پاسیو و ایده‎‌های جذاب دکوراسیون آن!

پاسیو و ایده‎‌های جذاب دکوراسیون آن!
فهرست مطالب

امروزه به دلیل اینکه بیشتر افراد ساکن آپارتمان‎‌ها و مجتمع‎‌های مسکونی هستند که فاقد حیاط یا فضای سبز مناسب است، طراحی پاسیو و تدارک دکوراسیونی جذاب برای آن، جهت جلوگیری از ایجاد حالتی یکنواخت و کسل کننده در ساختمان‎‌ها، ضرورت دارد. مجموعه ایده‎‌ها و طرح‎‌هایی وجود دارد که با به کارگیری آن‌ها می‎‌توانید، طراحی دکوراسیون پاسیو یا حیاط خلوت کوچک منزل‌تان را به بهترین نحو انجام دهید و این محیط را به محیطی شاداب و با طراوت برای زندگی تبدیل نمایید و جای خالی فضای سبز و حیاط را در منزل‌تان پر کنید. در این مقاله قصد داریم به تشریح چند ایده جذاب در طراحی دکوراسیون برای پاسیو بپردازیم تا شما بتوانید با استفاده از آن‌ها پاسیویی زیبا و رویایی برای خودتان خلق کنید. 

در طراحی دکوراسیون پاسیو از دیوارپوش استفاده کنید!

یکی از ایده‎‌های مناسب و کاربردی در طراحی پاسیو، به کار بردن دیوارپوش است؛ دیوارپوش‌ چوبی یا دیوار پوش‌ فلزی برای این منظور گزینه‎‌های مناسبی هستند. در این زمینه استفاده از دیوار پوش چوبی نیز گزینه بسیار پرکاربردی است که می‎‌توانید بدون محدودیت و به راحتی در خانه‎‌های مدرن امروزی از آن استفاده کنید. ضمن این که این المان در بازسازی تراس نیز بسیار کاربرد دارد. به عنوان نمونه با استفاده از دیوارپوش فلزی می‎‌توانید از قابلیت انعطاف پذیری فلز در این زمینه بهره برداری نمایید و آن را به هر شکلی که می‎‌خواهید طراحی کنید. مثلا می‎‌توانید دیوارپوش فلزی را با سطوح مواج و شکل‎دار طراحی کنید تا زیبایی بیشتری به محیط پاسیو منزل شما بدهد. 

مشاوره رایگان با کارشناسان چوپکس 

02122901835

بدین منظور و برای کاربرد انواع دیوارپوش‎‌های چوبی در نمای داخلی و خارجی پاسیو، می‎‌توانید از محصولات پروفیل چوب پلاست کمک بگیرید. البته باید به این نکته اشاره کنیم که دیوارپوش چوبی طرفداران بیشتری دارد؛ بنابراین می‌توانید از محصولی مناسب استفاده کنید. این روزها متریال چوب پلاست یکی از محصولاتی به شمار می‌آید که امکان ایجاد هارمونی یا یکپارچگی در محیط‌هایی همچون: حیاط خلوت، پاسیو، تراس یا بالکن را فراهم می‌نماید. این محصول چند منظوره کاربری‌های متنوعی دارد که دیوارپوش نیز یکی از آن‌هاست. 

 

در طراحی دکوراسیون پاسیو از دیوارپوش استفاده کنید!

از پانل‎‌های چوبی مشبک در طراحی دیوار پاسیو کمک بگیرید!

پانل‎‌های چوبی مشبک با انواع طرح‎‌ها و متناسب با انواع سلیقه‎‌ها طراحی و تولید می‎‌شوند. استفاده از این محصولات چوبی نیز می‎‌تواند زیبایی محیط پاسیو آپارتمان شما را دو چندان کند؛ ضمن این که در محوطه سازی و همچنین روف گاردن نیز کاربرد دارد. پانل‌های مشبک ایده‌ای متفاوت در طراحی به شمار می‌آیند و با کاربرد آنها در محیط، می‌توانید فضایی خاص را بوجود آورید. تنها کافیست از محصولی مناسب مانند چوب برای این منظور استفاده نمایید. 

کفپوش پاسیو را فراموش نکنید!

یکی از اصلی‌ترین موارد در طراحی پاسیو استفاده از کفپوش است که بهترین شکل کف فضا را پوشانده و تاثیر فوق‌العاده‌ای در دکوراسیئن خواهد داشت. اگر تصمیم دارید فضایی گرم و صمیم در محیط پاسیو بوجود آورید، بهتر است از کفپوش چوبی استفاده کنید. این المان نه تنها از طول عمر بالایی برخوردار است که به دلیل استفاده از چوب، تاثیر بسزایی در محیط داشته و فضا را متفاوت خواهد کرد. ضمن این که می‌توانید به راحتی در کنار کفپوش چوبی دکوراسیون را طراحی کرده و دیگر عناصر را در پاسیو با این المان هماهنگ نمایید. 

استفاده از گلدان‌های طبقاتی در طراحی پاسیو، جذاب است!

بعضی از خانه‌ها و آپارتمان‌ها فضایی بسیار کوچک دارند با این حال فضای بسیار کمی را هم می‌توانند به پاسیو اختصاص دهند. این افراد می‌توانند جهت طراحی دکوراسیون پاسیو از ایده گلدان‌های طبقاتی استفاده کنند. این گلدان‌ها می‌توانند فاصله بین طبقات مختلف را حفظ کنند و ارتباط بین این دو فضا را نیز مشخص نمایند. استفاده از این فلاور باکس و نصب آن‌ها بر دیواره پاسیو، هم فضا را جذاب و رویایی می‌کند و هم مشکل کمبود فضا را بر طرف می‌کند. برای طراحی دیوار پاسیو ایده‌های مختلفی وجود دارد برای نمونه می‌توانید بخش‌هایی از آن را با طرح و نقش‌هایی که از گل رس، به وجود آمده‌اند، پوشش دهید و بسته به سلیقه شخصی خود، از طرح‌های مختلفی برای این منظور استفاده نمایید. 

 

استفاده از گلدان‌های طبقاتی در طراحی پاسیو، جذاب است!

از آبنماهای جذاب در طراحی دکوراسیون پاسیو کمک بگیرید!

ایده آبنما در طراحی پاسیو، طرحی جذاب و مدرن است که با به کارگیری کمی خلاقیت می‌تواند تصویری رویایی از پاسیو شما خلق کند. وجود یک آبنمای زیبا همراه با صدای آب، زیبایی فوق العاده‌ای به محیط زندگی می‌بخشد و احساس آرامشی بی‌نظیر را به ارمغان می‌آورد. آبنما هم‌چنین حس تازگی و طراوت به پاسیو منزل می‌دهد و در فصل گرم سال مثل تابستان می‌تواند، هوای منزل را خنک، مطبوع و دوست داشتنی کند. 

در طراحی دکوراسیون پاسیو، به نورپردازی توجه کنید!

نورپردازی می‌تواند زیبایی قابل توجهی را به پاسیو خصوصا هنگام شب، هدیه کند و در طراحی دکوراسیون منازل، ایده‌ای جدید و امروزی است. اما توجه به این عامل باید به صورت اصولی اتفاق بیفتد. نورپردازی پاسیو باید به گونه‌ای انجام شود که هم فضای آن را روشن و نورانی کند و دید مناسبی به آن بدهد و هم زیبایی‌های موجود در پاسیو را به صورتی برجسته‌تر به نمایش بگذارد. 

استفاده از صندلی و مبلمان در زیبایی دکور پاسیو موثر است!

بعضی افراد تمایل دارند تا از حضور گل‌ها و گیاهان در منزل بیشترین بهره را ببرند و از زیبایی و انرژی آن‌ها در انجام امور روزمره کمک بگیرند. این دسته از افراد می‌توانند در طراحی دکوراسیون پاسیو از مبلمان فضای باز استفاده کنند و آن‌ها را مطابق میل خود در فضای پاسیو پخش کنند تا بتوانند ساعاتی از روز را در کنار گل‌ها و گیاهان، به مطالعه بپردازند یا یک چای بنوشند. محوطه سازی برای هر محیطی نیاز به ایده و خلاقیت دارد و تنها کافیست از مشاوران حرفه‌ای فعال در این زمینه کمک بگیرید تا بتوانید بهترین دکوراسیون را در پاسیو، تراس، حیاط خلوت و … داشته باشید. 

همان طور که گفته شد در ایده‌های طراحی پاسیو می‎‌توانید از محصولات پروفیل چوب پلاست کمک بگیرید. هر چند این محصولات تنها منحصر به زیباسازی نمای داخلی و خارجی پاسیو و دیوار پوش کردن آن نیست. از این محصولات هم‌چنین می‌توان در موارد دیگر نیز استفاده کرد. از جمله به عنوان سقف کاذب، آلاچیق منزل یا باغ می‌توان این محصولات را مورد استفاده قرار داد. هم‌چنین انواع کفپوش چوبی، فلاور باکس (باغچه متحرک)، پرگولا و… از المان‌های قابل اجرا با پروفیل چوب پلاست هستند که در طراحی دکوراسیون منزل، باغ و… به کار برده می‌شوند. 

 

چوب پلاست چوپکس از تولید تا طراحی و اجرا همراه شماست

جهت مشاوره رایگان یا اطلاع از قیمت چوب پلاست با ما در تماس باشید

4/5 - (2 امتیاز)
پاسیو و ایده‎‌های جذاب دکوراسیون آن!

مشاوره رایگان با کارشناسان چوپکس 

02122901835

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا