مبلمان ویلایی چوبی مناسب فضای باز با متریالی نوین !

مبلمان ویلایی چوبی مناسب فضای باز با متریالی نوین !
فهرست مطالب

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به استراحت در فضای باز علاقه دارید و بدنبال ایجاد محیطی مناسب برای سپری کردن اوقات فراغت هستید، با این مطلب از چوپکس همراه ما باشید. برخورداری از فضایی که بتوان در هر فصل سال به خصوص تابستان، نهایت استفاده را از آن برد، یک مزیت بزرگ است. این روزها کمبود یا نبود مکان‌های سرسبز و دلنشین خصوصا در شهرهای شلوغ، باعث شده تا افراد حتی از کمترین فضای موجود در محیط زندگی مانند تراس یا پشت بام و … استفاده‌ای بهینه داشته باشند.      مبلمان ویلایی چوبی
ضمن اینکه روف گاردن ساده، تراس گاردن یا محوطه سازی حیاط باغ یا ویلا و … انتخابی مناسب برای افراد علاقمند به فضای باز و سبز است.

اما برای ایجاد محیطی این چنینی و چیدمانی دلچسب در فضای باز ویلا، باغ یا حیاط و … باید مواردی اصولی دقت نمایید. توجه به اینکه چه محصولی برای محیطی بیرونی مناسب‌تر بوده و با قرار گرفتن دائم در معرض هوای آزاد یا باد و باران و دیگر عوامل فیزیکی- محیطی آسیب نمی‌بیند، امری حائز اهمیت است. خوشبختانه امروزه محصولات مختص فضای باز که از استحکام و مقاومت بالایی برخودرار هستند به بازار عرضه شده‌اند. این محصولات نه تنها از ظاهری زیبا و شیک برخوردارند، که با قرار گرفتن دائمی در فضای باز هیچ گونه آسیبی نخواهند دید و این یکی از مزایای اصلی این متریال‌ها به شمار می‌آید.

مشاوره رایگان با کارشناسان چوپکس 

02122901835

معرفی محصولی مستحکم مختص فضای باز برای مبلمان ویلایی چوبی !

پروفیل چوب پلاست محصولی چند منظوره با کاربری‌های متفاوت است که نه تنها در ساخت مبلمان ویلایی چوبی یا مبلمان تراس و بالکن و … مورد استفاده قرار می‌گیرد، که امکان ایجاد هارمونی در فضای باز را برای شما فراهم می‌نماید. این متریال سالیان زیادی در کشورهای پیشرفته کاربرد داشته و می‌توان گفت به تازگی در کشور ما شناخته شده است. مزایای بسیاری داشته و یکی از بهترین محصولات مختص فضای باز به شمار می‌آید.

مبلمان ویلایی چوبی، ایجاد محیطی گرم و صمیمی !

چوب پلاست به علت برخورداری از ظاهری شبیه به چوب طبیعی، توانسته جایگزینی مناسب برای این ماده پرکاربرد باشد. به همین جهت این متریال، دوستدار محیط زیست بوده و برای تولید آن نه از چوب که از تراشه‌های چوب (بازیافت چوب) استفاده می‌شود. همین باعث شده تا کشورهای پیشرفته از آن به عنوان متریالی مناسب در صنعت ساخت و ساز و معماری پایدار یاد کنند. این محصول همچنین قابل بازیافت است؛ به این معنا که در صورت عدم استفاده، قابل بازگشت به طبیعت خواهد بود.

اما چرا چوب پلاست بهترین انتخاب برای فضای باز است؟

همانطور که می‌دانید، بیشتر محصولات در صورت قرار گرفتن دائم در فضای باز یا بیرونی به سرعت آسیب خواهند دید. به خصوص اگر در شرایط آب و هوایی خاص مانند مناطق مرطوب و با بارش فراوان قرار گیرند، روند تخریب تسریع خواهد شد. خوشبختانه پروفیل چوب پلاست در هر شرایط آب و هوایی دوام می‌آورد. به طور مختصر باید بگوییم که این محصول به صورتی تولید شده که از خاصیت چوب و پلاستیک فشرده یکجا برخوردار است با بازیافت چوب و پلاستیک فشرده و دیگر مواد اولیه تولید می‌شود.

ظاهر شبیه به چوب طبیعی با استحکامی چندین برابر به دلیل برخورداری از پلاستیک به عنوان مواد اولیه آن. همین باعث شده تا استحکام و مقاومت این متریال بسیار بالا بوده و موجب افزیش طول عمر آن شود. پروفیل چوب پلاستیک در برابر رطوبت شدید، نفوذ آب یا اشعه خورشید کاملا مقاوم است. همچنین حشرات و موریانه موجب آسیب به این محصول نخواهد شد. در برابر پوسیدگی یا ضربات و شکستگی بسیار مقاومت دارد و هزاران دلیل دیگر.

مبلمان ویلایی چوبی، ایجاد محیطی گرم و صمیمی !

مبلمان ویلایی چوبی در هر فضایی طراحی و اجرا شود، محیطی گرم و صمیمی بوجود می‌آورد. این حس از سال‌ها قبل با استفاده از چوب طبیعی در ساخت و ساز القا می‌شده است. امروزه نیز بسیاری از افراد به به همین علت علاقه‌ای شدید به مبلمان چوبی دارند. در صورتی که از پروفیل چوب پلاست برای ساخت مبلمان ویلایی استفاده نمایید، امکان اجرای طرح‌های تنوع برای شما فراهم است. طراح با توجه به سلیقه شما یا متراژ فضای مورد نظر می‌تواند، طرح دلخواه مبلمان ویلایی را برای شما با این متریال پیاده کند. می‌توانید با استفاده از عناصری همچون نرده چوبی بخش مبلمان را کاملا خصوصی نمایید.

مبلمان ویلایی چوبی، ایجاد یکدستی در محیط !

مبلمان ویلایی چوبی، ایجاد یکدستی در محیط !

همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم، پروفیل چوب پلاست محصولی چند منظوره است. به همین علت شما می‌توانید المان‌های متنوع فضای باز را با این متریال در کنار مبلمان چوبی فضای باز طراحی و اجرا نمایید. اگر قصد دارید مبلمان ویلایی را با چوب پلاست بسازید، پس می‌توانید از دیگر عناصر در محیط استفاده کنید.

از کفپوش در کنار مبلمان ویلایی چوبی استفاده کنید !

کفپوش چوبی اصلی‌ترین عنصریست که مناسب مبلمان فضای باز خواهد بود. می‌توانید فضایی مورد نظر برای اجرای مبلمان را با کفپوش چوبی به بهترین شکل ب چوب پلاست یکدست کنید. خوشبختانه این متریال تحمل اجسام سنگین را دارد و با قرار گرفتن مبلمان چوبی آسیب نخواهد دید.

پرگولا یا آلاچیق را برای قرار دادن مبلمان ویلایی چوبی اجرا کنید !

پرگولا یا آلاچیق چوبی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اجرا در فضای باز باغریال ویلا یا حتی پشت بام و تراس هستند. این سازه‌ها فضایی خصوصی را ایجاد خواهند کرد که با قرار دادن مبلمان ویلایی در زیر آنها می‌توانید محیطی مناسب بری سپری کردن اوقات فراغت داشته باشید.

از فلاورباکس در کنار مبلمان ویلایی چوبی استفاده کنید !

فلاورباکس چوبی قابل اجرا با چوب پلاست، بهترین گزینه برای ایجاد فضایی سبز و دلنشین است. این عنصر با ابعاد و اعماق متفاوت قابل ساخت بوده و حتی می‌توان درختچه را درون آن کاشت. خوبی این المان این است که می‌توانید آن را به صورت نیمکتی که قابلیت فلارباکس نیز دارد اجرا کنید.

نیمکت چوبی را در کنار مبلمان ویلایی چوبی استفاده کنید !

نیمکت چوبی نیز از عناصر قابل اجرا با چوب پلاست است که در کنار مبملن ویلایی جلوه‌ای متفاوت دارد. این عنصر را می‌توانید در بخش‌هایی از ویلا یا حتی در کنار مبلمان ویلایی اجرا کنید و به این ترتیب فضایی متفاوت ایجاد کنید.

تمامی موارد یاد شده تنها به عنوان پیشنهادی مناسب در کنار مبلمان ویلایی چوبی بوده و شما می‌توانید تنها یک یا چندین عنصر را انتخاب نمایید. حتی می‌توانید مبلمان مورد نظر را در بخشی از ویلا به تنها یی استفاده نمایید. این بستگی به سلیقه شما خواهد داشت. 

Rate this post
مبلمان ویلایی چوبی مناسب فضای باز با متریالی نوین !

مشاوره رایگان با کارشناسان چوپکس 

02122901835

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا