکت چوپکس مراجعه کرده تا با استفاده از انواع پروفیل چوب پلاستیک، محوطه سازی خاص و متفاوتی در فضای مورد نظر شما اجرا نماید. شرکت چوپکس اولین تولید کننده انواع پروفیل چوب پلاستیک در ایران بوده که می‌توانید تنها با یک تماس از خدمات این شرکت در زمینه: اجرای محوطه بیرونی، محوطه ویلا، محوطه باغ، محوطه باغچه و سایر فضاها استفاده نمایید. 

چوپکس از تولید تا طراحی و اجرا همراه شماست

ما آماده ارائه خدمات حضوری و غیر حضوری به شما مشتریان گرامی در تهران و سراسر ایران هستیم

برای هماهنگی جهت محوطه سازی و مشاوره رایگان یا اطلاع از قیمت چوب پلاست با ما تماس بگیرید

سوالات متداول

محوطه سازی یا لنداسکیپ در بیانی ساده استفاده از المان‌های مناسب و چیدمان هوشمندانه آن‌ها در کنار یکدیگر بوده که باعث بهتر نشان دادن فضا خواهد شد

محوطه سازی فعالیتی حرفه‌ای بوده که توسط تیم طراحی مجرب چوپکس با توجه به بودجه مورد نظر، متراژ و المان‌های درخواستی کارفرما ارائه خواهد شد؛ جهت مشاوره رایگان با کارشناسان ما در تماس باشید 02188044414

المان‌هایی همچون: نرده چوبی، پرگولا، آلاچیق و … را می‌توانید، طبق بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید، در محوطه سازی اجرا نمایید

4.2/5 - (60 امتیاز)
۳ نظر درباره “محوطه سازی و مبلمان فضای باز
  1. سلام خسته نباشید. یه سوال واسم پیش اومده این مبلمانی که شما توی فضای باز اجرا کردید، بارون یا برف بخوره خراب نمیشه بعد از یه مدت؟ چون چوبیه سوال کردم

    1. سلام وقت بخیر
      محصولات چوپکس مخصوص فضای باز تولید می‌شه و این اطمینان خاطر به شما دوست عزیز داده میشه که با بارش برف یا باران هیچ آسیبی به مبلمان وارد نشه
      خوشبختانه پروفیل‌های ما بسیار بادوام و مقاوم هستن

      1. درودبر شما تولید کارهای با ارزش شما مایه افتخار هستش

        اگر یک اتاقک ۹متری روی بام بخواهم انجام بدم از کدام تولیدات شما برای دیوار وسقف وکف باید استفاده کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا