بهترین سقف کاذب پارکینگ با متریالی نوین!

بهترین سقف کاذب پارکینگ با متریالی نوین!
فهرست مطالب

پارکینگ یکی از قسمت‌های اصلی ساختمان است که امروزه به طراحی و زیباسازی آن اهمیت ویژه‌ای داده می‌شود؛ از کف تا سقف و حتی دیوارهای پارکینگ به خصوص اگر عمومی باشد، با استفاده از متریال‌های نوین و کاربردی طراحی و اجرا خواهد شد. در این مقاله قصد داریم محصولی کاربردی و چند منظوره یعنی چوب پلاست را برای اجرای سقف کاذب در پارکینگ به شما معرفی کنیم؛ پس با چوپکس همراه باشید.

یکی از کاربردهای اصلی این محصول علاوه‌بر فضای بسته، استفاده در فضای باز است؛ بنابراین حتی اگر به فکر ایجاد پارکینگ در حیاط و فضای باز هستید، بازهم می‌توانید از این محصول استفاده کنید. پرگولا آن هم از نوع مسقف با پروفیل چوب پلاستیک یکی از بهترین گزینه‌های برای افرادیست که تصمیم به اجرای سقفی مناسب در فضای باز برای وسایل نقلیه خود دارند. 

مشاوره رایگان با کارشناسان چوپکس 

02122901835

اهمیت طراحی سقف پارکینگ چیست ؟

سال‌ها قبل پارکینگ عموما با توجه به این که فضایی برای پارک کردن ماشین بود، به ساده‌ترین شکل ممکن و با مصالح و متریال‌های سنتی ساخته می‌شد. اما این روزها با توجه به این که آپارتمان‌هایی با مجموع واحدهای بالا ساخته می‌شود، بنابراین رسیدگی به پارکینگ و طراحی آن در اولویت قرار می‌گیرد. کما این که ساخت پروژه از پارکینگ آغاز خواهد شد و می‌توان گفت رسیدگی به ظاهر آن از اولین اقدام‌ها به شمار می‌آید. به همین علت پس از اتمام کار ساخت و ساز در این بخش از ساختمان، معمار یا طراح بدنبال متریال یا مصالح کاربردی خواهد بود که نه تنها در ظاهر که در باطن نیز از کیفیت بالایی برخوردار باشد. بنابراین ما به شما محصولات چوب پلاست را برای این منظور توصیه خواهیم کرد؛ این محصول نوین در ظاهر شبیه به چوب بوده اما از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

کاربرد چوب پلاست به عنوان سقف کاذب پارکینگ !

چوب پلاست از سالیان پیش در کشورهای اروپایی و آمریکایی مورد استفاده قرار گرفته است و امروزه در کشور ما نیز به عنوان محصولی نوپا شناخته می‌شود. این متریال کامپوزیتی همانطور که از نامش پیداست، تلفیقی از چوب و پلاستیک بوده و همین باعث می‌شود تا ظاهری شبیه به چوب طبیعی داشته باشد، با این تفاوت که از لحاظ کیفیت بسیار مقاوم بوده و اصلا قابل مقایسه با چوب نیست.

این محصول چند منظوره علاوه‌بر سقف کاذب، کاربردهای متنوعی دارد که از جمله می‌توان به: کفپوش، دیوارپوش، نما، نرده و مبلمان فضای باز اشاره نمود. سقف چوبی یکی از المان‌های پرکاربرد و قابل اجرا با پروفیل چوب پلاستیک است؛ شباهت محصول به چوب طبیعی محیطی گرم و متفاوت بودجود خواهد آورد. ضمن این که طراحی نوین بوده و کمتر جایی خواهید دید که از این متریال استفاده شده باشد. 

سقف پارکینگ

سقف کاذب پارکینگ در چه مکان هایی توصیه می‌شود ؟

یکی از ویژگی‌های چوب پلاست و استفاده از آن برای اجرای سقف کاذب پارکینگ، مقاومت بالای آن است؛ همانطور که می‌دانید بیشتر پارکینگ‌ها به دلیل این که تنها مکانی برای قرار گرفتن ماشین هستند، از نظر دمایی با سایر بخش‌های ساختمان متفاوت هستند. به همین علت کاربرد چوب پلاست از این جهت که با هر دمایی سازگار بوده و علاوه‌بر محیط بسته در هوای آزاد یا فضای باز نیز کاربرد دارد، می‌تواند انتخاب مناسبی برای اجرا در پارکینگ باشد. این محصول نوین در پارکینگ یا راهروهای آپارتمان، تمامی مراکز تجاری- اداری، پارکینگ و راهروهای هتل، مراکز خرید یا رستوران و کافی شاپ، حتی فضاهای باز به راحتی قابل استفاده است. چه جهت اجرای سقف کاذب یا برای نصب کفپوش، دیوارپوش و سایر موارد همچون مبلمان فضای باز کاربردی گسترده خواهد داشت. 

سقف کاذب پارکینگ با چوب پلاست چگونه اجرا می‌شود ؟

برای اجرای سقف کاذب با چوب پلاست از نیروهای متخصص در این زمینه استفاده می‌شود تا به بهترین شکل ممکن نصب و اجرای سقف را انجام دهند. قبل از هر کاری برای اجرای این نوع سقف، به زیرسازی یا قوطی کشی نیاز بوده که پس از آن نیز از محصولات مختص سقف کاذب برای اجرای برروی این آهن کشی استفاده خواهد شد. 

ویژگی‌های سقف کاذب پارکینگ با چوب پلاست چیست ؟

از ویژگی‌های این محصول می‌توان به پوشاندن تاسیسات و نازیبایی‌های سقف اشاره نمود. اصلا یکی از دلایل اجرای انواع سقف کاذب تغییر فضا بوده که با پوشاندن موارد ذکر شده نظم خاصی در محیط ایجاد خواهد کرد. اما خوبی چوب پلاست این است که دسترسی به تاسیسات در صورت نیاز بسیار آسان است. ضمن این که نصب و اجرای سقف کاذب پارکینگ با این متریال در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد و علت این امر سبکی وزن آن است.

اهمیت طراحی سقف پارکینگ چیست ؟

از دیگر ویژگی‌های چوب پلاست و کاربرد آن در نصب سقف کاذب، عدم نیاز به نگهداری و رسیدگی خواهد بود. این محصول بسیار مقاوم بوده و همین باعث می‌شود تا هزینه‌های مرتبط با تعمیر یا نگهداری به شدت کاهش یابد. ضمن این که قیمت مناسب آن، باعث می‌شود تا بتوان در متراژ بالا به راحتی از این محصول استفاده نمود.

آیا سقف کاذب پارکینگ با چوب پلاست نورپردازی می‌شود ؟

بله؛ همانطور که می‌دانید نورپردازی یکی از مواردی‌ست که در زیباتر نشان دادن سقف کاذب تاثیر گذار است. این ویژگی باعث می‌شود تا جلوه سقف، آن هم در محیط بسته پارکینگ چند برابر شود؛ به شرط این که بتوان آن را به روشی صحیح و با دقت انجام داد. 

سقف کاذب پارکینگ با چوب پلاست بهترین عایق!

یکی از مواردی که در پارکینگ بسیار حائز اهمیت است، استفاه از سقفی بوده که علاوه‌بر زیبایی، عایق مناسبی باشد. اما چرا ؟

پارکینگ فضایی‌ست که با رفت و آمد دائمی ماشین همراه است و برای جلوگیری از صدا به طبقات بالاتر باید از متریال مناسب استفاده شود که عایق صوتی باشد. اهمیت این امر به اندازه‌ایست که اگر از محصولی بی‌کیفیت استفاده شود، قطعا موجب اذیت ساکنین خواهد شد. بنابراین بهترین راه کاربرد چوب پلاست یا محصولاتی‌ست که بتواند علاوه‌بر زیبایی، عایقی مناسب نیز باشد. اجرای این سف چوبی مثبتی در ممانعت از انتقال صدا به سایر طبقات خواهد داشت. درست است که سقف اصلی ساخته شده طوری طراحی می‌شود که تا جای ممکن این مشکل را رفع نماید. با این حال استفاده از سقف کاذبی که دوباره بر روی این موضوع تاکید داشته باشد، قطعا انتخاب مناسب‌تری خواهد بود.

 

چوپکس از تولید تا طراحی و اجرا همراه شماست

جهت مشاوره رایگان یا اطلاع از قیمت چوب پلاست با ما در تماس باشید

3.7/5 - (3 امتیاز)
بهترین سقف کاذب پارکینگ با متریالی نوین!

مشاوره رایگان با کارشناسان چوپکس 

02122901835

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا