سقف کاذب اداری

دکوراسیون داخلی برای اماکن مسکونی و تجاری نیاز به طراحی متفاوت دارد. یک محیط مسکونی مانند خانه ییلاقی یا آپارتمان محیط صمیمی و غیر رسمی دارد. با این حال، محیط تجاری مانند محیط دفتر باید ظاهری رسمی داشته باشد. طراحی منحصر به فرد و ساده سقف کاذب برای دفتر، سالن کنفرانس، پذیرایی و اتاق باید ظاهری آرامش بخش و استقبال کننده به شما بدهد. خوشبختانه ظهور محصولاتی نوین همچون چوب پلاست این امکان را فراهم کرده تا متناسب با هر محیط بتوان فضایی ایده‌آل طراحی کرد. 

سقف اداری

در مورد مراکز تجاری یا اداری، می‌دانیم که انواع مختلفی از دفاتر و مراکز وجود دارد. از کارخانه گرفته تا دفاتر و شعبات، هر شغلی نیازها و اهداف متفاوتی دارد. بنابراین، به عنوان یک معمار یا طراح داخلی، ضروری است که الزامات هر محیط را درک کرده و نگرش مناسب را به آن نشان دهید. اگر شما بیشتر وقت خود را در دفتر و محیط کار می‌گذرانید، بنابراین دوست دارید که جالب و راحت باشد. برای به دست آوردن همه این مزایا، باید مناسب‌ترین سقف کاذب را برای دفتر کار نصب کنید.

مشاوره رایگان جهت طراحی و اجرای سقف اداری

02188044414

معرفی چوب پلاست برای طراحی سقف کاذب اداری

از آنجایی که امروزه رسیدگی به دکوراسیون در محیط کاری بسیار مرسوم شده است، بیشتر افراد بدنبال ایده‌های متفاوت برای طراحی هستند. محصولات چوب پلاست امکان اجرای طرح‌هایی مانند: سقف گریلیوم و سقف لوور را دارند. وجود محصولات مدرن و کاربردی همچون پروفیل چوب پلاست این امکان را فراهم نموده تا طرح‌های متفاوتی از سقف کاذب به آسانی و در کمترین زمان ممکن طراحی و اجرا شود. 
ار دیگر ویژگی‌های پروفیل چوب پلاستیک، قابلیت عایق بندی آن بوده که به بهترین شکل از انتقال صدا جلوگیری خواهد کرد. همچنین عایقی مناسب برای جلوگیری از ورود هوای سر یا گرم به داخل و خارج از محیط خواهد بود. ظاهر شبیه به چوب این متریال با کارآیی متفاوت باعث ایجاد محیطی گرم و صمیمی خواهد شد. ضمن این که قابلیت ستفاده در بخش‌های متعدد اداراری با طرح‌های متفاوت را خواهد داشت.

طراحی سقف کاذب اداری به چه صورت است ؟

مهم نیست دفترکار شما کوچک یا بزرگ باشد، مهم این است که اماکن مختلفی مانند: اتاق کنفرانس، پذیرایی و غیره را در خود جای داده است. همه این مناطق هدف متفاوتی دارند. در نتیجه، نیاز به ایده‌های منحصر به فرد برای اجرای سقف کاذب است. سقف کاذب دفتر کار باید نیازهای کاربردی و همچنین زیبایی محل را برآورده کند.
به همین علت می‌توان گفت سقف چوبی شاید بهترین انتخاب برای کاربری‌های متفاوت اداری باشد.

علاوه‌بر این، اگر به دنبال طراحی سقف کاذب برای یک دفتر کوچک هستید، باید مطمئن شوید که به زیبایی ظاهری و متفاوت بودن آن می‌افزاید. اجازه دهید ما شما را در هر یک از مناطق اداری راهنمایی کرده و چند طرح مدرن از سقف‌های کاذب قابل اجرا با چوب پلاست در دفترکار را به شما ارائه دهیم:

مشاوره رایگان جهت طراحی و اجرای سقف اداری

02188044414

طراحی سقف دفتر کار

علاوه‌بر این، اگر به دنبال طراحی سقف کاذب برای یک دفتر کوچک هستید، باید مطمئن شوید که به زیبایی ظاهری و متفاوت بودن آن می‌افزاید. اجازه دهید ما شما را در هر یک از مناطق اداری راهنمایی کرده و چند طرح مدرن از سقف‌های کاذب قابل اجرا با چوب پلاست در دفترکار را به شما ارائه دهیم:

طبقه کار منطقه‌ای از دفتر است که در آن اصلی‌ترین عملیات انجام می‌شود. کارکنان و تیم‌های مختلف در این بخش مشغول به فعالیت هستند. به همین علت کاملاً قابل درک است که این محیط باید متداول‌ترین، پرانرژی و راحت‌ترین قسمت دفتر باشد. بنابراین، شما باید مناسب و جدیدترین طرح سقف کاذب را برای این منطقه انتخاب کنید.

علاوه‌بر این، باید اطمینان حاصل کنید که اگر یک دفتر کوچک دارید، طرح سقف کاذب را برای دفتر انتخاب می‌کنید که جلوه وسیع‌تری به فضا می‌بخشد. طبقه کار نیاز به نور مناسب دارد. این را می‌توان با کمک روشنایی سقف کاذب به دست آورد. در محل کار تعداد زیادی سیم، اتصالات دستگاه و … وجود دارد. سقف کاذب می‌تواند به طور ایمن تمام اتصالات برقی را مخفی کند. سقف‌های معلق با ویژگی‌های عایق کاری، بهره‌وری انرژی را ارائه می‌دهند.

طراحی سقف کاذب اتاق کنفرانس اداری

سالن کنفرانس در هر دفتری از اهمیت بالایی برخوردار است. کارکنان همه تصمیمات مهم را اتخاذ می‌کنند، در بحث‌ها شرکت می‌کنند، در مورد برنامه‌ها و استراتژی‌های آینده صحبت می‌کنند، با سایر شرکا و رقبا ارتباط برقرار می‌کنند و در اتاق کنفرانس اعلامیه‌های رسمی می‌دهند.

چرا برای اتاق کنفرانس اداری به سقف کاذب نیاز داریم؟
بهره‌وری انرژی
نورپردازی مناسب
بینش زیبایی شناسی کامل
مخفی کردن اتصالات و تاسیسات
پشتیبانی قوی از پروژکتورها و سایر دستگاه‌ها
ایجاد محیطی مناسب برای تمرکز و فعالیت بیشتر

مشاوره رایگان جهت طراحی و اجرای سقف اداری

02188044414

به همین دلیل انتخاب بهترین و منحصر به فردترین طرح سقف اداری برای سالن کنفرانس از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است. برای یکنواخت سازی سالن کنفرانس، طرح چوبی منحصر به فرد سقف کاذب برای یک دفتر را با دیوارها و مبلمان ترکیب کنید. علاوه‌بر این ، روشنایی تزئینی را برای سقف کاذب اضافه کنید تا فضا روشن‌تر و کارآمدتر شود.

طراحی اداری غیرمعمول سقف کاذب نه تنها جلوه زیبایی به فضا می‌بخشد، بلکه با ویژگی‌های عایق کاری آن باعث صرفه‌جویی بیشتر در مصرف انرژی می‌شود. همچنین می‌توانید از این ایده‌ها برای سقف کاذب و پروژه‌های کوچک اداری برای سقف‌های کاذب استفاده کنید. اگر یک اتاق کنفرانس بسیار بزرگ دارید ، یک سقف تک لایه با نورپردازی روشن نصب کنید تا ظاهری با طراوت و سالم داشته باشید. سقف های خطرناک برای حمایت از پروژکتورهایی که در اتاق های کنفرانس استفاده می شوند قدرت می بخشد. علاوه‌بر این ، نصب نورافکن ها و دیگر سقف های کاذب با چراغ ها فضا را روشن می کند.

طراحی سقف کاذب پذیرش اداری

وقتی وارد ساختمان تجاری جدیدی همچون: دفتر کار، بیمارستان، بانک یا هتل می‌شوید، اولین چیزی که به دنبال آن هستید چیست؟

بنابراین کاملاً آشکار می‌شود که طراحی پذیرایی در یک محیط رسمی از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر به این ایده اعتقاد دارید که اولین تصور آخرین تأثیر است، اهمیت طراحی سقف کاذب برای پذیرایی بسیار ایده‌ای هوشمندانه به نظر می‌رسد.
چرا برای بخش پذیرش دفترکار به سقف کاذب نیاز داریم؟

روشنایی محیط
مخفی کردن اتصالات برقی
جلب توجه مراجعه کنندگان از اولین برخورد
برای اینکه طراحی پذیرایی حرفه‌ای، گرم و دوست داشتنی به نظر برسد، بهتر است نورپردازی اصولی انجام شود. این کار علاوه‌بر تامین نور لازم محیط، فضایی متفاوت ایجاد خواهد کرد. با نصب سقف کاذب چوبی جلوه‌ای تازه و منحصر به فرد به طراحی پذیرایی خود ببخشید. این طرح مدرن سقف کاذب با نور پردازی زیبایی دو چندان خواهد داشت. در نتیجه، ظاهری تک رنگ از طراحی پذیرایی خود دریافت می‌کنید. همچنین می‌توانید مبلمان سفید مناسب اضافه کنید تا مینیمال‌تر به نظر برسد. این ایده نوین برای سقف کاذب برای طراحی پذیرایی، ظاهری مدرن و مینیمالیستی به آن می‌بخشد.

مشاوره رایگان جهت طراحی و اجرای سقف اداری

02188044414

طراحی سقف کاذب راهرو اداری

 

راهروها بخشی جدایی ناپذیر از دفتر هستند. راهرو اصلی‌ترین چیزی است که در یک دفتر می‌بینید. این منطقه بین ورودی و پذیرایی است. علاوه‌بر این، مسیر بین مناطق مختلف دفتر مانند: طبقه کار، اتاق کنفرانس، محل جلسات و غیره، راهرو نیز نامیده می‌شود. بنابراین، برای سقف کاذب راهرو اداری، به طرحی نیاز دارید که مکمل دفتر کل باشد. این طرح باید منحصر به فرد باشد، اما نباید بی‌جا به نظر برسد. بنابراین، سقف کاذب را در راهرو دفتر با توجه زیادی به ظاهر کلی دفتر انتخاب کنید.

چرا برای سقف کاذب راهرو اداری به سازه‌های منحصر به فرد نیاز داریم؟

برای حس زندگی
تکمیل بقیه فضای اداری
برای مخفی کردن سیم‌ها و سایر اتصالات الکتریکی
سقف چوبی برای راهروی منتهی به سالن کنفرانس
راهرو باید طوری باشد که فضا را جادار و مرتب جلوه دهد. زیاده روی نکنید. بنابراین، به دنبال طرح‌های ساده سقف کاذب برای راهروها باشید. دفتر اداری با بافت چوب کاذب تک لایه با نورپردازی سقف کاذب گرم جلوه‌ای زیبا و شیک به راهرو می‌بخشد. با استفاده از همان بافت برای کف و دیوارها، ظاهر یکسانی به آن بدهید. 

4.4/5 - (5 امتیاز)
بازگشت به بالا