با مصالح ساختمانی جدید بیشتر آشنا شوید!

با مصالح ساختمانی جدید بیشتر آشنا شوید
فهرست مطالب

آشنایی با مصالح ساختمانی نوین

همانطور که می‌دانید صنعت ساخت و ساز به طور چشمگیری در حال پیشرفت و بروز شدن است و این امر باعث می‌شود تا معماران و طراحان بیش از پیش، بدنبال ایده‌ای تفاوت برای اجرایی کردن طرح‌های خود باشند. در این میان ظهور متریال ساختمانی نوین و مدرن باعث شده تا راه برای معماران هموار شود، علاوه‌براین با استفاده از محصول بتوانند سازه‌ای متفاوت را خلق نمایند.

مصالح ساختمانی جدید

متریال ساختمانی یکی از اصلی‌ترین موارد در صنعت ساخت و ساز به شمار می‌آید که این امکان را به شما می‌دهد، تا بتوانید سازه‌ای خاص و متفاوت احداث نمایید. این روزها متریال ساختمانی جدید با وجود این که زیاد مورد استفاده قرار نمی‌گیرد و با تردیدی برای معماران همراه است، اما طرفداران خاص خود را دارد. پروفیل چوب پلاستیک از سری مصالح ساختمانی جدید به شمار می‌آید که به علت استفاده در زمینه‌های متعدد بسیار کاربردیست. مصالحی از این دست اصولا از ترکیب یک یا چند مواد اولیه طبیعی یا مصنوعی تولید می‌شوند و گاها ویژگی‌هایی منحصر بفردی دارند. بنابراین نه تنها کار با متریال‌های نوین برای معماران و سازندگان هیجان انگیز است، بلکه در صورت با کیفیت بودن، اجرای ایده‌های متفاوت را برای آن‌ها فراهم نموده و سازه‌ای مستحکم و بادوام را ایجاد خواهد کرد.

مشاوره رایگان با کارشناسان چوپکس 

02122901835

مصالح ساختمانی جدید برای دکوراسیون داخلی

استفاده از مصالح ساختمانی جدید در دکوراسیون داخلی باعث می‌شود تا شما طرحی نوین و مدرن ارائه دهید؛ همچنین نه تنها باید از لحاظ ظاهری در طرح شما تاثیر گذار خواهند بود، بلکه از استحکام و مقاومتی بالا برخوردار باشند. قبل از هرچیز باید بدانید که برای کدام قسمت از دکوراسیون داخلی بدنبال متریال هستید:

  • مصالح ساختمانی جدید برای سقف (سقف کاذب چوبی)
  • مصالح ساختمانی جدید برای دیوار (دیوارپوش چوبی)
  • مصالح ساختمانی جدید برای کف (کفپوش چوبی)
  • مصالح ساختمانی جدید برای نما (نماپوش چوبی)

یا نیاز به متریالی دارید که بتواند تمامی موارد اشاره شده برای دکوراسیون داخلی را تحت پوشش قرار دهد. بنابراین باید در انتخاب متریال ساختمانی جدید نهایت دقت را داشته باشید کما این که اگر محصولی نوین انتخاب نمایید که بتوان با استفاده از آن دکوراسیون داخلی را به طور کامل اجرا نمود و به این صورت نیز هارمونی یا یکپارچگی خاصی در طراحی دکوراسیون ایجاد نمود.

چوب پلاست یکی از پیشرفته ترین مصالح ساختمانی
چوب پلاست یکی از پیشرفته ترین مصالح ساختمانی

چوب پلاست

چوب پلاست یکی از پیشرفته ترین مصالح ساختمانی

چوب پلاست یا چوب پلاستیک محصولی نوین است که این روزها به طور گسترده‌ای در طراحی دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد. WPC یا چوب پلاست از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت تولید شده که از ترکیب خورده‌های چوب و پلاستیک همراه با آردی مخصوص ساخته می‌شود.

از ویژگی‌های این محصول می‌توان به وزن سبک به دلیل توخالی بودن و شباهت زیاد آن به چوب اشاره نمود. همچنین چوب پلاستیک این قابلیت را دارد تا بتوانید از آن در:

در دکوراسیون داخلی ساختمان استفاده نمایید؛ علاوه‌براین استفاده از این متریال در طراحی و اجرای نمای چوبی نیز بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مصالح ساختمانی جدید و ارزان

قیمت مصالح ساختمانی جدید یکی از مواردیست که هنگام انتخاب آن توجه طراح را جلب خواهد کرد؛ بنابراین شما می‌توانید متریال ساختمانی را انتخاب کنید که کاملا متناسب با بودجه شما باشد، در عین این که محصولی متفاوت است.

مصالح ساختمانی جدید و ارزان
مصالح ساختمانی جدید و ارزان

در معرفی چوب پلاست به عنوان محصولی جدید می‌توان گفت متریال ساختمانی جدید و ارزان به نسبت سایر متریال‌ها بوده که امکان استفاده از آن در اجرای المان‌های متعدد را برای معمار فراهم می‌نماید. به‌علاوه این که قیمت مصالح ساختمانی جدید همچون پروفیل چوب پلاستیک با توجه به وزنی که دارد و میزان مساحتی که برای اجرای عنصر مورد نظر مورد استفاده قرار می‌گیرد، مشخص خواهد شد.

نصب و اجرای پروفیل چوب پلاست

از دیگر مواردی که هنگام انتخاب متریال مناسب برای دکوراسیون داخلی مورد توجه طراح قرار می‌گیرد، روش‌های نصب و اجرای متریال ساختمانی جدید است. بنابراین بیشتر معماران به دنبال متریالی هستند که در کمترین زمان و به آسانی نصب شود.

از دیگر خصوصیات چوب پلاست که مزیت این محصول به نسبت سایر متریال ساختمانی محسوب خواهد شد، نصب و اجرای پروفیل چوب پلاست است. این محصول به دلیل برخورداری از وزن سبکی که دارد باعث می‌شود تا سرعت نصب و اجرا و اتمام پروژه افزایش یابد.

مصالح ساختمانی جدید در ایران

می‌توان با اطمینان گفت پروفیل چوب پلاستیک از مصالح ساختمانی جدید در ایران به شمار می‌آید که همچنان آن طور که باید به معماران و طراحان معرفی نشده است. این محصول قابلیت جایگزینی به عنوان متریال اصلی در ساخت و اجرای المان‌های متعدد را داشته، به‌علاوه این که از دوام و استحکام بسیار بالایی برخوردار است. 

 

 

چوپکس از تولید تا طراحی و اجرا همراه شماست

برای خرید چوب پلاست و اطلاع از قیمت چوب پلاست با ما در تماس باشید

ما آماده ارائه خدمات حضوری و غیر حضوری به شما مشتریان گرامی در تهران و سراسر ایران هستیم

3/5 - (1 امتیاز)
با مصالح ساختمانی جدید بیشتر آشنا شوید!

مشاوره رایگان با کارشناسان چوپکس 

02122901835

بازگشت به بالا