ارزانترین نمای ساختمان با متریالی نوین

ارزانترین نمای ساختمان با متریالی نوین
فهرست مطالب

ارزانترین نمای ساختمان با ویژگی متفاوت

چوب پلاست یکی از محصولات پرکاربردیست که این روزها در نمای ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول که در کشور ما به عنوان محصولی نوپا و نوین شناخته می‌شود، در کشورهای پیشرفته سالیان زیادیست که در زمینه‌های متعددی کاربرد داشته و نمای ساختمان مسکونی نیز یکی از موارد استفاده آن است. نما چوبی قابل اجرا با چوب پلاست را می‌توان در شکل‌ها و ابعاد گوناگونی تهیه و طراحی کرد؛ معماران نیز می‌توانند استعداد خود را با طراحی نما به نمایش بگذارند. طرح‌های زیادی را می‌توان در نمای ساختمان مورد استفاده قرار داد. روکش چوب یا متریال‌هایی با طرح چوب برای نمای ساختمان مسکونی بسیار مورد توجه است.

پروفیل‌های نما و کاور چوب پلاست چوپکس

برای تاثیر مطلوب یک نمای ساختمانی باید برروی بافت و رنگ نما متمرکز شد و محصولی را انتخاب کرد که از کیفیت بالایی برخوردار باشد. محصولات چوب پلاست هنگامی که برای نما استفاده شود، نه تنها از نفوذ سرما در فصول سرد سال جلوگیری خواهد کرد، بلکه از ورود گرما در تابستان نیز جلوگیری می‌کند؛ این موضوع همچنین از خروج انرژی از داخل ساختمان به بیرون نیز صدق می‌کند. برای بهره‌مندی از ارزانترین نمای ساختمان، باید به کیفیت مصالح به‌کاررفته در نما نیز توجه کرد.

مشاوره رایگان با کارشناسان چوپکس 

02122901835

طراحی نمای ساختمان مسکونی

ارزانترین نمای ساختمان با محصولی کاربردی

چوب پلاست محصولی نوین است که به عنوان به روز ترین نمای ساختمان بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. از مزایای پروفیل چوب پلاستیک می‌توان به شباهت زیاد به چوب اشاره نمود. همانطور که می‌دانید نمای چوبی طرفداران بسیاری دارد و همین امر باعث می‌شود تا از این متریال به عنوان جایگزین مناسب چوب استفاده کرد. ضمن این که وزنی بسیار سبک داشته و در برابر عوامل فیزیکی و هر نوع شرایط آب و هوایی کاملا مقاوم است. در پروژه نما ساختمان جردن می‌توانید نمونه‌ای از طراحی و اجرای شرکت چوپکس با پروفیل چوب پلاست را مشاهده نمایید.

نمای چوبی ساختمان و طراحی آن به سبکی مدرن!                  بیشتر بخوانید

محصولات چوب پلاستیک دارای رنگبندی بوده و با ابعاد متفاوت عرضه می‌شوند و در صورتی که تصمیم به اجرای نمای ساختمان مسکونی با این متریال را داشته باشید، می‌توانید رنگ دلخواه را انتخاب کنید. علاوه‌براین چوب پلاست گزینه‌ای مناسب برای فضاسازی و ایجاد هارمونی با فضای سبز به شمار می‌آید. این محصول همچنین مناسب مناطق با آب و هوای گرم و خشک بوده و نیز می‌توان در مناطق سرد یا با رطوبت بالا نیز از این متزال جهت نمای ساختمان استفاده کرد. 

نمای ساختمان ویلایی کوچک و البته بزرگ به راحتی با استفاده از چوب پلایت قابل اجراست. این محصول نوین در طراحی نمای ویلا، ظاهری ساختمان را متفاوت و شیک خواهد کرد.
نما ویلا انارور نمونه‌ای از طراحی متفاوت اجرا شده توسط چوب پلاست چوپکس است. به‌علاوه در مناطق شمالی کشور که آب و هوای مرطوب و شرجی دارند، می‌توان از این متریال برای نمای ساختمان ویلایی کوچک استفاده کرد؛ زیرا در برابر رطوبت بالا بسیار مقاوم بوده و هیچ گونه آسیبی نخواهد دید. 

نمای ساختمان ویلایی کوچک

ارزانترین نمای ساختمان با ظاهری شیک

ارزانترین نمای ساختمان می‌تواند نما چوبی اجرا شده با چوب پلاست باشد، ضمن اینکه از ظاهری شیک و مدرن برخوردار خواهد بود. این محصول بسیار مقرون به صرفه بوده و از این لحاظ با سایر متریال‌ها قابل مقایسه نیست؛ ضمن اینکه از مزایای بسیاری به نسبت مصالح ساختمانی سنتی نیز برخوردار است. برای اینکه بتوانید نماهای ارزان ‌قیمتی در ساختمان مسکونی به‌کار ببرید، باید محصولاتی بادوام استفاده نمایید. نمای چوبی با استفاده از چوب پلاست نیاز به تعمیر و نگهداری یا ترمیم دوباره ندارند و از این‌رو شما را مستلزم هزینه‌های کمتری در طراحی نمای ساختمان مسکونی می‌نمایند.

نمای ساختمان مدرن تهران

مزایای ارزانترین نمای ساختمان با این محصول

اگر بخواهیم با شما در این‌باره روراست باشیم، باید بگوییم که چوب پلاست مزایای بسیاری دارد. به جرعت می‌توان گفت جایگزین چوب در نما است. به خصوص اگر از پروفیل‌های مختص نما برای ساختمان استفاده کنید. از اصلی‌ترین مزایای چوب پلاست در نمای ساختمان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

طول عمر بالا 

مقاومت بالا در برابر شرایط فیزیکی- محیطی

مقاومت بالا در برابر نفوذ آب و بارش‌های پیاپی

مقاومت بالا در برابر هجوم حشرات و موریانه‌ها

مقاومت بالا در برابر پوسیدگی و شکستگی

مقاومت بسیار بالا در برابر ضربات احتمالی

افزایش طول عمر بنا و محافظت از ساختمان

مقاومت بالا در برابر تابش مستقیم نور خورشید و اشعه UV

عدم نیاز به نگهداری یا تعمیر که موجب کاهش هزینه‌ها خواهد شد

جلوگیری از هدر رفت انرژی به هر صورت (در فصل سرما یا گرما)

نمای چوبی می‌تواند از نماهای پرطرفدار و مدرن می‌باشد؛ در صورتی که نمای چوبی اجرا شده با پروفیل چوب پلاست را برای ساختمان در نظر بگیرید، بسیار بادوام بوده و جزئی از نمای ساختمان مدرن تهران به شمار می‌رود. نمای ساختمان مدرن در تهران از طراحی ویژه‌ای کمک گرفته می‌شود. در واقع سبک طراحی ساختمان‌های امروزی با تاکید زیادی برروی نما انجام می‌گیرد. نماهای ساختمانی چوبی این روزها اولین انتخاب‌های معماران شهری قرار دارند. به خصوص اگر محصولی نوین و بدون آسیب به محیط زیست همچون چوب پلاست را جایگزین چوب کرد؛ چنین نماهایی در عین زیبایی، بسیار شیک و مدرن هستند و یادآور تجدد و دوام می‌باشند. این نماها بادوام هستند و در برابر شرایط نامطلوب جوی گزینه بسیار خوبی به حساب می‌آیند. 

چوپکس از تولید تا طراحی و اجرا همراه شما

جهت اجرای نمای ساختمان و همچنین اطلاع از قیمت چوب پلاست با ما در تماس باشید

4.3/5 - (29 امتیاز)
ارزانترین نمای ساختمان با متریالی نوین

مشاوره رایگان با کارشناسان چوپکس 

02122901835

۱۰ نظر درباره “ارزانترین نمای ساختمان با متریالی نوین
  1. سلام‌بنده‌ازجنوب‌ایران‌،شهراهوازمزاحمتون‌میشم!میخواستم‌بدونم‌که‌آیامحصولات‌شمادربرابرگرمای‌بالای
    ۵۰درجه‌هم‌مقاومت‌داره‌وضمانت‌نامه‌میدید؟!
    لطفاقیمت‌‌اجرای‌هرمترمربع‌دیدممنون.

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز، میتونید حضوری تشریف بیارید یا اینکه طرحتون رو که برای نما چوبی در نظر گرفتید ارسال بفرمایید و مشاوره‌های لازم رو داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا